یکی از لوازم ضروری که برای انجام امور مهمی مثل انتقال سیالات از آن استفاده کرده و کارایی های لازم را از آن در می یابند، شیلنگ است. اما یکی از انواع این محصول که تنها به دست تولیدکنندگان مجاز و مطرح کشورمان تولید گشته و منطبق بر کیفیت و استانداردهای جهانی است، شیلنگ منجیددار بوده که بهترین جنس ارائه شده از آن، شیلنگ لاستیکی منجیددار می باشد که در انواع مدل های کم فشار و پرفشار دیده شده و همراه با عملکردی عالی می باشد.

تولیدکنندگان شیلنگ لاستیکی منجیددار

مشخصات شیلنگ لاستیکی منجیددار

مشخصات شیلنگ لاستیکی منجیددار شیلنگ ها نقش مهمی را در انتقال و جابجایی ایفا کرده و انواع سیالات با هر میزان فشار و هر مشخصه ای تنها می توانند از مجاری این ابزار عبور کرده و به مقصد نهایی برسند تا در نهایت برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
انواع شیلنگ هایی که کارکردهایی مفید را از خود بروز داده اند، بر اساس شکل ظاهری، جنس و کیفیت انواع متعددی را شامل گشته که از این میان می توان به شیلنگ لاستیکی منجیددار اشاره کرد، این محصول نه تنها از مشخصه های ظاهری استاندارد بهره برده، بلکه از لحاظ کیفیت و عملکرد نیز تمامی تاییدیه های لازم را کسب نموده است.

در ادامه شما را با مشخصات شیلنگ منجیددار، بیشتر آشنا خواهیم کرد که عبارتند از:

  1. به عنوان شیلنگ های نخ دار نیز شناخته شده و از نخ پلی استر مرغوب در تهیه آنها استفاده می شود.
  2. در مقابل شیلنگ های بدون نخ یا بدون منجید قرار گرفته و نسبت به آنها عملکرد بهتر و کیفیت بیشتری را نشام می دهند.
  3. فشارهای مختلف را به خوبی تاب آورده و از 10 تا 200 بار فشار را می توانند تحمل کنند.
  4. همچنین می توانند دمای خیلی کم یعنی زیر 20 درجه تا خیلی بالا یعنی 80 درجه را تحمل کرده و آسیب نبینند.
  5. نه تنها برای انتقال سیال مهمی مثل آب مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه از عهده انتقال و جابجایی مواد غذایی، دارویی، نفت، بنزین، روغن و … هم به آسانی بر می آیند.

فروشنده شیلنگ لاستیکی منجیددار

فروشنده شیلنگ لاستیکی منجیددار یکی از شیلنگ های درجه یکی که برای انتخاب می توانید به سراغ آن بروید، شیلنگ لاستیکی منجیددار است که از لاستیک های مستحکم و غیر قابل نفوذ تشکیل یافته و نه تنها از حیث ساختار، بلکه از نظر قیمت نیز در سطوح مناسبی قرار داشته و لذا می توانید آن را به راحتی تهیه نمایید.

اما برای اینکه موفقیت بیشتری در امر خرید شیلنگ منجیددار نصیبتان شود، لازم است سفارشات خود را تنها از مجازترین فروشنده شیلنگ لاستیکی بخواهید.
مانند این مجموعه که سوابق فروش درخشانی را به ثبت رسانده و از طریق آن موفق به دریافت انواع این شیلنگ نظیر این موارد خواهید شد:

  • شیلنگ منجیددار پمپ بنزین
  • شیلنگ منجیددار کشاورزی
  • شیلنگ صنعتی
  • شیلنگ خانگی