شیلنگ فشار قوی آب از اجزای لازم و ضروری بسیاری از صنایع برای برقراری اتصالات و ادوات صنعتی و تاسیساتی به یک دیگر است. این شیلنگ‌ها کاربردهای متنوعی و تخصصی در صنایع مختلف دارند.

مرکز خرید شیلنگ فشار قوی آب

پر مصرف ترین نوع شیلنگ فشار قوی آب

پر مصرف ترین نوع شیلنگ فشار قوی آب اگر بخواهیم از برخی از دستگاه صنعتی و تاسیساتی استفاده کنیم حتماً باید از لوازم و ابزارهای اتصال دهنده که مناسب و متناسب با آن هست بهره بگیریم. شاید بهتر باشد که در اینجا نمونه ای را مثال بزنیم، شیلنگ های فشار قوی جزء این نمونه‌ها هستند. این شیلنگ های فشار قوی، می توانند در اتصالات و پیوند دادن دستگاه های صنعتی و متصل کردن تاسیسات به هم، ما را یاری کنند، اگر تعریفی از کیفیت و میزان بهره گیری از هر وسیله و ابزاری را در نظر داشته باشیم، آن وقت نقش هر ابزار و ادواتی در جای درست خود می‌تواند نقش تعیین کننده داشته و مورد استفاده قرار ‌گیرد.

شیلینگ‌های فشار قوی بسته به نیاز و مورد استفاده قرار گرفتن در صنایع گوناگون، در انواع و کاربری‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. یکی این نمونه پر مصرف، شیلنگ‌های فشار قوی آب است. انواع مختلفی از آن نیز تولید و استفاده می‌شود. شیلنگ مخصوص فشار قوی آب نه تنها برای تامین كامل تمام شرایط مورد نیاز عملی و راحتی در انتقال آب طراحی شده است، بلكه در عین حال می تواند در برابر فشارهای گاه و بیگاه که ممکن است بر روی آن وارد شود نیز مقاومت كند.

شیلنگ‌های پر فشار تولید شده‌اند تا بهترین راه حل ها را برای انتقال آب در محیط فشار قوی را به شما ارائه دهند. شیلنگ‌های فشار قوی آب نمونه‌های مختلفی دارد که یکی از پر مصرف‌ترین آنها شیلنگ‌های مورد استفاده واترجت و کارواش است که هم قادر به تحمل آب گرم بوده و هم با آب سرد قابل استفاده است.

شیلنگ آب فشار قوی چه خصوصیاتی دارد؟

شیلنگ آب فشار قوی چه خصوصیاتی دارد؟برای خرید شیلنگ آب فشار قوی باید نوع کاربری آن توجه داشت. نمونه ای از شیلنگ آب فشار قوی که به آن همچنین شیلنگ جت آب گفته می شود، به دلیل عملکرد فشار بالا می تواند به تمیز کردن حیاط ها یا بیرون از منزل کمک کند. از این شیلنگ در صنایع بسیاری از جمله ساخت و ساز و کشاورزی نیز بسیار استفاده می شود. و همچنین می تواند در زندگی روزمره ما برای اطفاء حریق مورد استفاده قرار گیرد. دمای کار این شیلنگ‌ها در بازه مشخصی متغیر است.

شیلنگهای آب فشار قوی معمولا از سه لایه تشکیل شده است. لوله از SBR سیاه صاف، ساخته شده است. در برابر غبار هوا ، آب و روغن نیز مقاوم است. لایه تقویت کننده کشش بالا با سیم مارپیچ همچنین جزء داخلی آن را تشکیل می‌دهد. پوشش بیرونی هم از نوع SBR یا EPDM است و از مقاومت بالایی در برابر سایش ، آب، هوا، ازن و روغن برخوردار است. از خصوصیات اصلی این نوع شیلنگ های فشار قوی می‌توان به میزان مقاومت و ساییده نشدن غشای بیرونی و همین طور منعطف بودن آن بدون در هم تنیده شدن و پیچ خوردگی اشاره داشت که در کنار وزن مناسب و سبک مزیتی را برای مصرف کننده به همراه دارد.