قیمت شیلنگ های مختلف در بازار ایران چگونه است ؟ آیا شیلنگ های خرطومی با دیگر شیلنگ ها تفاوتی دارند ؟ بهترین نوع شیلنگ  چه ویژگی دارد ؟

یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب شیلنگ تشخیص نوع مناسب برای کار می باشد ، مشتریان به دنبال یافتن محصولی هستند که بتوانند آن را مدت زمان طولانی بدون فرسودگی و پارگی استفاده کنند . با گسترش کاربرد شیلنگ های خرطومی ، مشتریان زیادی از آن به خاطر کیفیت و مقاومت بالا از آن استفاده می کنند و این شیلنگ ها توانسته اند جایگاه های خوبی در بازار کسب نمایند و جایگزین موارد مشابه دیگر شوند .

با توجه به نوع شرایط استفاده ، سیال عبوری  و ویژگی آب و هوایی منطقه نوع شیلنگ خرطومی انتخاب می گردد . این محصولات  انواع مختلفی دارند که هر کدام ار آن ها برای کار خاصی به کار گرفته می شود . از این جهت باید در انتخاب نوع مناسب دقت نمود . شیلنگ  آبی نفتی ، سوپرفلکس ، سبز ، هواکشی ، برزنتی از جمله این موارد هستند .

از دیگر مشخصه ها برای خرید یک محصول قیمت آن می باشد . مشتریان برای خرید خود به این پارامتر توجه خاصی داشته و سعی بر این دارند بهترین نوع محصول با قیمتی را انتخاب کنند که کاربرد آن برایشان صرفه اقتصادی داشته باشد . این نوع محصول تولیدی را می توان با قیمت و کیفیت خوب در بازار فروش داخل تهیه و مورد استفاده قرار داد .