کارخانه تولید شیلنگ هیدرولیک فشار قوی، با استفاده از لایه‌های مختلف پلاستیک و تفلون، شیلنگ‌هایی قابل ارتجاع و با دوام در برابر دماهای بسیار بالا ساخته‌اند که وظیفه انتقال آب و سیالات به دستگاه‌های هیدرولیک مانند خودرو و وسایل نقلیه هیدرولیک، تجهیزات و وسایل کارخانجات، کشتیرانی، کشاورزی، ساخت و ساز و راه‌سازی را در جهت انتقال نیرو به دستگاه بر عهده دارند؛ و با توجه به کیفیت و کارایی بسیار زیاد آن، تولیدات این محصول توسعه بسیار زیادی کرده است.

کارخانه تولید شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

مهمترین دلایل استفاده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

مهمترین دلایل استفاده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی در واقع این شیلنگ‌های فشار قوی، جایگزین بخش اعظمی از لوله‌های به کار رفته در سیستم دستگاه‌های هیدرولیکی می‌شود و بسیاری از متخصصین معتقدند در راستای انتقال سیالات، بهتر است تا جای ممکن از شیلنگ به جای لوله‌ها استفاده شود، که در این بخش دلایل مهم استفاده از این شیلنگ‌های هیدرولیکی فشار قوی را شرح می‌دهیم.

خاصیت ارتجاعی: لوله‌ها در واقع استوانه‌های سفت و غیر قابل انعطافی می‌باشند که قرار گیری آن‌ها در نقاط مختلف دستگاه، کاری دشوار و دردسر ساز است و در صورت خرابی و ترکیدن، بسیاری از قسمت‌های دیگر دستگاه را درگیر خود کرده و در برخی از موارد به آن‌ها صدماتی نیز وارد می‌کند.؛ امّا شیلنگ هیدرولیکی با ساختاری متشکل از پلاستیک و دیگر مواد قابل انعطاف و خمیدگی، می‌تواند در اکثر نقاط دستگاه و خودرو نصب شود و به دیگر قسمت‌های محرک دستگاه و ماشین آلات وصل شود.

استحکام بالا: از طرفی مقاومت و پایداری این شیلنگ با دیگر مواد مصرفی و لوله‌ها به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و شیلنگ هیدرولیک فشار قوی می‌تواند در برابر انواع فشار‌ها از جمله تغییرات دمایی، ضربه‌های وارده از سمت خود دستگاه و یا ضرباتی که در حین کار ممکن است به آن برخورد کند، انتقال انواع روغن‌ها و مایعات و غیره مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد و به نوعی با شرایط مختلف خودش را تطبیق می‌دهد تا کمترین خرابی و آسیب، به دستگاه و ماشین آلات وارد شود.

سهولت در نصب و تعویض: یکی از بزرگترین مشکلات ماشین آلات، تعویض صحیح و دقیق قطعه خراب شده، بدون وارد کردن صدمات به دیگر قسمت‌های دستگاه می‌باشد، که این شیلنگ‌ها می‌تواند گزینه بسیار مناسبی در این جهت باشد. شیلنگ‌های هیدرولیکی به راحتی بر روی انواع دستگاه نصب شده و در شرایط ایجاد خرابی، به راحتی از دستگاه جدا شده و می‌توان آن را ترمیم و یا به صورت کامل تعویض کرد.

مرکز پخش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

مرکز پخش شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مرکز پخش شیلنگ فشار قوی، خدمات خود را در جهت تولید و پخش انواع شیلنگ‌های هیدرولیکی فشار قوی و دیگر شیلنگ‌های موجود در بازار اعم از شیلنگ شیشه شور، شیلنگ‌های خرطومی و غیره، با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد به مصرف کنندگان خود ارائه داده و همواره در تلاش است محصولات خود را در جهت کسب رضایت بیشتر خریداران، ارتقاء و توسعه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سفارش محصول مورد نظر خود، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی شرکت اقدام کنید.