کارخانه تولیدی شیلنگ انواع شیلنگ های آب کشاورزی و صنعتی را با چه کیفیتی تولید خواهد کرد و از چه طریقی به فروش می رساند؟

شیلنگ های آب که برای انتقال آب به زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد توسط کارخانه های تولیدی با بهترین کیفیت تولید می شود یکی از مباحثی که در کیفیت شیلنگ های آبیاری کشاورزی و صنعتی مهم می باشد مواد اولیه آن می باشد که این کارخانه از مواد پی وی سی استفاده می کنند، بهترین روش خرید انواع شیلنگ آب کشاورزی مرغوب سایت های فروش اینترنتی می باشد زیرا قیمت هایشان نسبت به بازار کمی پایین تر می باشد.

شیلنگ آب کشاورزی، شیلنگ مخصوص آبیاری محصولات کشاورزی است که در کیفیت های مختلف با مواد مرغوب پلی اتیلنی و پی وی سی ساخته می شوند. محصولی کارآمد و مفید که با سایز بندی متنوع ای تولید شده که این امر به انتخاب آسان مشتریان در خرید شیلنگ ها کمک نموده است. کارخانه تولیدی محصولات شیلنگ های آبیاری کشاورزی در تولید متراژهای مختلف شیلنگ های آبیاری گامی بلند برداشته اند.

کارخانه شیلنگ آب کشاورزی

معرفی انواع شیلنگ آب کشاورزی

شیلنگ آبیاری کشاورزی یکی از مهمترین تجهیزات کشاورزی و باغبانی است که جهت انتقال آب، آبیاری درختان، آبیاری محصولات کشاورزی و انتقال سایر سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. شیلنگ هایی که اغلب در برابر نور خورشید مقاوم هستند و بارش باران نمی تواند آنها را از بین ببرد و یا اینکه سرما باعث ترک دار شدن آنها شود و یا کودهای شیمیایی آنها را پوسیده نمی کند، که همه اینها مربوط به کیفیت خوب شیلنگ ها مربوط می شود.

معمولا انواع شیلنگ های آب به شیلنگ های آبیاری قطره ای معروف هستند چون درزهای کوچکی بر روی آنها وجود دارد که به خروج آب از لوله ها به صورت قطره قطره کمک کرده و به درختان و یا گیاهانی که به صورت ردیفی کاشته شدن آب را به صورت یکسان می رساند. همچنین این شیلنگ ها دارای حمل و نقل آسان هستند که به راحتی افراد می توانند این شیلنگ را جابجا کنند. می توانید از مدل خرطومی این شیلنگ ها برای کشیدن آب از چاه استفاده کنید.

یکی از مشخصات شیلنگ کشاورزی، استفاده از این شیلنگ ها در آبیاری فشار ضعیف است به دلیل صرفه جویی در مصرف آب گزینه بسیار مناسبی در انتقال آب به شمار می روند یا استفاده از این شیلنگ ها در آبیاری فشار قوی هم مورد توجه است معمولا در این موارد شیلنگ ها از پلیمر ساخته می شوند که از عوامل مهم سبکی شیلنگ ها هم محسوب می شود و عاملی جهت استفاده از شیلنگ ها در باغچه های خانه خواهد بود.

نکته مهمی که در رابطه با استفاده از این شیلنگ ها وجود دارد این است که این شیلنگ ها غالبا در زمین های کشاورزی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و محدودیتی در استفاده از شیلنگ ها وجود ندارد. مزیت مهم آنها هم صرفه جویی در مصرف آب است. علاوه بر اینکه استاندارد هستند قابلیت آبیاری یکسان و به اندازه را برای همه محصولات فراهم می آورند که این امر به افزایش بازدهی محصولات زمین کشاورزی کمک می کند.

مهمترین مشخصات شیلنگ آب کشاورزی

شیلنگ آب کشاورزی مزیت‌های متعددی برای کشاورزان داشته که این مسئله به افزایش کاربرد شیلنگ ها به طول می انجامد. شیلنگ هایی که جزو نیازهای اولیه هر کشاورز و باغبانی محسوب می‌شوند. متاسفانه برخی از کشاورزان بدون اطلاع از ویژگی و کیفیت شیلنگ های کشاورزی اقدام به خرید این کالا می‌کنند، بنابراین آگاهی از ویژگی‌های یک شیلنگ با کیفیت مطلوب می‌تواند در افزایش تولیدات کشاورزی تاثیرگذار باشد.

برخی از برندهای شیلنگ های کشاورزی که شناخته شده، از مقاومت و انعطاف پذیری خوبی برخوردارند. شیلنگ های استاندارد که در برابر خراشیدگی ها و ضرباتی که از بیرون بر شیلنگ وارد می شود مقاوم تر می باشند و معمولا جنسی سخت با انعطاف بیشتری دارند و با متراژهای مختلف و در بسته بندی های شیک و تجاری جهت ارسال به شما مشتریان آماده بارگیری هستند. یکی از انواع شیلنگ کشاورزی، شیلنگ خرطومی است که از نظر شکل ظاهری، سطح داخلیش صاف و بدون اصطکاک و سطح بیرونی آن دارای عاج و برآمدگی است.

مهمترین دلیل ایجاد برآمدگی بر روی شیلنگ های خرطومی استقامت شیلنگ در برابر فشارهای بیرونی خواهد بود. جنس پلی‌اتیلن، تفلون، آلومینیوم، فایبرگلاس، پلاستیک، پی‌وی‌سی، سیلیکون و متراژ و سایز شیلنگ ها که روی برچسب شیلنگ ها هک شده نیز از مشخصات مهم این محصولات به شمار می رود که در زمان خرید به نکات گفته شده دقت نمایید. این محصولات پر استفاده از ماده ای بنام pvc ساخته می شوند. چنانچه کیفیت و قیمت خوبی داشته باشد همواره مورد تقاضای مشتریان بوده و خواهد بود.

همچنین این شیلنگ ها عمدتاً دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند که در قیاس با شیلنگ های شستشو بزرگتر می باشند. این نوع شیلنگ ها معمولاً مقاومت زیادی در دماهای بالا از خود نشان داده که این امر مصرف آنها را در محیط های گرمسیری افزایش خواهد داد و در امور خدماتی همواره مورد تقاضای مصرف کنندگان زیادی خواهند بود. نکته مهمی که در رابطه با این شیلنگ‌ها لازم است بدانید این است که هریک از انواع شیلنگ ها دارای کاربردهای خاصی هستند.

قطر شیلنگ آبرسانی کشاورزی چند اینچ است؟

قطر شیلنگ آبرسانی کشاورزی چند اینچ است؟ شیلنگ آبیاری که به لولۀ آبیاری گفته می شود، لوله ای تو خالی و دارای انعطاف است که از آن برای آب دادن به گل ها و گیاهان زینتی و محصولات کشاورزی استفاده می شود. شیلنگ خرطومی‌ که در قطرهای مختلف تولید و عرضه می شود با توجه به قطر دهانه شیلنگ ها سایز بندی و به مشتریان معرفی می شود. به عنوان مثال سایز ۲ این شیلنگ ها برابر با سایز قطر دهانه شیلنگ است که به اندازه ۲ اینچ ضخامت دارد و با همان ضخامت به بازار عرضه می شود.

معمولا تولید شیلنگ های آبیاری در سایزهای مخصوص به صورت محدود صورت می گیرد. به طور کلی مصرف سایز های ۱۶ و ۲۰ میلیمتر این شیلنگ ها نسبت به سایزها بیشتر است. به دلیل کاربرد زیادی که این شیلنگ ها در پروژه‌های آبیاری قطره‌ای دارند این سایز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سایز ۶ یا ۲ اینچ این شیلنگ ها هم در امر کشاورزی و آبیاری محصولات زراعی و درختان و نیز فضای سبز بیشتر مورد نظر است و معمولا هم از پی وی سی تولید می شوند.

شیلنگ آبرسانی کشاورزی دارای قطر مناسبی برای انتقال آب با حجم بالا می باشد و می‌تواند باعث آبیاری مزارع زراعی و زمین های کشاورزی شود. معمولا این شیلنگ ها با توجه به وزن بالایی که دارند در متراژ ۲۰ متری تولید می گردند. چرا که هر ۲۰ متری آن حدود ۲۰ کیلوگرم وزن دارد. در صورت افزایش متراژ مشکلاتی نظیر جابجایی و انتقال شیلنگ جهت استفاده در مزارع و محیط های فضای سبز به میان می آید.

جنس آن از مواد خوب و گرانول پی وی سی درجه یک تهیه و تولید شده و طول شیلنگ هم مناسب با طول زمین کشاورزی و باتوجه به نظر کشاورز انتخاب می شود تا مشکلی در آبرسانی به گیاهان به وجود نیاید. اگر طول شیلنگ کم باشد. قسمتی که کاشت دورتری دارد رشد آن ناقص خواهد شد. موضوع دیگری که با کمبود طول شیلنگ همراه است فرسایش و تکه تکه شدن شیلنگ خواهد بود.

بهترین جنس برای شیلنگ آبیاری کشاورزی چیست؟

بهترین جنس برای شیلنگ آبیاری کدام است؟ مواد اولیه گرانول پی وی سی است که می توان آن را مهمترین پارامتر در معرفی شیلنگ های آبیاری کشاورزی به شمار آورد. مزیت کاربرد گرانول پی سی به حدی است که کشاورز آن را به عنوان اولین و مهمترین اهداف کشاورزی اعلام می کند. که در ادامه به بررسی دلایل آن می پردازیم. به‌طور کلی در صنعت کشاورزی یکی از فاکتورهای کلیدی و مهم که در خصوص شیلنگ‌های آب وجود دارد این است که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند و کشاورزان بتوانند برای مدت‌ زمان طولانی از آنها استفاده کنند.

کیفیت جنس شیلنگ های آبیاری یکی از مهمترین پارامترهایی است که میزان استفاده از شیلنگ ها را در طول مدت کاری کشاورز مد نظر قرار می دهد. کیفیت جنس شیلنگ ها باید تضمین شده و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه صورت گرفته باشد تا به افزایش طول عمر شیلنگ ها بیانجامد. بر خلاف شیلنگ های معمولی که در شرایط اب و هوایی گرم مقاومت خود را از دست می دهند این شیلنگ ها در این شرایط مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.

رنگ شیلنگ نیز بسیار مهم می باشد به طوری که پیشنهاد می شود شیلنگ هایی که در تولید آنها از رنگ هایی که نور خورشید را به خود جذب می کنند خریداری نکنید زیرا با توجه به اینکه زمین کشاورزی باید کاملا در معرض نور خورشید قرار بگیرید. احتمال اینکه شیلنگ آبرسانی نیز ‌‌زیر نور خورشید دچار پوسیدگی شود بسیار بالا می باشد. با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در پرداخت هزینه اضافی جهت خرید مجدد شیلنگ ها صرفه جویی می گردد.

از کجا شیلنگ آب کشاورزی خوب تهیه کنیم؟

از کجا شیلنگ آب کشاورزی خوب تهیه کنیم؟ امروزه بسیاری از افراد که قصد خرید انواع شیلنگ آب کشاورزی را دارند، اطلاعات مورد نیاز برای خرید شیلنگ ها را ندارند، معتبرترین فروشگاه ها را جهت خرید محصولات شیلنگ های آبیاری انتخاب کنید تا مشکلی در خرید محصولات شیلنگ های کشاورزی حاصل نشود. با در نظر گرفتن کلیه ی اصول ارسال و تحویل محصولات شیلنگ ها و قیمت این محصول خرید خود را انجام دهید. همچنین به انتخاب شیلنگ با بهترین و مرغوب ترین گرانول پی وی سی دقت داشته باشید. چون این مواد کمک می کنند تا شیلنگ در برابر گرما و سرما مقاومت خود را حفظ کند.

تمامی عزیزانی که به اهمیت کار آبیاری محصولات کشاورزی و آبیاری محصولات باغی توجه زیادی دارند توصیه می شود برای جلوگیری از صرف هزینه های اضافی خود در کسب و کار از ما خرید کنند تا از شرایط خاصی که تنها مختص مشتریان خاص ما می باشد بهره مند شوند. مشتریان عزیزی که قصد خرید محصولات کشاورزی را دارند، برای خرید ثبت سفارش کنند تا اپراتور فروش با اعلام سفارشات شما اقدام به ارسال محصولات شیلنگ ها نمایند.

مراحل ثبت سفارش محصولات را هم از طریق کانال ارتباطی ما دریافت و پس از مطالعه روش ثبت اقدام به ثبت سفارش نمایید. فاکتورها در خرید شیلنگ آبیاری، از توجه خاصی برخوردارند حتما در خریدتان از مراکز، از مراکزی شیلنگ های خود را درخواست کنید که به شما فاکتور خرید ارائه کنند و فیلد نام و قیمت محصول در فاکتور فروش لحاظ شده باشد. مراکز فروش با گرد آوردن مجموعه‌ای از انواع کیفیت شیلنگ ها، امکان بررسی و خریدی مطمئن و آسان را برای مشتریان فراهم می کنند.

پارامترهای موثر بر قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی

برآورد قیمت محصول شیلنگ خرطومی کشاورزی در مراکز عرضه بر طبق هزینه پرداختی خریدار به کارخانه ی تولید کننده شیلنگ ها، هزینه باربری جهت ارسال شیلنگ ها به مراکز عرضه دیگر به همراه سود حاصل از فروش این محصولات صورت می پذیرد. همچنین پارامتر قیمت در شیلنگ های خرطومی بر طبق مدل و کیفیت مواد اولیه این محصولات صورت می گیرد. همچنین قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی به موارد مختلف ذیل بستگی دارد.

از جمله این موارد می‌توان به کیفیت و مرغوبیت، برند تولید کننده، طرح و اندازه، قطر شیلنگ و نوع خرید مصرف کننده اشاره خواهد داشت. با توجه به نوسانات قیمت ارز در کشور، قیمت شیلنگ های خرطومی هم با تغییر این نوسانات تغییر خواهد نمود. در صورتی که میزان تقاضا خرید شیلنگ های آبیاری افزایش یابد قیمت عرضه این محصولات کاهش می یابد در این صورت فروشندگان به سود کمتر از فروش بیشتر خود رضایت بهتری می دهند، تا فروش کمتر با قیمت بیشتر صورت بگیرد.

از عوامل موثر بر قیمت شیلنگ های آبیاری می توان به قطر، جنس، طول و کمپانی تولید کننده شیلنگ ها اشاره کرد. بسته به طول مورد نیاز مشتریان قیمت آن برآورد می شود. اما مهم‌ترین نکته در هنگام خرید یک شیلنگ آبی، خریداری آن از فروشگاه‌های معتبر خواهد بود. فروشگاه‌های معتبر علاوه بر اینکه کیفیت شیلنگ را تضمین می‌کنند، قیمت مناسب‌تری نسبت به فروشگاه‌های متفرقه ارائه کرده که در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد شد.

عده فروشی شیلنگ آب کشاورزی

عده فروشی شیلنگ آب کشاورزی عده فروشی شیلنگ آب کشاورزی، مکانیزم فروش عمده انواع محصولات کشاورزی را ارائه می کند. مرکزی که به صورت پیوسته این محصول را با برندهای مختلفی عرضه و با امکان ارائه قیمت مناسب نمونه های متعددی از این شیلنگ ها را در معرض فروش قرار می دهد و در سطح بازارهای داخلی و بین اللملی جایگاه خوبی هم دارند. بعلاوه آنها کیفیت های مختلف شیلنگ های مخصوص کشاورزی را با قیمت بسیار به صرفه ای به مشتریان ارائه می کند.

همچنین بازار پخش شیلنگ آب کشاورزی، انواع محصولات خود را به صورت کلی و یا جزئی و با هر متراژی که مشتری می خواهد ارائه می کنند. همچنین این مراکز به بازدید کنندگان و مشتریان خود پیشنهاد برقراری تماس با کارشناسان و متخصصان خود را می دهند مشتریان عزیز می توانند در صورت مطرح شدن سوال در زمینه ی فروش شیلنگ های آبیاری کشاورزی می توانند از مشاوره و اپراتور فروش این محصولات، اطلاعات لازم را کسب کنند.

مراکز فروش شیلنگ های آبیاری درجه یک با دریافت سفارش از مشتریان و با ثبت شمار زیادی از این سفارشات اقدام به ارسال محصولات به صورت یکجا به مشتریان خواهند بود. آنها با اتخاذ تخفیفات ویژه به مشتریان خود، به دلیل خریدهای مکرر، به تثبیت مشتریان خود کمک می کنند. همچنین عرضه کنندگان برای اینکه محصولات بنجول خود را سریع تر عرضه کنند حاضر به حراج کردن شیلنگ ها می شوند در صورت مشتریان با قیمت مناسب تری می توانند ثبت سفارش کنند.