از شیلنگ خرطومی کشاورزی برای انتقال آب آبیاری به زمین های کشاورزی استفاده می کنند. در واقع با وجود این شیلنگ ها بخش مهمی از مشکلات آبیاری حل شده و بسیاری از اراضی دیم امروزه به مزارعی سر سبز تبدیل شده اند که از آنها محصولات متنوعی حاصل می شود. قیمت شیلنگ خرطومی بر اساس کیفیت و همچنین سایز بندی آن در نظر گرفته می شود و به صورت متری به فروش می رسد که مراکز فروش آنها در هر شهری موجود می باشند.

قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی

مزیت های شیلنگ خرطومی کشاورزی

مزیت های شیلنگ خرطومی کشاورزی از مزیت های شیلنگ خرطومی کشاورزی می توان گفت که به دلیل تهیه شدن آنها از بهترین مواد دارای طول عمر بالایی هستند، قابلیت نصب راحتی دارند که می توان از آنها در زمین های صاف و هموار و یا زمین های شیب دار استفاده کرد، بر خلاف سطح بیرونی آنها که حالت خرطومی و شیار دار دارد سطح داخلی آنها خیلی صاف است و به گونه ای می باشند که درون آنها جلبک رشد نمی کند و آلودگی را به خود جذب نمی کنند به همین دلیل جریان آب را به خوبی از خود عبور می دهند، دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند لذا در برابر فشارهای احتمالی آسیب زیادی نخواهند دید، در برابر عوامل محیطی مانند سرما و گرمای شدید مقاوم هستند، نسبت به مواد شیمیایی همچون کودهای شیمیایی و سموم مختلف کشاورزی مقاومت بالایی دارند، خیلی سبک وزن هستند که به راحتی می توان آنها را حمل کرد. این نوع از شیلنگ دارای انواع مختلفی می باشد که از هر نوع آن در زمینه ای خاص استفاده می شود. در بحث استفاده از شیلنگ های خرطومی در زمینه کشاورزی می توان به انتقال آب برای آبیاری مزارع مختلف و همچنین برای آبیاری باغات در نقاط دور از آب استفاده می شوند که با وجود آنها از بسیاری از هزینه ها کم شده است که این خود کمک زیادی به کشاورز محسوب می شود و از این نظر استفاده کردن از آنها برای کشاورزان توصیه می شود.

مرکز فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی

مرکز فروش شیلنگ خرطومی کشاورزی فروش شیلنگ خرطومی از سوی مراکز فروش آنها صورت می گیرد و غالبا این فروش به صورت متری و عمده می باشد که بر اساس سایز مورد نظر خریدار انجام می گیرد. در این مرکزهای فروش انواع مختلفی از شیلنگ که از نظر جنس و همچنین رنگ تفاوت دارند موجود می باشد که مسلما جنس و کیفیت آنها روی قیمت نهایی تاثیر دارد. با وجود سایز بندی که این شیلنگ ها دارند می توان نوع مناسب را برای فشار قوی و یا کم آب تهیه کرد.