به جهت آبیاری زمین های کشاورزی، چاه های اطراف آن اجاره داده می شود، که معمولا قیمت بالایی دارند. به همین دلیل بهترین گزینه انتخاب بستری هم چون استخر برای آبیاری هر چه بیشتر و آسوده تر زمین کشاورزی شخصی می باشد. انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی، می تواند در این بین کمک شایانی نموده و به جهت مواد اولیه بالایی که در ساخت این اقلام بکارگیری می شود، دوام بسیاری داشته باشد. 

لیست قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی

کاربرد شیلنگ خرطومی در کشاورزی

کاربرد شیلنگ خرطومی در کشاورزیدر اکثر زمین های زراعی و باغی، ما آبیاری را زمانی آغاز می کنیم که گیاه در مراحل اولیه رشد رویشی خود قرار گرفته باشد. در نتیجه باید به دما و حجم آب ورودی به میزان بالایی دقت شود. در نتیجه زمان شروع آبیاری، با توجه به اینکه رطوبت اولیه در خود خاک موجود می باشد، می تواند در رشد گیاه تاثیر گذار باشد.

همانطور که همگی می دانیم، وجود مسیر های زهکشی مناسب، در هر زمینی در اصلاح الگوی مصرف، رویکرد مثبتی خواهد گذاشت. پس از اینکه گیاه برگ های ابتدایی خود را زد، نیاز آن به منابع آبی و آبیاری روزانه بیشتر و بیشتر می گردد.

با این کار احتمال رشد علف های هرز در زمین بالا می رود، که باید آن ها را به شیوه درستی کنترل نمود. آبیاری روزانه موجب رشد بهتر محیط ریشه و هوادهی مطلوب آن خواهد گردید. در هر حال، کشاورزان به جهت انتقال آب از چاه ها و منابع آبی خود، به زمین های کشاورزی از انواع گوناگون شیلنگ های خرطومی کشاورزی بهره مند می شوند.

از جمله گزینه های افزایش کاربرد شیلنگ خرطومی کشاورزی را در سال های اخیر، می توان به دلایل زیر دانست؛ مردم با درک مصرف بی رویه سموم کشاورزی و کود های نابجا، که می تواند منجر به آلودگی هر چه بیشتر آب های زیرزمینی شده و خطرات جبران ناپذیری را به چرخه محیط زیست وارد سازد. به همین دلیل با استفاده از شیلنگ های خرطومی می توان نیاز های آبی زمین را برطرف نمود. در این صورت، با آبیاری به موقع ارقام تحت کشت، دیگر نیازی به مصرف بیش از اندازه سموم کشاورزی در جهت رشد بیشتر نبوده و می توان نتایج بهتری بدست آورد.

ضرورت استفاده از شیلنگ حرطومی در کشاورزی

ضرورت استفاده از شیلنگ حرطومی در کشاورزیشیلنگ های خرطومی به گروه های زیر تقسیم بندی می شود:

فنردار، پمپ آب، زهکشی، کامپوزیتی و استخوانی. بیشترین رنگ های تولیدی این محصول سبز، آبی و قرمز می باشد. در نمونه های قدیمی تر از نهر های بتنی استفاده می شده است، که معایب خاص خودش را دارد. به دلیل پخش و پراکندگی سرعت بالای دانه های علف های هرز، معمولا درون کانال به صورت مکرر، رویش نموده و باید اقدام به پاکسازی آن ها نمود، تا از رسوب گذاری احتمالی به صورت جدی جلوگیری شود.

این دسته از کانال ها، نیاز به لایروبی مرحله ای دارند، که می تواند زمان، هزینه و انرژی زیادی را از نیرو انسانی گرفته و عملا بخش غالبی از کار تعطیل شود. این مسئله در خصوص شیلنگ های خرطومی انتقال دهنده ی آب به هیچ وجه، رویت نخواهد شد.

در نقاطی از کشور ، ایران اسلامی که با مشکلات کمبود آب دست و پنجه نرم میکنند، مشکلات مربوط به تنش های آبی بیشتر خود را نمایان می سازد. فلذا استفاده از وسایل و تجهیزات آبیاری به روز می تواند از بروز مشکلات احتمالی، جلوگیری نمود. با بکارگیری شیلنگ های خرطومی مناسب و استخر مطلوب، می توان اقدامات پیشگیرانه را انجام داد. 

مشخصات شیلنگ خرطومی مرغوب

مشخصات شیلنگ خرطومی مرغوباز جمله مشخصات شیلنگ خرطومی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره نمود؛ قطر بالایی دارد و توانایی انتقال آب در حجم وسیع و دبی زیاد را دارد. در محیط بیرونی دارای ضخامت بیشتر به دلیل مقاومت بالاتر و اصطکاک کمتر وجود دارد. در محیط داخلی دارای صافی بیشتر است، تا بتواند قدرت انتقال آب بیشتری داشته باشد.

وزن سبکی داشته تا در هنگام جابجایی، بتوان حجم بیشتری از آن را منتقل نمود. مواد اولیه به کار رفته در آن بسیار مرغوب بوده و اغلب از جنس PVC می باشند. قیمت کم تری دارد و برای اغلب کشاورزان مقرون به صرفه می باشد. ماندگاری این محصول نسبت به نمونه های خارجی دیگر، بالاتر است.

آبیاری ناکافی می تواند منجر به کاهش وزن، حجم و درصد آب میوه و افزایش ضخامت میوه در مورد مرکبات شود. هم چنین تنش آبی سبب افزایش اسیدیته و مواد جامد محلول می شود ولی نسبت مواد جامد محلول به اسیدیته را کاهش می دهد. 

اگر در زمان خرید شیلنگ انتقال دهنده ی آب برای زمین کشاورزی خود، از محصولات نامرغوب خریداری نمایید، امکان دارد به مرور زمان و تغییر اقلیم های هواشناسی، موجب پارگی و از بین رفتن بافت اولیه آن شده و خسارت بالایی را به شما وارد سازد. هر چقدر که اطلاعات شما در زمان خرید بیشتر باشد، به همان میزان آگاهی شما نیز در انتخاب محصول مورد نظر بیشتر شده و می توانید به کمک قدرت مغز خود، تحلیل های مختلف را بسنجید.

کشاورزان قبل از شروع آبیاری محصولات خود، باید آزمون خاک و آب را بدست آورده و توسط کارشناسان مربوطه تحلیل لازم را به عمل بیاورند. به همین دلیل، یکی از اقدامات لازم در این مرحله شناسایی نیاز های آبی گیاه و آبیاری طبق برنامه ریزی دقیق در این برهه حساس باشد.

فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی با قیمت ارزان

فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی با قیمت ارزاناین مجموعه از شیلنگ ها با توجه به این موضوع که کشور های همسایه ایران، سال ها با جنگ دست و پنجه نرم می کنند، در زمینه تولید محصولات داخلی با مشکل مواجه گردیده اند. فلذا این شرکت توانسته با صادرات محصولات بی نظیر خود به کشور های دوست و برادر نظیر عراق و افغانستان، بازار گرمی را به خود اختصاص دهد.

این شرکت با سابقه منحصر به فردی که در زمینه فروش شیلنگ خرطومی در ابعاد مختلف صنعت کشاورزی دارد، توانست در سالی که گذشت نیاز های کشاورزان و باغداران عزیزی را که برای حفاظت از محصولات خود و افزایش راندمان کاری خود تلاش می کنند، برآورده ساخته و افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.

جهت سفارش شیلنگ حرطومی کشاورزی با قیمت ارزان و مقرون به صرفه، می توانید به راحتی و با صرف کمترین انرژی، هزینه و زمان، محصول انتخابی خود را از مراکز فروش عمده این وسیله کاربردی و با ارزش در سراسر نمایندگی های مجاز فروش  بدست آورده و با بکارگیری آن، محصولات خود را رونق ببخشید.