کارخانجات و شرکت های مربوط به مواد غذایی و لبنی، برای انتقال و یا مکش مواد غذایی از یک جایگاه به جایگاه دیگر با شرایط بسیار بهداشتی به طوری که در کیفیت مواد غذایی تأثیر نگذارد و فقط جهت انتقال مواد در نظر گرفته شود از یک محصولی به نام شیلنگ مواد غذایی شفاف استفاده میکنند. البته این شیلنگ ها فقط برای مواد غذایی مورد استفاده قرار نمیگیرد و برای دیگر صنایع نیز وجود آن ضروری است.

مرکز فروش شیلنگ مواد غذایی شفاف

کاربردهای شیلنگ مواد غذایی شفاف

کاربردهای شیلنگ مواد غذایی شفاف شیلنگ مواد غذایی شفاف، معمولا دارای سه لایه است که لایه درونی آن برای مقاومت در برابر گرما و حرارت قرار گرفته و لایه میانی برای مقاومت و فشار در برابر محصولاتی که وارد شیلنگ میشود و لایه بیرونی برای محافظت در برابر ضربه های بیرونی طراحی شده است؛  برخی از شیلنگ های مواد غذایی ضد برق و دارای تفلون هستند که برای انتقال مواد غذایی خیلی چرب و انواع شیرها مورد استفاده قرار میگیرد و چون ضد برق میباشد برای صنعت کوره و صنایع ریخته گری استفاده میگردد و به دو نوع نخ دار و فنر دار نیز وجود دارد که نوع پیشرفته آن به حساب می آید.

انواع شیلنگ های مواد غذایی:

  • شیلنگ نخ دار شفاف که دارای دو خط یا سه خط رنگی 
  • شیلنگ سیلیکونی
  • شیلنگ تایگون
  • شیلنگ لاستیکی
  • شیلنگ تفلونی
  • شیلنگ شفاف برای شیر و ملزومات آن 

همگی این نوع های شیلنگ برای کار خاص خود در نظر گرفته اند و با توجه به کاربرد، بهترین کارایی را داشته باشد.

کاربردهای شیلنگ موادغذایی برای انتقال مایعات از جمله آب آشامیدنی، آبمیوه ها، برای انتقال محصولات چرب نظیر روغن ها اعم از نباتی و مایع ، مواد غذایی، انتقال شیر و ملزومات آن مورد استفاده قرار میگیرد.

شیلنگ ها همان طور که گفته شد در هنگام انتقال محصولات نباید کیفیت محصولات تغییر کند و یک شیلنگ استاندارد در برابر نور خورشید مقاوم است و خطری برای محیط زیست نداشته باشد و ضد ضربه و ضد رطوبت باشد و در برابر سایش ها و کنش ها مقاومت کند و عمر طولانی داشته باشد و خیلی زود دچار فرسایش نشود؛ این مورد ها در هنگام خرید باید در نظر بگیرید.

قیمت شیلنگ مواد غذایی شفاف

قیمت شیلنگ مواد غذایی شفاف شیلنگ ها در ابعاد و اندازه ها و نوع های مختلفی در بازار وجود دارد به عنوان مثال شیلنگ با جنس پلاستیک با شیلنگ دارای کربن و سیلیکونی از نظر قیمت با هم تفاوت دارد و این به خاطر جنس و کارایی آن کالا و طول عمر آن ها در نظر میگیرند.

مرکز فروش شیلنگ شفاف بهترین و مرغوب ترین شیلنگ را با ضمانت و بدون هیچ ضربه و بدون هیچ فرسایشی در اختیار مشتریان در نظر میگیرد.