آیا می دانستید قیمت خرید مستقیمانواع شیلنگ خرطومی آب از تولید کننده ارزان تر از قیمت خرید و فروش سنتی می باشد؟
خرید مستقیم از تولید کننده به خاطر این که واسطه ها و دلالان اقتصادی حذف می شوند قیمت پایین تری را نسبت به فروش سنتی ارائه می دهند.
برای خرید شیلنگ خرطومی آب از کارخانه به طور مستقیم می توانید به صورت آنلاین به سایت های فروش اینترنتی مراجعه کنید و با قیمت مناسب و ارزان انواع شیلنگ آبیاری را خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت فروش انواع شیلنگ خرطومی آب

انواع شیلنگ خرطومی

ماده اولیه شیلنگ های خرطومی از مواد PVC می باشد که از اصلی ترین مواد اولیه در صنعت پلاستیک می باشد.
ارزان بودم مواد پی وی سی به دلیل وجود صنایع پتروشیمی در داخل کشور موجب رشد روز افزون صنایع پلاستیکی شده است.
از جمله محصولات با تنوع بالا شیلنگ ها می باشند که با بهره گیری از این مواد در حجم های بالا تولید می گردند.

این شیلنگ ها شامل انواع مختلفی از جمله موارد زیر می باشد : لوله خرطومی طوسی خرطومی آبی نفتی خرطومی سبز خرطومی هواکشی شلنگ خرطومی هواکشی فنر فلزی خرطومی هواکشی برزنتی خرطومی زهکشی خرطومی استیل استنلس

مواد پی وی سی دارای وزن سبک، طول عمر بالا، ارزان قیمت،. انعطاف پذیری بالا می باشد، از این جهت در تولیدات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. همین ویژگی ها را شیلنگ های خرطومی نیز دارا می باشند. شیلنگ خرطومی قابلیت انتقال مواد مختلف مثل:آ. ب،هوا، ذرات پودری، مواد شیمیایی را داشته و به دلیل قابلیت کاربردی آسان مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

تولید کننده انواع شیلنگ آب

تولید کننده انواع شیلنگ آب شرکت های تولید کننده که انواع شیلنگ را تولید می کنند، در راستای تولیداتی که مربوط به آب بوده دقت زیادی کرده و همواره بهترین ها را با استانداردهای لازم ارائه می دهند. این تولیدات معمولا از مواد اولیه خوب و بادوام تولید شده که هم انعطاف زیادی داشته و هم به راحتی دچار پارگی نشوند.

[toggle title=”شیلنگ های آب در مدل های مختلف تولید شده که برخی از آنها عبارتند از:” state=”open”]

  • شیلنگ خرطومی
  • شیلنگ لاستیکی
  • شیلنگ آجدار
  • شیلنگ شفاف
  • شیلنگ نخ دار
  • شیلنگ جمع شو[/toggle]

مسلما در انتخاب و خرید هر یک از این مدلها نوع کاربرد آنها نیز مهم بوده و باید تولید کننده ها به این مسئله نیز دقت زیادی داشته باشند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در زمینه تولید انواع شیلنگ خرطومی مطرح است، انتخاب مواد اولیه خوب و درجه یک می باشد. در این میان تولیدی های ایرانی بیشترین تلاش خود را بکار گرفته تا انواع شلنگ pvc را که مقاومت و کیفیت عالی داشته راهی بازار کنند. با ایجاد ساختار شبکه ای پیوسته به صورت نمایندگی می توان در شهرهای مختلف این محصول پر طرفدار را در اختیار مشتریان قرار داد. کافی است بدین منظور با موقعیت سنجی منطقه مورد نظر خودتان و همچنین نیازهای مشتریان نوع مناسب این محصول را انتخاب و به مشتریان عرضه نمایید.

فروش انواع لوله خرطومی در بازار روش های مختلفی برای فروش شیلنگ لوله خرطومی فراهم شده که افراد مختلف آنها را انتخاب نموده و براساس نیاز خود سفارش خرید می دهند. به همین دلیل نمایندگی های عرضه کننده شرایط خوبی را رقم زده و سعی در ارائه بهترین مدل های شیلنگ خرطومی دارند. در این می توان فروش عمده انواع شلنگ را با کیفیت عالی شاهد بود، این تولیدات که از نمایندگی های رسمی و معتبر خریداری شده و شاخصه های مطلوبیت آنها مشخص است، از سوی خریداران نیز با استقبال مطلوب همراه می باشند. در این صورت خرید اینترنتی و عمده آن نیز مد نظر بوده و برای این منظور از شرکت های معتبر و تخصصی کمک گرفته می شود.

کاربرد شیلنگ های خرطومی

شیلنگ های خرطومی مزایای زیادی از جمله انعطاف بالا ، سبک وزن بودن ، سازگار با انواع مواد را دارا بوده و همین دلیل گسترش زیادی در صنعت و کشاورزی داشته است .
هر یک از شیلنگ های خرطومی کاربرد اختصاصی برای کار مشخصی دارند که می توان برخی از این موارد را نام برد :

  • آبیاری مزارع و کشاورزی
  • انتقال سیالات نفتی و انواع سوخت
  • انتقال بتن
  • استفاده در پمپ های مکش و کف کش ها
  • انتقال بخار و هوای داغ
  • انتقال انواع مواد شیمیایی
  • انتقال پودر و سیالات در صنایع مختلف

در صنعت کشاورزی از شیلنگ های مختلفی استفاده می شود که دارای انواع و اقسام متفاوتی هستند و هر یک برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه برخی از انواع شیلنگ های مخصوص صنعت کشاورزی را بیان خواهیم کرد:

  • شلنگ های کشاورزی آبیاری
  • شیلنگ سمپاشی لوله های زهکشی
  • شیلنگ های تخلیه فاضلاب و پسماند آب ها

استفاده از شیلنگ های متفاوت در این امور در صنعت کشاورزی به چشم می‌خورد، به عنوان مثال در این صنعت برای هدف سمپاشی از شلنگ های فشار قوی استفاده می شود. در صورتی که برای آبیاری می‌توان از شیلنگ های pvc و یا شیلنگ های خرطومی استفاده کرد که دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و حتی می‌توانند در انتقال سم نیز کاربرد داشته باشند. جنس شیلنگ خرطومی از لاستیک و پلی اتیلن درجه یک می باشد. کاربرد شیلنگ خرطومی بسیار بالا بوده و در صنایع مختلف استفاده می شود.

قیمت فروش شیلنگ خرطومی

قیمت فروش شیلنگ خرطومی قیمت یکی از پارامترهای مهم در خرید می باشد و همواره خریداران محصولی را انتخاب می کنند که علاوه بر داشتن کیفیت قیمت مناسبی نیز داشته باشد.
شیلنگ خرطومی طوسی یکی از نمونه های پرکاربرد انواع شیلنگ خرطومی می باشد که به صورت نمونه قیمت آن در تصویر درج شده است .
این شیلنگ ها در سایزهای استانداردی تولید می شوند که مناسب اغلب فرایندهای صنعتی می باشد .

روش بالا بردن استحکام شیلنگ خرطومی در کارخانه های ها به طریق های مختلف انجام می شود. شیلنگ های آب از جنس پلاستیک و پی وی سی هستند. جنس های پلاستیکی به خاطر این که استحکام زیادی دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و نیز اگر ضخامت بیشتر باشد عمر بیشتری هم می کند بنابراین کارخانجات می کوشند که محصولی تهیه کنند که در برابر حرارت گرما و یا سرمای زمستان و رطوبت و غیره نازک نشود و یا پاره نشود و از بین نرود.

شلنگ های ساخت ایران اغلب ضخامت زیادی دارند و عمر طولانی هم دارند. کارخانجات تولید کننده با مواد درجه یک و با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته اقدام به تولید این محصولات می کنند و آن را به بازار عرضه می کنند. عرضه هم به صورت اینترنتی و هم به صورت مستقیم است.

خرید به صورت مستقیم این حسن را دارد که مشتریان می توانند محصول اصل و اعلا را با تخفیف های ویژه خریداری کنند و در ضمن از تخفیف های ویژه هم بهره مند شوند. در خرید مستقیم رابطه بین فروشنده و خریدار نزدیک تر می شود و خریدار می تواند اطلاعات کاملی را از فروشنده دریافت کند. .

بهترین نوع شیلنگ آب خرطومی

بهترین نوع شیلنگ آب خرطومی شیلنگ های خرطومی آب به گونه ای طراحی و تولید شده که حمل و نقل آسانی داشته و به راحتی قابل جمع آوری باشند.
این تولیدات در کارخانه ها در قطر های متنوع تولید شده تا بتوان در سیستم های مختلف آبیاری بیشترین استفاده را از آنها برد.

به همین دلیل وقتی خریداران برای تهیه انواع شلنگ آب خرطومی اقدام می کنند، مدل های متنوع را مورد بررسی قرار داده تا هم محصولی باکیفیت تر را تهیه نموده و هم اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشند.

در بازار ایران می توان بهترین شیلنگ خرطومی را بیشتر از برندهای تولید داخلی تهیه نمود، زیرا در حال حاضر تولید های مختلف آنها را ارائه داده که استانداردهای لازم را در محصوات خود بکار می گیرند.

روش صادرات شیلنگ آب خرطومی با کمک شرکت های بازرگانی و یا تجار انجام می شود. شیلنگ های درجه یک و با کیفیت داخلی بعد از تولید بعد از این که بازارهای داخلی را تامین کرد به کشورهای دیگر هم صادر می شود و این کار توسط شرکت های بازرگانی صورت می پذیرد. این شرکت ها انواع محصولاتی را که در داخل ایران تولید می شوند را به خارج از کشور می برد و در کنار محصولات خارجی می فروشد و یا این که محصولاتی را که در دیگر کشورها تولید می شوند را به داخل ایران وارد می کند و در کنار محصولات ایرانی می فروشد. ا

ین محصول به درخواست کشورهای مقصد انجام می پذیرد. کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان از جمله کشورهای وارد کننده هستند. هر ساله از صادرات این محصولات ارز زیادی وارد کشور می شود. نمونه های خارجی هم که وارد ایران می شوند کیفیت بالای و قیمت زیادی دارند و همین قیمت بالا باعث می شود که خریداران ترجیح دهند که از نمونه های ایرانی استفاده کنند با این حال هستند کسانی که نمونه های خارجی را به ایرانی ترجیح می دهند و مطابق با نیاز خود و سلیقه ی خود از بین لوله ها و شیلنگ های نخی وارداتی اقدام به خرید می کنند..

فروش اینترنتی شیلنگ خرطومی

فروش اینترنتی شیلنگ خرطومی شیلنگ های خرطومی از نظر تقاضا در بازار شرایط خوبی داشته و مسلما تولیدی های زیادی بر روی ان سرمایه گذاری نموده اند. از این رو میزان دسترسی خود را افزایش داده تا تولیداتی استاندارد و خوب را به دست مشتریان سراسر کشور رسانند.

فروش اینترنتی به عرضه کننده ها کمک زیادی نموده تا انواع شیلنگ خرطومی را با مزیت های خوب و کیفیت عالی به بازار عرضه دارند. این مراکز می توانند شرایطی را رقم زنند که خریداران شرایط خوبی داشته و بتوانند نیاز خود را آن طور که باید مطرح کنند. در نتیجه می توان سایتها را در انتخاب هر چه بهتر انواع شیلنگ خرطومی با اهمیت بیشتری همراه دانست.

نمونه های مختلف شیلنگ خرطومی در کارخانه ها تولید می شود. این شیلنگ در رنگ های سیاه و سبز و سفید تولید می شود و اغلب کارکرد آن هم در گلخانه ها و یا مزارع می باشند که با آبیاری قطره ای کار می کنند. این شیلنگ ها با توجه به جنس و کیفیت این محصولات از طرف خریداران که اغلب کشاورزان و باغداران و صنایع تولیدی بزرگ و گلخانه های صنعتی می باشند خریداری می شود و به کار گرفته می شوند.

شما می توانید برای خرید و انتخاب این محصولات به سایت مراجعه کنید ما در سایت انواع نمونه های مختلف این محصولات را با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده ایم تا مشتری بتواند به راحترین و ساده ترین شکل محصول را انتخاب و خرید خود را انجام دهد. علاوه بر این این خریداران می توانند با کمک شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارند با مراکز تولیدی و یا فروشندگان تماس بگیریند و از نحوه ی فروش و قیمت ها مطلع شوند.

این افراد می توانند میزان نیاز خود را به این محصولات در این سایت ثبت نمایند تا سایت بعد از تایید برای آن ها بفرستد. سفارش هایی که تعدادشان زیاد باشد اغلب به صورت رایگان ارسال می شوند و تخفیف های ویژه ای هم برای آن ها در نظر گرفته شده است. برای افرادی که از مراکز فروش دور می باشند و نیز وقت کافی برای رفتن به این مراکز و نیز هزینه ی رفت و برگشت به شهرهای دیگر را ندارند این گزینه بهترین روش خرید است چون هم در وقت و هم در پول آن ها صرفه جویی می شود. .

مشاوره خرید شیلنگ آب

مشاوره خرید شیلنگ آب تنوع محصول در بازار از سوی می تواند برای خریداران خوشایند باشد. زیرا می توانند از میان برندهای مختلف انتخاب داشته و بهترین ها را سفارش دهند. اما اینکه بتواند بهترین نوع شیلنگ آب را تشخیص داده اهمیت زیادی دارد.

معمولا در خرید شیلنگ آب بررسی موارد زیر مهم است:

  • بالا بودن مقاومت
  • انعطاف خوب
  • مواد اولیه مرغوب
  • نداشتن ضعف در دیوار
  • قطر استاندارد
  • قیمت مناسب

به همین دلیل عرضه کننده ها برای خرید انواع شیلنگ آب به مشتریان خود مشاوره داده و نیاز آنها را آن طور که باید و شاید تامین می کنند. برای این منظور تولیداتی را به بازار عرضه داشته که کاملا استاندارد و درجه یک بوده و با معیار خریداران سازگاری خواهد داشت.

در بازار شیلنگ های خرطومی از سوی مجموعه های مختلف تعیین قیمت شده و عرضه می شوند. در این صورت مصرف کننده ها بهترین نوع آنها را تهیه نموده و براساس انتظار خود بهره می گیرند. در اعلام قیمت عرضه کننده ها شاخصه ها و مزیت های مختلف موجود در انواع شیلنگ را مورد توجه قرار داده و همواره بهترین ها را به مشتریان خود معرفی می کنند

این تولیدات می توانند با نیاز خریداران به صورت مشخص هماهنگ بوده و نقش کاربردی خوبی داشته باشند. پلاستیکی بودن این لوله ها و شیلنگ ها کمک زیادی به مقاومت تولیدات نموده و کاربردشان را آسان خواهد کرد. به همین دلیل افراد مختلف آنها را پسندیده و مورد استفاده قرار می دهند.

خرید انواع شیلنگ خرطومی با توجه به اینکه انواع شیلنگ خرطومی کاربردهای متفاوتی در راستای سیم کشی صنعتی و ساختمانی دارد، باید آنها را با در نظر گرفتن نوع آنها خریداری نمود. در این صورت هم نصب آنها آسان تر بوده و هم در هنگام استفاده از سیستم با مشکل رو به رو نخواهند شد.

این شیلنگ ها دارای سایزهای استاندارد بوده و با توجه به نیاز مشتریان در متراژهای مختلف تولید و عرضه می گردد. انواع شیلنگ خرطومی شیلنگ های خرطومی مزایای زیادی از جمله انعطاف بالا ، سبک وزن بودن ، سازگار با انواع مواد را دارا بوده و همین دلیل گسترش زیادی در صنعت و کشاورزی داشته است .

قیمت انواع شیلنگ در سال 98

قیمت انواع شیلنگ در سال 98 بی تردید در خرید انواع شیلنگ قیمت موضوعی مهم است. به همین دلیل عرضه کننده ها شرایطی را رقم می زنند تا خریداران نرخ مشخصی از انواع شیلنگ را در اختیار داشته و براساس آن انتخاب خود را رقم زنند.

در سال 98 نیز بسیاری از تولیدی های شیلنگ قیمت محصولات خود را براساس نرخ مواد اولیه و هزینه های تولید مشخص و اعلام داشته اند.
از این رو خریداران عمده از سراسر کشور با نمایندگی های رسمی این شرکت ها ارتباط گرفته و قیمت روز شیلنگ را استعلام خواهند گرفت.
این موضوع کمک زیادی در تصمیم گیری داشته و همواره کمک گرفتن از شرکتهای تخصصی اهمیت زیادی خواهد داشت.

در مراکز تخصصی عرضه کننده شیلنگ می توان انتخاب بهتری داشت. در این صورت اغلب محصولاتی خریداری می شوند که با مواد اولیه درجه یک تولید شده و ساختار خوبی دارند. بهره گیری از این شیلنگ ها برای مصرف کننده های مختلف مهم بوده و همواره براساس نوع کاربرد و نیاز خود سعی در تهیه بهترین ها دارند.

به این ترتیب عرضه کننده ها نیز شرایط خوبی را برای تامین نیازشان فراهم نموده و به آنها ارائه محصول می دهند. قیمت روز انواع شلنگ درجه یک را شرکت های تخصصی به صورت اینترنتی نیز اعلام داشته و همواره تلاش خوبی در تامین نیاز مشتریان خود دارند

. این مراکز همواره به روز بوده و افراد مختلف با آنها ارتباط مستقیم می گیرند. خرید اینترنتی بهترین شیلنگ بی تردید وقتی مزیت های خرید اینترنتی شیلنگ را بررسی کنیم، مسلما از نظر اغلب خریداران مطلوبیت داشته و همواره می توان باکیفیت ترین ها را تهیه نمود..

معرفی کامل شیلنگ خرطومی

معرفی کامل شیلنگ خرطومی یکی از مدل های کاربردی و حرفه ای شیلنگ خرطومی که امروزه در مجموعه های مختلف بکار گرفته می شود، نوع پلاستیکی است. با توجه به مناسب بودن قیمت این تولیدات و البته مقاومت بالای آنها، بسیاری از مجموعه ها آنها را مورد استفاده قرار می دهند.

شرکت های تولید کننده که در ساختار شیلنگ های خرطومی از مواد اولیه پلاستیکی مرغوب استفاده را می برند، مسلما تولیدات خوب را راهی بازار نموده و نیاز مشتریان خود را رفع می کنند. هر چقدر مواد اولیه بکار رفته در شیلنگ ها و لوله های خرطومی مقاومت بالاتری داشته باشد مسلما فروش بیشتری در بازار خواهد داشت.

قیمت شیلنگ خرطومی انتقال آب در بازار شیلنگ های خرطومی پلاستیکی از سوی مجموعه های مختلف تعیین قیمت شده و عرضه می شوند. در این صورت مصرف کننده ها بهترین نوع آنها را تهیه نموده و براساس انتظار خود بهره می گیرند. در اعلام قیمت عرضه کننده ها شاخصه ها و مزیت های مختلف موجود در انواع شیلنگ را مورد توجه قرار داده و همواره بهترین ها را به مشتریان خود معرفی می کنند.

این تولیدات می توانند با نیاز خریداران به صورت مشخص هماهنگ بوده و نقش کاربردی خوبی داشته باشند. پلاستیکی بودن این لوله ها و شیلنگ ها کمک زیادی به مقاومت تولیدات نموده و کاربردشان را آسان خواهد کرد. به همین دلیل افراد مختلف آنها را پسندیده و مورد استفاده قرار می دهند..

آشنایی با انواع شیلنگ خرطومی

شیلنگ خرطومی پلاستیکی که معمولا از مواد اولیه پی وی سی و پلی آمید تولید می شوند، از لحاظ ایمنی به خوبی تقویت شده تا بتوان با خیال راحت تر آنها را مورد استفاده قرار داد. این شیلنگ ها معمولا با مشخصه های زیر در بازار عرضه شده تا راحت تر سفارش داده شوند:

  • سایز متنوع
  • قطر متنوع
  • رنگ های تخصصی
  • سهولت در نصب

شیلنگ های خرطومی مزایای زیادی از جمله انعطاف بالا، سبک وزن بودن، سازگار با انواع مواد را دارا بوده و همین دلیل گسترش زیادی در صنعت و کشاورزی داشته است. این شیلنگ ها شامل انواع مختلفی از جمله موارد زیر می باشد :

  • خرطومی طوسی
  • خرطومی آبی
  • نفتی
  • خرطومی سبز
  • خرطومی هواکشی
  • خرطومی هواکشی فنر
  • فلزی خرطومی
  • هواکشی برزنتی
  • خرطومی زهکشی
  • خرطومی استیل استنلس

مشخصات شیلنگ خرطومی انتقال آب

مشخصات شیلنگ خرطومی انتقال آب شیلنگ خرطومی مخصوص استفاده برای آبیاری کشاورزی در مدل های متفاوتی و در انواع سایز ها از طریق سایت های اینترنتی مورد خرید و فروش واقع می شود همان طور که مستحضر هستید صنعت کشاورزی به عنوان یکی از حیاتی ترین صنعت ها در کشور ایران مورد توجه واقع می شود. برای به دست آوردن هدف های مشخص و مدرن نیازمند است که در این صنایع ماشین آلات و تجهیزات مختلفی به کار گرفته شود تا روز به روز بر تولید این محصولات افزوده شده و نیازهای جامعه برطرف شود. مکانیزه شدن صنعت کشاورزی موجب افزایش سودآوری و کاهش هزینه کشاورزان می شود. امروزه یکی از مهم ترین ابزار هایی که در بحث آبیاری کشاورزی می تواند در این امور به کشاورزان بسیار کمک نماید، شیلنگ های کشاورزی است. مشخصات شیلنگ خرطومی با توجه مواد اولیه و شرکت تولیدی آن مشخص می شود.

سایز انواع شیلنگ خرطومی

در زمینه خرید لوله های خرطومی متفاوت کشاورزان باید سعی داشته باشند تا این محصولات را به صورت یکجا و به صورت عمده از یک مرکز تهیه نمایند تا محصولی با کیفیت و با بهترین قیمت در اختیار آن ها قرار داده شود. نور خورشید باعث کاهش طول عمر لوله خرطومی شده و موجب پوسیدگی سریع آن می شود. برای جلوگیری از این مشکل می توان ابتدا در خرید دقت بعمل آورد و جنسی را انتخاب کرد که به آسانی دچار مشکل نشود و در وحله بعد در نگهداری و استفاده از آن مراقبت بیشتری برای جلوگیری از آسیب به عمل آید.

کاربرد شیلنگ خرطومی آب چیست؟

شرکت های مختلفی با برندهای متفاوت به تولید شیلنگ ها در بازارها در حال فعالیت هستند که می توانند محصولاتی با کیفیت های متنوع به مشتریان ارائه دهند. شیلنگ خرطومی تولید شده در ایران در دو مدل خرطومی های فرعونی و خرطومی های ماشینی به مشتریان عرضه می گردند.

فروش این محصولات از طریق سایت‌ها و سامانه‌های اینترنتی امروزه توانسته است با بهترین شرایط انجام شود و مشتریان خود را با تخفیفات ویژه روبرو سازند. مشتریان می توانند جهت خرید این محصول صنعتی از طریق همین مرکز اینترنتی اقدام کرده تا بتوانند یک محصول با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند و آن را در صنایع مورد نظر مورد استفاده قرار دهند.

صادرات بهترین شیلنگ های خرطومی ساخت ایران

صادرات بهترین شیلنگ های خرطومی ساخت ایران این وبسایت دارای صادرات بهترین شیلنگ های خرطومی ساخت ایران میباشد. یکی از موضوعاتی که ایرانی ها توانسته اند در آن به خوبی ظاهر شوند، صادرات انواع شیلنگ است. زیرا بازارهای مختلف دنیا این تولیدات را تهیه نموده و باید ایرانی ها از آنها بیشترین استفاده را برند.

با توجه به اینکه صادرات شیلنگ خرطومی می تواند سود آوری را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، اغلب تولید کننده ها هدف خود را فعالیت در بازارهای خارجی قرار داده و تولیدات استاندارد را ارائه می دهند. در این حالت محصولات مرغوب خود را بدون واسطه ارائه داده و همواری ویژه ای با مشتریان عمده خود در دیگر کشورها دارند. از این رو صادر کننده های شیلنگ از ایران توانسته اند به ارز آوری کمک زیادی نموده و عملکرد خوبی از خود نشان دهند. صادرات شیلنگ خرطومی مرغوب