شیلنگ فنری در ابزارآلات پنوماتیکی به کار گرفته می شود و با قیمت فروش مناسب عرضه می گردد . این شیلنگ ها در دستگاه های پنوماتیکی که با نیروی باد کار می کنند به کار گرفته می شوند .

در صنایع به تجهیزات و دستگاه های مخصوصی برای تولید یک محصول نیاز هست . تمام اجزای این تجهیزات باید بدون نقص و درست کار کنند تا کل مجموعه بتواند به هدف اصلی تولید دست یابد . همانطور که می دانید تولید یک محصول باید توجیه اقتصادی داشته باشد تا بتواند در بازار رقابت در بین مشتریان خود ظاهر گردد . در امر تولید با ظهور نیروی پنوماتیک تحولی در صنایع ایجاد شد . این نیرو با ویژگی ارزان و قابلیت کاربرد راحت در بسیاری از دستگاه ها و ابزارها مورد کاربرد قرار گرفته است .

موارد کاربرد شیلنگ فنری

شیلنگ فنری در جابجایی هوای فشرده در کمپرسور هوا و تفنگی های باد و همچنین خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد که با داشتن ویژگی انعطاف پذیری خوب و ضد سایش بودن در بین کاربران به طور گسترده فراگیر شده است .

این محصولات در سایزهای مختلف با رنگ های متفاوت تولید می شود . طول های 5 ، 10 و 15 از پرکاربردترین طول برای این محصول است که با اتصالات مناسب به دستگاه های مورد نظر وصل می شود . قیمت فروش مناسب دیگر شاخصه این کالا می باشد که برای مصرف کننده آن گزینه مشابه ای وجود ندارد .