در کشاورزی برای انتقال آب از چاه یا استخر برای بخش های مختلف زمین از شیلنگ های مخصوصی تحت عنوان شیلنگ خرطومی کشاورزی استفاده می شود که به دلیل شکل ظاهری خاص آن به شیلنگ خرطومی معروف می باشد و دارای مزایای بسیار زیادی است.

نمایندگی فروش این شیلنگ اقدام به ارائه بهترین این محصول با مناسب ترین قیمت ممکن نموده است و خریداران عمده، کشاورزان و صادر کنندگان می توانند این شیلنگ را با قیمت ارزان از نمایندگی آن درخواست کنند تا برای آنها ارسال گردد.

اگر به دنبال سفارش شیلنگ کشاورزی‌مرغوب هستید به شما توصیه می کنیم حتما به دنبال شیلنگ‌ خرطومی از نمایندگی های مجاز باشید زیرا که در ان مرکز انواع شیلنگ را در متریال های مختلف عرضه می کند و یکی از بهترین شیلنگ استاندارد خرطومی را با قیمت ارزان تر نسبت به مراکز دیگر عرضه می نمایند برای سفارش مطمئن و اسان به نمایندگی مجاز اقدام فرمایید.

نمایندگی فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی

طرز کار شیلنگ خرطومی کشاورزی

طرز کار شیلنگ خرطومی کشاورزی از بهترین شیلنگ های مورد استفاده جهت انتقال آب در کشاورزی شیلنگ خرطومی است که در قطرهای مختلف تولید می شود و حالت مارپیچ بر روی آن ایجاد شده است؛ این لوله ها از جنس pvc هستند و در رنگ های مشکی، طوسی و آبی تولید می گردند.

طرز کار این با شیلنگ ها بسیار ساده است و آنها را از یک طرف به پمپ آب وصل می کنند و از طرف دیگر می ‌توانند به صورت آزاد باشند و یا به لوله های باریک شبکه مویرگی آبیاری قطره‌ای متصل شوند؛ همچنین در کار با این شیلنگ های خرطومی محل اتصال آنها به خروجی آب پمپ باید به وسیله بست محکم شود تا شیلنگ نتواند از پمپ جدا گردد.

از خصوصیات این نوع شیلنگ ها داشتن حالت فنری است و به دلیل داشتن این خاصیت از انعطاف پذیری فوق العاده زیادی برخوردارند و می توان آنها را به راحتی در پیچ و خم های زیاد استفاده کرد این شیلنگ ها ضخامت متوسطی دارند و وزن ثباتی داشته و به همین دلیل استفاده از آنها بسیار راحت می باشد و همچنین مقاومت قابل توجهی در برابر نور خورشید دارند و به راحتی قابل جابجا شدن می باشند.

از این شیلنگ ها می توان برای زهکشی نیز استفاده کرد و همچنین می ‌توان از کفکش آب را به بخش‌های مختلف زمین انتقال داد

باتوجه به منعطف بودن شیلنگ خرطومی این محصول قابلیت این را داشته که برای ابیاری زمین‌های کشاورزی استفاده گردد و امروزه انواع شیلنگ های خرطومی برای ابیاری زمین های کشاورزی استفاده می‌گردد که به راحتی ابیاری انجام می گیرد و کمک بسیار زیادی از هدر رفتن اب می نماید.

به همین جهت اکثرا مردم از شیلنگ ابیاری خرطومی برای زمین های کشاورزی خود استفاده می نماید و فروش این نوع شلنگ ها در بازار رونق بسیار خوبی را دارد.

خرید شیلنگ خرطومی کشاورزی عمده

خرید شیلنگ خرطومی کشاورزی عمده برای خرید شیلنگ خرطومی به صورت عمده بهترین روش ارتباط با کارخانه یا نمایندگی فروش آن می باشد سفارش از نمایندگی به دلیل گستردگی آن در سطح کشور راحت تر است و هزینه حمل و نقل نیز کمتر خواهد بود همچنین قیمت نمایندگی با کارخانه تولیدی یکی است و به همین دلیل خرید از نمایندگی می تواند در واقع خرید از کارخانه باشد که در هزینه های حمل و نقل نیز به دلیل نزدیکی محل نمایندگی صرفه جویی می شود.

خرید شیلنگ عمده خرطومی از طریق همین وب سایت که برای نمایندگی این محصول است انجام می شود و به این ترتیب حتی نیاز به مراجعه حضوری و رفتن به نمایندگی نبوده بلکه می توان از این روش ساده برای اعلام و ثبت سفارش استفاده کرد.

اگر به سراغ خرید عمده شیلنگ خرطومی کشاورزی درجه یک می باشید و همچنین قیمت و کیفیت برایتان مهم است به نمایندگی ها و تولید کنندگان ان مراجعه کنید. این مراکز محصولات خود را با کیفیت مطلوب و با اعتماد بیشتر به مشتریان خود عرضه می نماید که در کمترین زمان ممکن آن را تحویل شما عزیزان می دهد.

جنس شیلنگ خرطومی کشاورزی از چیست؟

جنس شیلنگ خرطومی کشاورزی از چیست؟

امروزه در تولید انواع شیلنگ خرطومی سعی شده که جنس شیلنگ خرطومی مرغوب و باکیفیت باشد که نوع پی وی سی آن مناسب برای آبیاری بوده که در ضخامت مناسب و قابل قبولی تولید گشته است.

بنابراین جنس شیلنگ خرطومی باید از ضخامت و قطر خوبی را داشته باشد تا در برابر هر نوع ضربه و آسیبی بتواند مقاوم باشد لذا در هنگام خرید حتما به جنس شیلنگ خرطومی توجه ویژه شود و جنس خوب و درجه یک علاوه بر مقاومت و دوام بالا، باید منعطف بوده و به راحتی جمع شود.

شیلنگ‌خرطومی علاوه بر استفاده در کشاورزی برای مکش اب و انتقال آن به فاضلاب، در صنایع، ابیاری، ابرسانی و … استفاده می شود. از لوله شیلنگ اب برای انتقال اب از چاه به زمین های کشاورزی استفاده می شود که جنس این نوع شیلنگ ها از pvc بوده که قابل انعطاف و قابلیت حلقه شدن می باشد و به همین دلیل مورد پسند همگان است.

قطر شیلنگ خرطومی کشاورزی چقدر است؟

شیلنگ خرطومی مرغوب کشاورزی در قطر های مختلف ساخته شده و این نوع شیلنگ ها از سطح داخلی صاف و و سطوح بیرونی آن دارای برامدگی می باشد، در این نوع شیلنگ ها برامدگی و عاج آن برای حفظ استقامت است که در برابر عوامل بیرونی و فشاهای ناشی از ان مقاومت نماید و به همین دلیل به شیلنگ خرطومی معروف شده است.

انواع مدل های شیلنگ خرطومی که از متریالهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده همچنین این نوع شیلنگ ها در قطرهای مختلف ساخته شده که هرکدام دارای کاربرد مختلف می باشد. معمولا در ساخت شیلنگ های خرطومی کشاورزی از pvc استفاده می شود و در بازار این نوع جنس پرفروش و پرطرفدار بوده و در صنعت کشاورزی نقش حیاتی دارد و به همین دلیل در دو نوع سایز تولید می گردد که شیلنگ ها در سایز ۲ اینچ یکی از مدل های پرفروش می باشد و علاوه بر آن در سایز ۴ و ۶ اینچ نیز تولید می شود‌.

شیلنگ خرطومی که در انواع مدل های مختلف در بازار موجود است که از جمله پرفروش ترین نوع شیلنگ مدل ۲ اینچی بوده و قطر شیلنگ خرطومی با توجه به استفاده و کاربردش متفاوت می باشد که در انواع رنگبندی های مختلفی تولید می گردد و معمولا رنگ مشکی آن خریدار بیشتری را دارد.

شیلنگ خرطومی در کشاورزی جهت آبیاری باغ و زمین های کشاورزی استفاده می شود که با دسته بندی های مختلف برای کاربردهای مختلفی تولید و عرضه گشته است.

تولید و بسته بندی شیلنگ خرطومی به صورت حلقه ای صورت می گیرد و برای کشورهای مختلفی ارسال می شود در تولید انواع این نمونه شیلنگ ها از مواد اولیه و فورمولاسیون دشوار تری نسبت به نوع شیلنگ های دیگر است و به همین دلیل خط تولید این نوع محصول محدود می باشد.

کاربرد دقیق شیلنگ خرطومی آبیاری کشاورزی

کاربرد دقیق شیلنگ خرطومی آبیاری کشاورزی شیلنگ خرطومی آبیاری کشاورزی که از اسمش پیداست برای انتقال اب به زمین کشاورزی و ابیاری باغ ها می باشد این نوع شیلنگ برای کشاورزان طراحی شده تا بتوانند اب مورد نیاز را به زمین های خود انتقال دهند، انتقال اب از منبع، چاه، رودخانه و … به پای محصولات کشاورزی خود می باشد که از مهم ترین کاربردهای آن برای انتقال اب به مزارع طراحی و ساخته گشته که با قیمت های مختلف تولید و به صورت عمده عرضه می گردد.

شیلنگ آبیاری کشاورزی خرطومی جهت مکش اب به وسیله پمپ و انتقال و ابرسانی کاربرد دارد و در کشاورزی برای برسانی و برای مزارع استفاده می گردد، علاوه بر کاربرد در کشاورزی از این نوع شیلنگ ها برای انتقال اب در صنایع، امور ساختمانی و … استفاده می شود، در ابیاری قطره ای و انتقال اب به داخل استخر از شیلنگ خرطومی به کار گرفته می شود و با خاصیت انعطاف پذیریش می توان آن را صورت حلقه ای جمع کرد.

مهمترین ویژگی شیلنگ آبیاری کشاورزی استاندارد

شیلنگ آبیاری استاندارد که با بهترین مواد اولیه تولید شده امروزه در صنعت کشاورزی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و با توجه به بحران و کمبود اب در کشور لذا نیاز به این نوع محصول برای ابیاری پر اهمیت می باشد.در صنعت کشاورزی از لوله های پلی اتیلن سنگین و پلی اتیلن سبک باتوجه به نوع سیستم ابیاری استفاده می شود. انواع لوله های تک جداره در بازار موجود است که با توجه به فشار و میزان تحمل بر آن ها به انواع مختلف تقسیم بندی شده و استاندارد های مختلفی را شامل می شود.

استاندارد ISO شیلنگ ابیاری برای لوله پلی اتیلن را شامل استاندارد های مختلفی است که برای افزایش و جلب رضایت مشتریان نیاز است نکات کیفیتی این نوع محصول و رعایت کامل استانداردها سنجیده و رعایت گردد، تمامی شرکت های تولید کننده انواع شیلنگ خرطومی توسط موسسات استانداردها و تحقیقات مورد بررسی قرار می گیرند و تمامی این تولید کننده ها را ملزم به رعایت آن کرده اند. موسسه استاندارو ایران که جز سازمان بین المللی استاندارد است از فناوری های جدید علمی بهره می برند و به این ترتیب شرکت های تولید کننده تحت نظارت همین موسسه ها اقدام به تولید شیلنگ باکیفیت و استاندارد نموده است.

شرکت های تولید کننده امواع شیلنگ ابیاری خرطومیبا رعایت استاندارد های خارجی و همچنین استاندارد ملی در تولید محصولات خود استفاده می نمایند بنابرین برای خرید عمده بهترین شیلنگ خرطومی باکیفیت به این مراکز مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

بررسی کیفیت شیلنگ خرطومی مخصوص کشاورزی

بررسی کیفیت شیلنگ خرطومی مخصوص کشاورزی در این مطلب به بررسی کیفیت شیلنگ خرطومی مخصوص کشاوزی می پردازیم تا بتوانیم اطااعات مفید و جامعی را در اختیار مشتریان آن قرار داده باشیم. شلنگ ابیاری یکی از پرکاربرد ترین شیلنگ ها برای ابیاری در زمین های کشاورزی می باشد که باتوجه به ابیاری و زمین های حاصلخیر در کشور احساس نیاز به این محصول بیش از پیش شده است و انواع شلنگ ابیاری با کیفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد که انواع این شلنگ ها را در امور مختلف می توان استفاده کرد.

تولید کننده های فراوانی در ساخت انواع شیلنگ پلاستیکی برای ابیاری فعالیت دارند که خریداران این نوع محصول می توانند برای تهیه کلی آن به ان تولید کننده ها مراجعه کنند تا جنس باکیفیت را سفارش دهند، زیرا که در مراکز تولیدی می توان جنس را به صورت عمده و با قیمت کمتری نسبت به مراکز فروش ان خریداری کرد. لذا برای تهیه و سفارش بهترین و باکیفیت ترین شیلنگ خرطومی در متراژ و سایز زیاد می توان با قیمت ارزان آن را سفارش داد.

استفاده از شیلنگ های پلاستیکی جهت ابیاری کمک شایانی در جلوگیری و از هدر رفتن اب می نماید و با توجه به اینکه کشور ما در سال های اخیر با مشکل کمبود اب مواجه بوده همین امر سبب این شده تا انواع شیلنگ‌های پلاستیکی را تولید و روانه بازار مصرف کنند و بیشتر مردم رو به سوی ابیاری قطره ای نمایند.

امروزه کشاورزان در تلاش اند تا با بهره گیری از ابیاری قطره ای محصولات کشاورزی و گیاهی خود را از این طریق ابیاری و پرورش دهند زیرا علاوه بر صرفه جویی در مصرف اب و کاهش تبخیر اب می توانند ابیاری بسیار راحت در صرف زمان کم را داشته باشند، به همین دلیل فروش شیلنگ های خرطومی در کشور مورد استقبال قرار گرفته است که در بازار فروش بسیار خوبی داشته و همین امر موجب شده تا تولید کنندگان این محصول انواع شیلنگ های خرطومی را با کیفیت بیشتر و رعایت استانداردها را عرضه نمایند.

انواع شیلنگ های خرطومی تولید شده که به کارگیری ان ها و کاربرد متفاوتی دارند، تولید شیلنگ ها با ابزار صنعتی مختلف انجام می شود و در تولید شیلنگ های خرطومی متفاوت و بهتر از انواع شیلنگ های دیگر تولید می گردد و از لحاظ جنس و نوع ظاهر آن با دیگر نوع شیلنگ ها متفاوت می باشد.

تولید و پخش شیلنگ خرطومی کشاورزی توسط شرکت ها و تولید کننده های مختلف صورت می گیرد بیشتر شیلنگ های باکیفیت و مرغوب در نمایندگی های فروش عرضه شده و خریداران با اطمینان ببشتری نسبت به کیفیت در این مراکز اقدام به خرید می نمایند. فروش اینترنتی این محصول از نمایندگی ها و ارسال ان برای مشتریان انجام میگردد اما برخی از خریداران به صورت حضوری از مراکز فروش اقدام به خرید ان می نمایند و با قیمت مناسب آن را سفارش می دهند.

تولید شیلنگ باکیفیت برای ابیاری کشاورزی در ایران به صورت گسترده ای انجام می شود و با توجه به بالا بودن کیفیت و مرغوب بودن این نوع کالا علاوه بر فروش زیاد در بازارهای داخلی و در اختیار دادن آن برای خریداران با قیمت مناسب همچنین فروش ان به کشورهای همسایه صورت می گیرد، کشورهایی همچون عراق، عمان، پاکستان، ارمنستان، اذربایجان، قطر، اردن و … صادر می گردد.

راه های خرید شیلنگ خرطومی ارزان قیمت

شیلنگ خرطومی ارزان قیمت را با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت گذاری می شود و با قیمت های متفاوت عرضه می شود، این نوع شلنگ ها با استفاده و به کارگیری مواد اولیه درجه یک و استفاده از دستگاه های مجهز و مدرن اقدام به تولید می نمایند ، معمولا جنس شیلنگ های خرطومی از پلیمر و یا Pvc می باشد و قیمت آن نیز با توجه به متراژ و متریال به کار رفته در آن متفاوت بوده و از مزایای آن فنری بودن است که به راحتی می توان آن را جمع کرده و در اقدام به ابیاری راحت کرد.

قیمت شیلنگ خرطومی به فاکتور های مختلف بستگی دارد، سایز، جنس، مقاومت، کیفیت، رنگ و … در قیمت گذاری نهایی تاثیر گذار است که متراژ و اندازه و همچنین متریال به کار رفته در آن تاثیر مهم دارد و از جمله پارامترهای مهم در تعیین قیمت آن به شمار می رود.

راه های برای خرید شیلنگ خرطومی وجود دارد که هرکدام مزایای خود را دارد و همچین می توان اطلاعات دقیق تری را درباره قیمت شیلنگ به دست اورد، از طریق سایت فروش می توان اقدام به خرید اسان و راحت نمود و علاوه بر ان می توان با مشاوران فروش ارتباط گرفته و اطلاعات درست و دقیق را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت عمده شیلنگ خرطومی کشاورزی

قیمت عمده شیلنگ خرطومی کشاورزی قیمت عمده شیلنگ خرطومی کشاورزی به قیمت تولیدی از مراکز پخش و نمایندگی های مجاز به صورت مستقیم امکان پذیر می باشد. فروش عمده دارای مزیت های فراوان است و توجه هر کسی را به این روش خرید جلب می کند. شما می توانید با خرید عمده این کالا در هزینه های خود از جمله هزینه های جانبی مانند رفت و آمد صرفه جویی کنید.

بسیاری از ارگان ها که به تعداد و متراژ بالای این محصول نیاز دارند می توانند با مراجعه به‌ مراکز تولید عمده فروشی، به هر متراژی که می خواهند انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی با کیفیت را در دست داشته باشند.

فروش و ارائه قیمت شیلنگ کشاورزی توسط این مراکز به صورت عمده صورت می گیرد. این کالا به دلیل کیفیت بالایی که در جنس و کارایی خود داشته قیمت بیشتری نسبت به دیگر درجات کیفی سطح پایین تر دارد. در نتیجه توصیه می شود حتما به نمایندگی های فروش مراجعه کنید و شیلنگ مورد نظر خود را با نازلترین قیمت تهیه کنید. فروش ش یک در انواع مدل های متنوع به قیمت مناسب از طریق مراکز فروش رسمی صورت می گیرد اگر قصد خرید عمده پتو گلدار باکیفیت را دارید می توانید در مراکز معتبر علاوه بر خرید مطمئن از تخفیفات ویژه نیز بهره ببرید.