قیمت شیلنگ حصیری دو سر مهره با توجه به جنس به کار رفته در آن متفاوت می باشد همچنین متناسب با سایز و تنوع آن دارای قیمت متفاوتی است. فروشندگان مختلفی که این محصول را به فروش می‌رسانند ممکن است درصد های متفاوتی از سود روی آن بکشند که نهایتاً همه این عوامل موجب می‌شود که قیمت تمام شده این محصول در بازار امروز متفاوت باشد. همچنین در فروشگاه های آنلاین قابل ارائه می باشد.

قیمت شیلنگ حصیری دو سر مهره

مشخصات شیلنگ حصیری دو سر مهره

مشخصات شیلنگ حصیری دو سر مهره

شیلنگ های حصیری دو سر مهره کاربرد زیادی در نصب پکیج ها و لوله های آب گرم و سرد مدرن دارند. به همین علت مقدار خیلی زیادی از این شیلنگ ها در سایز ها و طول های استاندارد تولید وساخته می شوند. 

این نوع شیلنگ ها از دو لایه متفاوت ساخته می شود که لایه زیرین آن از جنس پلاستیک با کیفیت و بادوام ساخته می شود و لایه روی شیلنگ از نوعی طراحی به شکل حصیر بافت می باشد که جنس آن معمولاً از آلومینیوم و یا استیل است همچنین رویه این شیلنگ ها در برابر خراش و فشار مقاومت بالایی دارد. و به دلیل نوع ساخت این شیلنگ ها در برابر گرما مقاوم می باشند و در اتصالات انواع لوله های آب گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد فراوانی دارند. 

 در پرسکاری دو سر این شیلنگ ها که مهره دارند برای  آب بندی دو سر شیلنگ باید دقت زیادی انجام شود تا در مواقع نصب  نشتی آب وجود نداشته باشد. 

خرید شیلنگ حصیری دو سر مهره

خرید شیلنگ حصیری دو سر مهره



برای خرید شیلنگ حصیری دو سر مهره از نمایندگی‌ فروش شیلنگ حصیری به دلیل این که این کالا را مستقیما از تولید کننده های آن تهیه می نمایند و به نوعی هیچ گونه واسطه‌ای در این میان وجود ندارد تا با اضافه کردن سود خود موجب بالا رفتن قیمت این محصول شوند این محصول را با قیمت پایین به مصرف کنندگان عرضه می کنند.

علاوه بر این به دلیل کاربرد بسیار زیادی که این کالا پیدا کرده است نمایندگی پخش این محصول تمایل به عرضه آن پیدا کرده‌اند در نهایت تمامی این عوامل باعث می شود که در فروش مستقیم این کالا در قیمت تمام شده آن برای مصرف کننده بسیار پایین تر شود و این کالا با قیمت مناسب به دست آنها برسد. 

امروزه به دلیل استقبال از خرید های اینترنتی، تولید کنندگان شیلنگ حصیری دو سر مهره برای رفاه حال مشتریان، سهولت و راحتی مشتریان اقدام به طراحی سایت فروش محصولات خود نموده اند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

این قابلیت وجود دارد که شیلنگ های حصیری به در خواست مشتری با پرسکاری به صورت دو سر مهره درآید.