شیلنگ خرطومی پمپ آب صاف و بدون اصطکاک می باشد که سطح داخلی آن صاف است ولی سطح بیرونی آن شامل بر آمدگی هایی می باشد کار خانه ساخت ای نوع شیلنگ خرطومی به دلیل این که شیلنگ در برابر فشار هایی که از بیرون وارد این شیلنگ می شود ماده آن را از pvc می سازند.

قیمت فروش شیلنگ خرطومی پمپ آب

معرفی شیلنگ خرطومی پمپ آب

معرفی شیلنگ خرطومی پمپ آبمشخصات شیلنگ خرطومی داری داخلی صاف می باشند در صورتی که بیرون آن به شکل برآمدگی دارد شیلنگ های خرطومی جزو پر فروش ترین نوع شیلنگ به حساب می‌آید که در مصارف گونا گون به کار برده می شود یکی اینکه انتقال آب به نقاط مختلف زمین های کشاورزی کسانی که در روستا ها مشغول کار کشاورزی هستند برای رساندیدن آب به محصولات کشاورزی خود نیاز به شیلنگ های خرطومی دارند.

تا محصولاتشان دچار کمبود آب نشود این شیلنگ های خرطومی در برابر آفتاب استقامت زیادی دارد و دچار پارگی نمی شود به همین خاطر نظر کشاورزان زیادی را به خودش جلب می کند. و یکی دیگر از کار برد های آن انتقال انواع مواد مایع و پودری و گازی در صنایع مختلف ایران و دیگر کشور ها می باشد، انتقال آب و سایر مواد مورد نیاز و در صنایع ساختمان سازی این نوع شیلنگ نیز در زمینه برق کشی ساختمان نقش دارد.

در انجام امور آزمایشگاه ها هم نقش به سزایی دارد انواع شیلنگ های خرطومی در بازار وجود دارد که شامل شیلنگ های فنر دار، شیلنگ هایی که برای پمپ آب قابل استفاده است شیلنگ های زهکشی، هلی فلکس، کامپوزیتی، استخوانی و… شیلنگ های خرطومی نیز در رنگ های گونا گون تولید می شوند که این رنگ ها عبارتند از :سبز،  سیاه، طوسی، سفید و…

واما شیلنگ خرطومی هلی فلکس در جا به جا کردن آب در زمین های کشاورزی به کشاورز کمک می کند و باعث راحتر شدن کار او می شود و در صنایع و کار خانه های مختلف استفاده می شود این شیلنگ ها دارای استقامت زیادی هستند که در برابر عوامل محیطی چون باد، آفتاب و… استقامت فراوان دارند به همین دلیل نظر کشاورزان و صنعتگران زیادی را به خود جلب کرده است به همین دلیل از خریداری این شیلنگ استقبال می کنند.

مشخصات شیلنگ خرطومی پمپ آب

مشخصات شیلنگ خرطومی پمپ آباستحکام شیلنگ خرطومی در کار های مختلف یکسان نیست در برخی از کار های ساختمانی در زمینه برق کاری نقش دارد که در این کار از لوله های خرطومی استفاده می کنند که استقامت زیادی ندارد ولی در زمینه آب رسانی این شیلنگ ها استحکام زیادی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند و در محیط به زودی ضربه نمی خورند کشور های مختلف زیادی هستند که مشغول تولید این شیلنگ ها هستند و آن ها را به کشور های همسایه ارسال می کنند چند تا از این کشورها عبارتند از :عراق، روسیه، عمان، هند، ترکیه و… ولی کشوری که بیش ترین تولید و ساخت این محصول را بر عهده دارد و 50درصد تولید را به خود اختصاص داده است کشور عراق می باشد و این شیلنگ های خرطومی را به دیگر کشور ها صادر کرده و نیاز این کشورها را بر آورده می کند بیشترین بازار شیلنگ خرطومی بازار کشور عراق می باشد این نوع شیلنگ مشتریان زیادی را در کشور های داخل و خارج به خود اختصاص داده است.

عوامل موثر در استحکام شیلنگ خرطومی

عوامل موثر در استحکام شیلنگ خرطومیقیمت شیلنگ خرطومی را می توان از افرادی که نمایندگی فروش محصول را دارند یا افرادی که ابزار کشاورزی می فروشند تهیه کنید و اما این محصول را می توان به صورت اینترنتی سفارش دهید و این نوع محصولات از نظر کیفیت دارای درجه بالایی می باشد.

نوع دیگر شیلنگ خرطومی صنعتی نیز نام دارد که جنس آن از پی وی سی نرم می باشد که انعطاف زیادی دارد و به راحتی به دور هم جمع می شوند و مقاومت زیادی در برابر رطوبت و ضربه دارند و برای فرستادن موادی چون شن و ماسه و سیمان و دیگر مواد اولیه مورد استفاده قرار داده می شود شیلنگ خرطومی در مصارف مختلف دیگری همچون آزمایشگاه ها، معادن، کارخانه های صنعتی گونا گون، ساختمان ها استفاده می شود برای انتقال انواع مایعاتی چون آب و… در مقابل خراشیدگی استقامت می کند خواص دیگر این شیلنگ این است که نسبت به استحکام وزن بالایی را قابل تحمل است در صورتی که وزن خودش سبک می باشد و در برابر ضربات و خوردگی مقاوم می باشد بر اساس وزن سبکی که دارد می تواند مواد سنگینی را نیز تحمل کند.

طول عمر بالایی دارد نسبت به لوله ها و شیلنگ های معمولی که در بازار موجود هستند مقاوم در برابر رطوبت نیز می باشد و نور خورشید نمی تواند به آن خدشه ای وارد کند در برابر نور آفتاب مقاومت می کند این شیلنگ می تواند مواد شیمیایی مختلف و مواد نفتی را نیز در خود بگنجاند.

تفاوت قیمت شیلنگ های خرطومی

تفاوت قیمت شیلنگ های خرطومیقیمت شیلنگ های خرطومی قابل رقابت با لوله پلیمری و لوله های فلزی، لوله های پلی اتیلن می باشد شیلنگ های خرطومی نیز در صنعت انتقال مواد غذایی نقش دارد و برای انتقال دادن شیر، دوغ، آب و دیگر مایعات لبنی در کارخانه های تولید لبنیات مورد استفاده قرار داده می شود و در شهرداری در قسمت فضای سبز نیز نقش دارد برای آبیاری فضاهای سبز شهر های مختلف از این شیلنگ ها استفاده می کنند.

قیمت شیلنگ خرطومی را می توان از کسانی که نمایندگی هایی در سراسر شهرهای مختلف در دست دارند جویا شد می توان این محصولات را به صورت آنلاین هم سفارش دهید قیمت این محصول در مصارف گونا گون تفاوت دارد این شیلنگ ها در وزن ها و شمایل مختلف در بازار موجود است کار خانه های تولید این شیلنگ ها در بیرون از شهر های مختلف ایران ساخته شده تا از بوی بد آن به داخل شهر جلو گیری شود. یکی از تولید کنندگان شیلنگ خرطومی آب شهر اصفهان می باشد قیمت شیلنگ خرطومی در سایز های مختلف تغییر می کند.

 این شیلنگ های خرطومی در قیمت های مختلفی می باشد. که بستگی به نوسانات بازار است در صورت سفارش محصول از سایز های 1تا 8 در حجم های گونا گون برای تاجران ایران و جهان قابل ارسال می باشد. و کسانی که ثبت سفارش می کنند باید به نمایندگی های مخصوص کالا مراجعه و بعد از تصویه حساب محصول را تحویل بگیرند.