نمایندگی فروش شیلنگ کامپوزیت ایرانی، در نظر دارد تا بهترین کالا ها را روانه بازار کند.
این فروشگاه ها بر این تلاش هستند که با توزیع کامل و با کیفیت این شیلنگ ها گامی بلند در جهت پیشبرد این صنعت بردارند
.
همچنین این مراکز پخش بر این سعی هستند که این کالا ها را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت تولید نمایند و روانه بازار کنند.
به این ترتیب کیفیت ایده آل ایشان حاصل می شود و افراد نیز از این نوع خرید رضایت کافی را خواهند داشت.

نمایندگی های فروش می توانند خدمات مختلفی را به خریداران ارائه نمایند. از آن جمله می توانند در مورد انواع کامپوزیت و نحوه کاربرد صحیح آنها در مکان های مختلف اطلاعات مفیدی را به خریداران ارائه نمایند.

از سوی دیگر این مراکز عرضه کننده جدید ترین تولیدات این صنعت می باشند که هر کدام مشخصات خود را داشته و بر این اساس مشتریان خاص خود را نیز دارا می باشد. از آن جا که شیلنگ ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین مهمترین هدف از استفاده کاربری آنها می باشد. از این رو لازم است قبل از خرید از نمایندگی ها و مراکز فروش راهنمائی گرفت و به این منظور بهترین خرید را انجام داد.

نمایندگی فروش شیلنگ کامپوزیت ایرانی

شیلنگ کامپوزیت و آشنایی با انواع آن

شیلنگ کامپوزیت و آشنایی با انواع آن شیلنگ کامپوزیت انواع بسیار گسترده ای دارد و برای خرید آن ها می توان به روش های مختلفی اقدام کرد.
بهترین راه برای خرید انواع این شیلنگ ها، مراجعه به نمایندگی شیلنگ کامپوزیت می باشد.

از طریق این نمایندگی ها می توان انواع این شیلنگ ها را با کیفیت حداکثری و قیمت ایده آل خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.

شیلنگ کامپوزیت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تخلیه تانکر های بنزین، گازوئیل و نفت به کمک شیلنگ هایی صورت می گیرد که اصطلاحا کامپوزیت نامیده می شوند. این تجهیزات انعطاف پذیر بوده و از موادی به نام پی وی سی یا پلی کلرید وینیل ساخته می شوند که هم مصارف خانگی و هم مصارف صنعتی دارند.

از مهمترین کاربرد های این دسته از شیلنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال آب در بخش کشاورزی، آبیاری فضای سبز، شیلنگ های نصب شده در سرویس های بهداشتی
  • انتقال گاز در لوله های فشار قوی گاز، شیلنگ های موجود در تجهیزات گرمایشی مانند آبگرمکن

عرضه کننده مستقیم شیلنگ کامپوزیت ایرانی

عرضه کننده مستقیم شیلنگ کامپوزیت ایرانی

فروشندگان مربوطه برای عرضه شیلنگ کامپوزیت به می توانند به روش های مختلف برای عرضه این کالا اقدام نمایند. بهترین راه فروش اینترنتی آن می باشد. در این روش همانطور که می دانید، صرفه جویی فراوانی در وقت و هزینه و انرژی انجام می شود.

خریداران باید توجه داشته باشند که یک فروشگاه معتبر را برای خرید خود انتخاب کنند تا بتوانند بهترین شیلنگ کامپوزیت را خریداری نمایند.
این شیلنگ ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار هستند و اگر استفاده از آن بر عهده صنعتگران کارکشته باشد قطعا با بالاترین بازدهی این فعالیت انجام خواهد شد.

عرضه کنندگان مستقیم شیلنگ کامپوزیت، تمامی واسطه ها را حذف می نمایند و طبیعتا سود ناشی از وجود واسطه ها را هم حذف می کنند.
به این ترتیب این مبلغ سنگین، از مبلغ نهایی پرداختی مشتری کسر می گردد و افراد می توانند با پرداخت حداقل مبلغ، انواع این شیلنگ ها را با بالا ترین کیفیت ممکن خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

برای خرید این تجهیزات می توان با عرضه کنندگان مستقیم تماس گرفت و پس از دریافت اطلاعات لازم در انتخاب نوع شیلنگ مناسب با کاربری مورد نظر اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهند. بنابراین به طور کلی این روش سبب خرید ارزان قیمت برای مشتریان و خریداران در هر نقطه خواهد شد.

نمایندگی پخش عمده شیلنگ در تهران

نمایندگی پخش عمده شیلنگ در تهران

نمایندگی پخش شیلنگ کامپوزیت، در بستر های حضوری و اینترنتی در حال فعالیت می باشند و افراد می توانند با توجه به نوع سلیقه خود نسبت
به خرید هر یک از این موارد اقدام نمایند
.

تهران را قطعا می توان یکی از قطب های صنعتی کشور دانست و بر همین اساس، افراد برای خرید انواع این شیلنگ ها با هیچ محدودیت و مشکلی روبه رو نخواهند بود.
این خرید در بستر های حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد.

بدیهی است که شما با استفاده از خرید از طریق فروشگاه های آنلاین، صرفه جویی بسیار خوبی در وقت و هزینه و انرژی خود انجام خواهید داد.

نمایندگی های پخش از طریق ثبت درخواست های مختلف از مشتریان طبق یک برنامه زمان بندی مشخص و ثبت اطلاعات آنها این کالا را در اختیار خریداران قرار می دهند. این مراکز همچنین می توانند کاتالوگ جدید ترین محصولات خود را به مشتریان نشان داده و راهنمائی های لازم را در این زمینه به آنها ارائه نمایند.

در این صورت افرادی که قصد خرید این کالا را دارند می توانند پس از دریافت اطلاعات لازم مناسب ترین شیلنگ را انتخاب کرده تا بهترین کاربری و استفاده از آن را تجربه نمایند.

شبکه توزیع قادر است از دریچه های مختلف به جذب بیشتر مشتری کمک نماید. مثلا ارسال کالا در زمان و مکان مورد نظر مشتری و بر اساس قرار دادی که فی مابین آنها منعقد شده است از جمله اموری است که توسط شبکه پخش عمده در شهر های بزرگی مانند تهران به خوبی قابل انجام است.

به دلیل تقاضای بالا و وجود جمعیت زیاد در پایتخت کشور نمایندگی های پخش عمده طبق یک برنامه زمان بندی مشخص امر ارائه تجهیزاتی مانند شیلنگ را طبق یک برنامه سیستمی مشخص که امروزه عمدتا رایانه ای است انجام می دهند. به این ترتیب آنها می توانند فهرستی از شبکه های پخش در حال حاضر و همچنین در آینده مشخص داشته باشند.

آیا می دانید شیلنگ کامپوزیت چیست؟

آیا می دانید شیلنگ کامپوزیت چیست؟ شیلنگ کامپوزیت نام کلی دسته از تجهیزات انتقال دهنده آب و مایعات و گاز ها می باشند که از ماده اولیه پی وی سی تشکیل شده اند. از مهمترین موارد استفاده از این شیلنگ ها می توان انتقال آب در بخش کشاورزی، شیلنگ های مصارف خانگی و فضای سبز و شیلنگ هایی که برای تخلیه موادی چون نفت و گازوئیل و بنزین به کار می روند.

در تجهیزات گرمایشی مانند آبگرمکن و پکیج نیز می توان از این نوع شیلنگ ها استفاده کرد. بر این اساس به دلیل کاربری های گوناگون این شیلنگ ها در سایز ها و اندازه های مختلف تولید می شوند تا متناسب با نوع استفاده مشخص شده خریداری شوند.

معرفی انواع شیلنگ های کامپوزیتی

شیلنگ ها از جمله تجهیزات نقل و انتقال آب و به طور کلی مایعاتی مانند نفت و حتی موادی مانند گاز می باشند. به این منظور و با هدف کاربری های گوناگون انواع شیلنگ کامپوزیتی طراحی شده است که عبارتند از:

  • شیلنگ کامپوزیتی روغن چند منظوره به طور گسترده ای برای انتقال گاز مایع سوخت، بنزین، دیزل، نفت سفید، محصولات هیدروکربن مانند نفت خام استفاده می شود.
  • شیلنگ انتقال شیمیایی چند منظوره به طور گسترده ای برای انتقال مایع شیمیایی خورنده، محصولات گاز طبیعی مقاومت شیمیایی استفاده می شود.
  • شیلنگ کامپوزیت خودرو. این مختص استفاده در وسیله نقلیه تانکر است. که جهت خم شدن برای مدت طولانی طراحی شده است و می تواند در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد، مناسب برای کامیون های بین المللی است.
  • شلنگ بارگیری کشتی ترمینال، که مختص بارگیری و تخلیه اسکله و کشتی می باشد. طراحی شده از ساختار تقویت کننده ، نوع سنگین و مقاومت شیمیایی، که با خم شدن مکرر شکسته نخواهد شد.
  • شیلنگ های رنگی و پوشش دار ، که با رنگ و پوشش همراه است. دارای ویژگی هایی از جمله مقاومت در برابر حلال ، مقاومت در برابر سایش و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون همراه است.
  • شیلنگ کامپوزیت cryogenic : اینها در محیط کم دما یا انتقال محصول کم دما مانند اتیلن، گاز مایع مایع (LPG)، گاز طبیعی مایع، پروپان و یخ خشک استفاده می شوند.
  • شیلنگ کامپوزیت با درجه حرارت بالا. اینها برای انتقال محصولات با درجه حرارت بالا مانند آب گرم و روغن گرم استفاده می شوند.

شیلنگ کامپوزیت چه مشخصاتی دارد؟

شیلنگ کامپوزیت چه مشخصاتی دارد؟ شیلنگ های کامپوزیت دارای مشخصاتی می باشند که به بخشی از آن ها در این جا اشاره می کنیم:

  • شیلنگهای سوخت به دلیل ساختار مقاوم و محکمی که دارد استفاده از آنها به سرعت افزایش یافته و جایگزین مناسبی برای شیلنگ های پلاستیکی شده اند. این شیلنگ های سوخت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد که در ساختار آن وجود دارد در صنایع نفت گسترش زیاد داشته و از بهترین نوع شیلنگ ها در استفاده برای انتقال مشتقات نفتی می باشند .
  • سایز شیلنگ ها بر اساس قطر داخلی آن ها محاسبه می گردد . ۱ , ۱ ۱/۴ , ۱ ۱/۲ , ۲ , ۲ ۱/۲ , ۳ , ۴ , ۶ , ۸ , ۱۰ , ۱۲ ( واحدها بر اساس اینچ می باشند) از سایزهای پر کاربرد شیلنگ های کامپوزیت به شمار می رود .
  • انعطاف پذیری: شلنگ کامپوزیت انعطاف پذیر تر از بسیاری از انواع دیگر شیلنگ است. آنها از لایه های پلاستیکی تشکیل شده اند، که هنگامی که شلنگ خم می شود، روی هم سر می خورند و حرکت می کند. این سر خوردن باعث خم شدن آسان شیلنگ می شود و شعاع خم شدن آن بیشتر می شود.
  • سطح ایمنی بالا: شیلنگ های کامپوزیتی “امن” هستند، به این معنی که آنها به طور خاص طراحی شده اند تا شکست نداشته باشند. دو حوزه وجود دارد که یک شلنگ می تواند شکست بخورد؛ خود شیلنگ و اتصالات پایانی آن. شلنگ کامپوزیت خود را با توجه به لایه های بسیاری که از آن ساخته شده است، شکست خورده است. هیچ مسیر مستقیم برای مایع وجود ندارد که از طریق آن نشت کند و ریسک کمتری را ایجاد می کند. مایع باید از پیچ و تاب های بسیاری در لایه های شیلنگ برای رسیدن به پوشش بیرونی عبور کند . اتصالات پایان نیز به عنوان یک عامل کاهش شانس شکست شیلنگ در نظر گرفته می شود. قطعه پایان شلنگ کامپوزیتی پیچ خورده است.
  • مقاومت شیمیایی بالا: در بسیاری از صنایع، یک شلنگ که مقاومت شیمیایی داشته باشد ، مورد نیاز است . خوشبختانه شلنگ کامپوزیت دارای این ویژگی است . سوراخ شلنگ از ترکیبی از پلاستیک ها از جمله پلی پروپیلن ، نایلون و تفلون ساخته شده است. اینها همه خواص مقاوم در برابر مواد شیمیایی خود را دارند ، بنابراین مطمئن شوید که انواع آن را بطور درست برای صنعت و مواد خود انتخاب کنید. بنابراین، انواع مختلفی از مواد شیمیایی را می توان با یک شلنگ کامپوزیت منتقل کرد ، آنها بسیار انعطاف پذیر هستند و دارای ویژگی های ایمنی عالی هستند . که یک انتخاب عالی برای بسیاری از محیط های صنعتی می باشد.

مهمترین موارد استفاده از شیلنگ کامپوزیت

شیلنگ های کامپوزیت از جمله یکی از مهمترین تجهیزات نقل و انتقال آب و مایعات و مواد گازی می باشند که دلایل اصلی که آنها خیلی محبوب هستند عبارتند از:

  • شیلنگ های استیل ضد زنگ پلاستیکی که برای دوش حمام، شیر پیسوار پکیج
  • شیلنگ های تاسیساتی ساخته شده از استیل ضد زنگ، شیلنگ های مورد استفاده در سم پاش های کشاورزی
  • شیلنگ های خرطومی فولادی مورد استفاده در پکیج و آبگرمکن، شیلنگ های به کار رفته در پمپ بنزین
  • شیلنگ های فشار قوی مورد استفاده در لوله های انتقال نفت و گاز، شیلنگ های انتقال دهنده آب در آبیاری فضای سبز، شیلنگ های مورد استفاده در صنعت دامداری جهت دوشیدن شیر دام ها
  • شیلنگ های انتقال دهنده آب گرم و سرد در تجهیزاتی مانند ماشین لباسشوئی

رنگ بندی شیلنگ های تخلیه کامپوزیتی

رنگ بندی شیلنگ های تخلیه کامپوزیتی پوشش بیرونی یک شیلنگ تخلیه کامپوزیتی را می توان از دو ماده مختلف بسته به عملکرد شلنگ ساخته شده است. این عمل به عنوان تقویت فشار عمل می کند، از مواد دیگر از اشعه های فوق بنفش محافظت می کند، مقاومت اضافی سایش را می دهد و با ترکیب های مختلف رنگ بین پوشش بیرونی و نوار شناسایی ما قادر به شناسایی انواع مختلف شیلنگ ها در یک نگاه است. شیلنگ های کامپوزیتی دارای تنوع رنگی می باشند تا خطا در استفاده اشتباه را به حداقل رساند و در پنج رنگ استاندارد آبی ، قرمز ، سبز ، زرد و سفید تولید می شوند . نمونه هایی از انواع رنگ بندی و کد شیلنگ کامپوزیتی به عنوان مثال در ذیل آورده شده است:

Composite Hose – Code 1000

رنگ: سبز / زرد سیم

Stripeinner: فولاد گالوانیزه تقویت: پارچه پلی پروپیلن و فیلم

سیم: Galvanized Steelsize

در دسترس: 1 ” – 6 ” (اندازه بزرگتر بر اساس درخواست)

دما : -20 c +80c

Type: 1

Grade: 3

Electrical kind: 1

استفاده: یک شلنگ قوی اما سبک طراحی شده برای آسانی استفاده به عنوان یک شلنگ تحویل تانکر جاده برای بنزین، دیزل و روغن های ویسکوزیته کم است.

Composite Hose – Code 1003

شماره: CH-1003

رنگ: زرد / سبز

سیم Stripeinner: آلومینیوم

تقویت: پارچه پلی پروپیلن و فیلم

سیم: فولاد گالوانیزه

اندازه موجود: 2 ” – 4 ” (اندازه بزرگتر بر اساس درخواست)

دما: -20 ° C + 80 درجه

Type: 1

Grade: 3

Electrical kind: 1

استفاده: استفاده اصلی آن برای انتقال بنزین و دیزل با گرانش وفشار کم به تانکرهای جاده ای است. وزن سبک باعث می شود عملیات وعملکرد آن آسان باشد.

Composite Hose – Code 901

شماره: CH-901

رنگ: سیاه

سیم داخلی: فولاد گالوانیزه

تقویت: پارچه پلی پروپیلن و فیلم

سیم بیرونی: فولاد گالوانیزه

اندازه موجود: 1 ” – 6 ” (اندازه بزرگتر بر اساس درخواست)

دما: -20 ° C + 80 درجه

Type: 2

Grade: 2

Electrical kind: A – Continuous

استفاده : یک شلنگ انتقال نفت و با قدرت بالا و پر انرژی است. عملکردهایی مانند بارگیری و تخلیه ماشین راه آهن ، تانکر های جاده ای ، شلنگ با پارچه های پلی پروپیلن ساخته شده و تقویت شده و با فیلم های پلی پروپیلن سیل شده است. از یک لایه ضد آب از پلی استر پوشش داده شده PVC است.

آیا با کد انواع شیلنگ کامپوزیتی آشنایی دارید؟

کد نشانی برای جدا کردن دسته ای از تجهیزات مشابه می باشد. بر این اساس شیلنگ های کامپوزیت به دو نوع و سه درجه تقسیم بندی می شوند :

  • شلنگ نوع 1 برای مکش و تخلیه طراحی شده و غیر قابل انعطاف است.
  • شلنگ نوع 2 برای تخلیه تنها طراحی شده و غیر قابل انعطاف پذیر است.
  • درجه به مناسب بودن شیلنگ برای رسیدگی به محتوای هیدروکربن معطر در سوخت اشاره دارد.
  • شلنگ درجه 1 مناسب برای سوخت های حاوی تا 30٪ محتوای هیدروکربن معطر است.
  • شلنگ درجه 2 مناسب برای سوخت های حاوی تا 50٪ محتوای هیدروکربن معطر است.
  • شلنگ درجه 3 مناسب برای سوخت های حاوی بیش از 50٪ محتوای هیدروکربن معطر است.
  • نوع الکتریکال شیلنگ دارای مقاومت الکتریکی بیش از 1.0 اهم / متر است

قیمت روز شیلنگ کامپوزیت ایرانی در سال 1400

قیمت روز شیلنگ کامپوزیت ایرانی در سال 1400

شیلنگ ها دسته ای از تجهیزات انتقال به شمار می روند که انواع مختلف صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی دارند. به عنوان مثال می توان انواع شیلنگ های کامپوزیت را می توان نام برد که از تجهیزات صنعتی به شمار رفته و البته مصارف خانگی نیز دارند.

بر این اساس قیمت روز شیلنگ کامپوزیت بر اساس نرخ روز محاسبه می شود. به این دلیل در سال 1400 قیمت بر طبق یک سری معیار ها مشخص می شود که کاربری، عملکرد، اندازه و سایز و همچنین کد و رنگ مشخص می شود که در این میان می توان نرخ خرید مواد اولیه را نیز می توان در تعیین قیمت شیلنگ کامپوزیت به موارد ذکر شده افزود.

انواع زیادی از مواد شیمیایی که با کامپوزیت در دسترس هستند در بازار یافت می شوند خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه شیلنگ ایرانی یکی از مزایای همکاری با ما است برای اطمینان از خرید مناسب و درست می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق فرستادن ایمیل یا خرید انلاین با ما در تماس باشید.