شیلنگ شفاف فنردار، نوعی شیلنگ می باشد که کاربری های متعددی دارد. به کارگیری ایده های نوین در طراحی و ساخت این محصول، سبب بالا رفتن استحکام آن در برابر تنش های مختلف شده است. از این رو تقاضا برای آن زیاد می باشد.

در رابطه با کیفیت و قیمت شیلنگ فنردار شفاف در بازار، در ادامه مطلب بیشتر آشنا شوید. 

 قیمت شیلنگ شفاف فنردار در بازار

آشنایی با شیلنگ شفاف فنردار

آشنایی با شیلنگ شفاف فنردار به طور کلی شیلنگ شفاف فنردار، وسیله ای جهت انتقال و همچنین مکش سیالات مختلف از جمله آب می باشد که از یک روکش پلیمری انعطاف پذیر با فنری مستحکم از جنس فولاد گالوانیزه ساخته می شود. هم در بخش صنعت، هم برای امور باغبانی، کشاورزی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

این شیلنگ می تواند کاهش دما تا پنج درجه سانتیگراد زیر صفر و همچنین افزایش شصت درجه سانتیگرادی آن را تحمل کند. به همین خاطر صنایع مختلفی آن را جهت انتقال سیالات متعدد به کار می برند. در بخش کشاورزی نیز شرایط مختلف اقلیمی، از مقاومت آنها نمی کاهد. 

با توجه به مقاومت بالای پی وی سی و گالوانیزه، عمر مفید این محصول، بسیار بالاتر از نمونه های قبلی می باشد و از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه تر خواهد بود. 

خرید شیلنگ شفاف فنردار ارزان

خرید شیلنگ شفاف فنردار ارزانبرای خرید شیلنگ شفاف فنردار ارزان، بهترین راه، خرید مستقیم و بدون واسطه است. چرا که بخش عمده ای از بی ثباتی ها و افزایش قیمت ها مربوط به واسطه های فروش می باشد. این سایت نیز عرضه مستقیم این محصول را در انواع و سایزهای متعدد انجام می دهد. همچنین برای سفارشات عمده، تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته می شود. کلیه سفارشات به صورت لحظه ای ثبت می شوند و در اسرع وقت به آدرس خریداران ارسال می گردد. لازم به ذکر است که کیفیت شیلنگ شفاف ارسالی، از هر نظر تضمین می شود. 

در مجمع قیمت تمام شده شیلنگ فنردار، به چندین عامل بستگی دارد. کیفیت و نوع مواد اولیه، یکی از این عوامل می باشد. قیمت پی وی سی و همچنین فولاد به عنوان اجزای سازنده این محصول، از دیگر عوامل نوسان قیمتی آن می باشد. البته این مواد، تحت تاثیر تغییرات بازار جهانی قرار دارند. میزان تقاضای این وسیله همانند سایر محصولات در بازار، قیمت آن را تا حدودی جا به جا می کند. در صورتی که محصول تولید شده، برای عرضه با بازارهای دیگر ارسال گردد، نیاز به صرف هزینه های جانبی دیگر از جمله هزینه های مربوط به بارگیری و حمل و نقل دارد که قیمت تمام شده آن را بیشتر خواهد کرد.