شیلنگ خرطومی نوعی شیلنگ بوده که سطح بیرونی یا خارجی آن دارای برآمدگی بوده و در قسمت داخل آن سطح صاف دیده می شود که دلیل برآمدگی سطح این نوع شلینگ استقامت در مقابل فشارهای بیرونی می باشد. عموما این نوع شلینگ از مواد پی وی سی به صورت عمده ساخته می شوند.

امروزه از شیلنگ خرطومی عمده در قسمت های مختلفی استفاده می شود که دارای سایز های متفاوت بوده که این نوع شلینگ ها دارای مقاومت بالایی در برابر سرما هستند که برای کشاورزان مورد اهمیت زیادی می باشد 

 

 

پخش انواع شیلنگ خرطومی عمده

کاربرد بهترین شیلنگ خرطومی عمده

کاربرد بهترین شیلنگ خرطومی عمده

از شیلنگ خرطومی در صنعت و کشاورزی استفاده های زیادی می شود. یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین شلینگ ها، شیلنگ خرطومی می باشد که برای آب رسانی به محصولات کشاورزی از آن استفاده می شود که برای ارسال سریع و به موقع و اصولی از آن استفاده می شود. هم چنین از شیلنگ خرطومی در صنعت استفاده های زیادی می شود.

 شلینگ خرطومی از نوع مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده که  به تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور صادر می شوند. شلینگ های خرطومی در صنایع و کشاورزی نقش مهمی را ایفا می کنند که در سایز و متراژ های مختلفی تولید می شود که برای انتقال انواع مواد مایع، پودری، گاز و غیره در صنایع مختلف کاربرد دارند.

هم چنین برای انتقال آب به زمین های کشاورزی و هم چنین برای انتقال به ساخت و سازهای ساختمانی و انجام امورات آزمایشگاهی مورد استفاده زیادی قرار می گیرند . هم چنین از شیلنگ های خرطومی برای سیم کشی برق ساختمان ها در داخل دیوار از آن استفاده می کنند که تمامی سیم های برق را به داخل آن هدایت نموده تا نمای داخلی ساختمان به هم نخورد.

 

 

قیمت شگفت‌انگیز شیلنگ خرطومی عمده

قیمت شگفت‌انگیز شیلنگ خرطومی عمده

قیمت شیلنگ خرطومی متفاوت بوده که براساس نوع و درجه آن به دسته های مختلف تقسیم بندی می شود . اصولا شلینگ های خرطومی از نظر اینچ و اندازه با هم متفاوت هستند . امروزه در داخل کشور شرکت ها و کارخانجات تولیدی بسیار زیادی در زمینه انواع شلینگ خرطومی فعالیت دارند که نیاز کشور را برآورده می کنند و نقش مهمی در صادرات و اقتصاد کشور ایفا می کنند. 

فروش شیلنگ خرطومی در فروشگاه های ادوات کشاورزی به راحتی امکان پذیر می باشد که می توان با مراجعه حضوری به این فروشگاه ها خرید مطمئن و امنی را انجام داد و یا با مراجعه به وب سایت های موجود شرکت اقدام به خرید نمود و به موقع و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل آن را دریافت نمود .