شیلنگ صنعتی فنردار برای مکش و انتقال مایعات در صنعت، کشاورزی، باغبانی، خانگی و… بسیار کاربرد دارد. یک شیلنگ پی وی سی با انعطاف پذیری بالا که درون آن یک فنر از جنس فولاد گالوانیزه شده قرار گرفته است. محدوده دمایی این محصول از منفی ۵ تا مثبت ۶۰ درجه سلسیوس است. جداره درونی آن بسیار صاف است و بدنه شفافی هم دارد. کاربرد شیلنگ های شفاف فنر دار سه خط را در انتقال انواع مواد صنعتی شیمیایی و مواد اسیدی وحلال ها را نمی توان انکار نمود. پیشنهاد میکنیم اگر میخواهید درباره شیلنگ صنعتی شفاف فنر دار بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

بازار فروش شیلنگ صنعتی فنردار 30 متری

بررسی میزان مقاومت شیلنگ صنعتی فنردار

بررسی میزان مقاومت شیلنگ صنعتی فنردار

بررسی میزان مقاومت شیلنگ فنردار را در اینجا مورد بررسی قرار می دهیم. شیلنگ صنعتی فنردار برای مکش و انتقال مایعات در صنعت و کشاورزی بسیار کاربرد دارد. یک شیلنگ صنعتی فنر دار با انعطاف پذیری بالا که درون آن یک فنر از جنس فولاد تعبیه شده قرار گرفته است. جداره درون شیلنگ صنعتی آن بسیار صاف است و بدنه شفافی هم دارد. کاربرد شیلنگ های صنعتی فنر دار سه خط را در انتقال انواع مواد صنعتی شیمیایی و مواد اسیدی وحلال ها را نمی توان انکار نمود.

انواع فروش شیلنگ صنعتی فنردار در کشور ما برای مصارف مختلفی طراحی شده اند و این شیلنگ ها را در رنگ ها و قطرهای مختلف تهیه می کنند و هر یک از این شیلنگ ها با سایز های مختلف دارای ویژگی هایی است که در اینجا به آنها اشاره می کنیم و همچنین کاربردهای مختلف آن شیلنگ ها باعث شده است که در هر مکانی از شیلنگ مخصوص همان مکان استفاده شود.

این شیلنگ ها در سال های اخیر با مکانیزه شدن صنعت رونق زیادی پیدا کردند و افراد زیادی از این شلنگ استفاده می نمایند شیلنگ های دیگری با ساز و کارها و شکل های مختلفی در کشور ما تولید می‌شود که هر کدام از اینها دارای کاربرد هایی است که در اینجا مجالی برای توضیح همه آنها نیست.

خرید انواع شیلنگ صنعتی فنردار

خرید انواع شیلنگ صنعتی فنردار

خرید شیلنگ فنردار را می توانید از طریق سایت ما انجام دهید. شرکت ما سال ها است در زمینه تهیه و تولید شیلنگ فنردار صنعتی فعالیت می کنند و بهترین شیلنگ ها را تولید نموده است. شیلنگ های صنعتی فنردار بسیار پرطرفدار می باشد و در صنعت کاربرد های زیادی دارد.

این شیلنگ به دلیل فنر هایی که در آن تعبیه شده است بسیار مقاوم است و کاربردهای زیادی دارد. شیلنگ صنعتی را می توانید از نمایندگی های مجاز در زمینه تهیه و تولید این محصول خریداری کنید و در موارد مختلف مورد استفاده قرار دهید.