شرکت تولیدی و بازرگانی راسا یکی از برترین تولید کنندگان شیلنگ خرطومی 4 اینچ در کشور است. این مجموعه همچنین محصولات دیگری مانند شیلنگ آبنما فنردار، شیلنگ لاستیکی و شیلنگ کامپوزیتی را نیز تولید و توزیع می کند.

محصولات شرکت تولیدی و بازرگانی راسا در فروشگاه های معتبر سراسر کشور توزیع می شود. علاوه بر آن، امکان ارسال مستقیم محصولات با قیمت عمده نیز فراهم شده است.

مرکز خرید شیلنگ خرطومی 4 اینچ

کاربرد های شیلنگ خرطومی 4 اینچ

کاربرد های شیلنگ خرطومی 4 اینچ شیلنگ های خرطومی در انواع مختلفی تولید می شود که هرکدام کاربرد مختص خود را دارد. این شیلنگ ها در اندازه های مختلف از 1 تا 5 اینچ تهیه می شوند. همچنین جنس شیلنگ های خرطومی نیز بسته به کاربرد آن ها متنوع است. برای مصارف معمولی شامل انتقال آب و سیم کشی ساختمان ها عموما از شیلنگ های خرطومی استفاده می شود که از جنس PVC ساخته شده اند.

اما در مواردی که شیلنگ باید فشار و همچنین حرارت بالایی را تحمل کند، شیلنگ های PVC جوابگو نبوده و بجای آن از شیلنگ های خرطومی تهیه شده از جنس استیل استفاده می شود. کاربردهای شیلنگ خرطومی استیل عمدتا در صنایع است که برای انتقال بخار، آب و سیالات با درجه حرارت بالا، هوای متراکم و تحت فشار، گاز، اسید، بنزین، روغن و… استفاده می شوند.

یکی از پرکاربرد ترین شیلنگ های خرطومی استیل از نظر قطر دهانه آن، شیلنگ 4 اینچی است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد و علاوه بر تحمل فشار بالا، به دلیل استیل بودن آن در برابر هرگونه زنگ زدگی و خوردگی ناشی از رطوبت و اسید مقاوم است. همچنین اتصالات این شیلنگ نیز از جنس استیل ضد زنگ بوده و مانند خود شیلنگ خرطومی از استحکام بالایی در برابر فشار و رطوبت بالا برخوردار می باشد.

البته از شیلنگ خرطومی استیل برای موارد سبک تری مانند آبیاری هم می توان استفاده کرد اما با توجه به قیمت بالای آن نسبت به شیلنگ های خرطومی PVC استفاده از آن از نظر هزینه منطقی نبوده و لازم است از جایگزین های آن استفاده شود.

بر خلاف سطح بیرونی شیلنگ خرطومی که دارای برجستگی است، درون آن کاملا صاف بوده که از جمع شدن جرم در مسیر شیلنگ جلوگیری می کند.

فروش شیلنگ خرطومی 4 اینچ استیل

فروش شیلنگ خرطومی 4 اینچ استیل شرکت تولیدی و بازرگانی راسا عرضه کننده مستقیم محصولات بوده و در زمینه فروش شیلنگ خرطومی به صورت تخصصی آماده همکاری با مشتریان و بخصوص صنایع مختلف کشور است. محصولات شامل گارانتی و تضمین کیفیت بوده و چنانچه در طول دوره گارانتی مشکلی در محصولات ایجاد شود بدون دریافت هزینه اضافی و به صورت کاملا رایگان محصول جدید با مشخصات مشابه ارسال خواهد شد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید.