شرکت ما به عنوان یکی از کارخانه های تولید انواع شیلنگ خرطومی فنردار با سایزهای مختلف مانند 4 اینچی است که از دیرباز در زمینه تولید و فروش انواع شیلنگ خرطومی با کیفیت به مشتریان داخلی و خارجی مشغول است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما خریداران عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت شرکت ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

کارخانه تولید شیلنگ خرطومی فنردار 4 اینچی

دلایل ضخامت متفاوت شیلنگ خرطومی فنردار چیست؟

دلایل ضخامت متفاوت شیلنگ خرطومی فنردار چیست؟

امروزه شیلنگ های خرطومی فنردار در امورات مختلف، خیلی مورد استفاده قرار می‌ گیرند مثلاً برای سیم کشی ساختمان ها، برق کشی محیط های مختلف از این محصول استفاده می‌ شود.

شیلنگ های خرطومی با توجه به نوع کاربردی که دارند ضخامت های مختلفی داشته و باید بر اساس در نظر گرفتن کاربرد و محیطی که می‌ خواهیم از این محصول استفاده کنیم اقدام خرید و انتخاب ضخامت مورد نظر کنیم.

شیلنگ های خرطومی غالباً از مواد اولیه پی وی سی و پلی آمید تولید می‌ شود از این رو از لحاظ ایمنی بسیار تقویت شده هستند و می‌ توانیم با خیال راحت از این نوع شیلنگ ها استفاده کنیم.

در هنگام خرید شیلنگ های خرطومی باید به فاکتورهای زیر توجه کنید تا بتوانیم خریدی راحت تر داشته باشیم:

  • سایزهای متنوع شیلنگ خرطومی
  • قطرهای مختلف شیلنگ خرطومی
  • رنگ های تخصصی انواع شیلنگ خرطومی
  • سهولت و راحتی در نصب شیلنگ خرطومی

شیلنگ های خرطومی فنردار در سایزها و متراژهای مختلف قابل تولید هستند مثلاً شیلنگ های خرطومی ۲ اینچ دارای سایز ۲ اینچ بوده و همچنین این شیلنگ ها دارای سایز های ۶ اینچ و ۴ اینچ هم می باشند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

قابل ذکر است که انواع شیلنگ های خرطومی فنردار با داشتن مزایای زیاد از جمله انعطاف پذیری بالا، داشتن وزن سبک، داشتن سازگار با انواع مواد مختلف سبب شده است که مردم تمایل بیشتری به استفاده از این محصول داشته باشند.

مرکز فروش شیلنگ خرطومی فنردار

مرکز فروش شیلنگ خرطومی فنردار

مراکز فروش شیلنگ خرطومی فنردار باید راهکارهایی در جهت عرضه بدون واسطه و سریع این محصول همراه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب با سایزها و رنگ های متنوع در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند و همچنین میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند به خوبی در بازار با سایر رقبای خود به رقابت بپردازند.

مراکز صادر کننده و فروش شیلنگ فنردار باید سعی کنند روز به روز کیفیت محصولات خود را افزایش داده و محصولاتی با کارایی بالاتر تولید کنند تا حجم صادراتشان بالاتر رود، صادرات و تولید شیلنگ خرطومی فنردار می تواند سود خوبی به همراه داشته باشد، بازار خرید شیلنگ خرطومی فنردار ارزان قیمت در امورات کشاورزی هم پر رونق است.

عوامل موثر بر قیمت گذاری شیلنگ خرطومی:

  • نوع شیلنگ
  • متراژ شیلنگ
  • کیفیت محصول
  • نحوه خرید
  • برند عرضه کننده