شیلنگ شفاف فنردار با قیمتی مناسب در این سایت عرضه میشود.
ساختار : یک شیلنگ pvc که داخل آن یک مفتول سیم قرار گرفته که باعث انعطاف پذیری بهتر در زوایای مختلف می شود.
از سایز ۳/۸ تا سایز ۴ اینچ موجود می باشد.
بدون بو شفاف و بهداشتی می باشد.

منبع: دستگاه های صنعتی ایران

شیلنگ شفاف فنر دار مجموعه ما با بهترین قیمت در مقایسه با تمام نمونه های موجود در بازار چه وارداتی، یا ساخت شرکت های داخلی، توانسته توجه مصرف کنندگان این شلنگ شفاف مرغوب با کیفیت را در صنایع مختلف جلب نماید تا خرید شیلنگ فنردار مرغوب دیگر همانند گذشته سخت نباشد بلکه با راحت ترین روش ممکن بتوانند خریداران این محصول مرغوب به کالای خود دسترسی داشته باشند و دیگر از ضمانت کیفی و اصل بودن کالا اطمینان داشته، و آن را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند

قیمت ارزانترین شیلنگ شفاف فنردار

مزایای شیلنگ شفاف فنردار چیست؟

مزایای شیلنگ شفاف فنردار چیست؟ امروزه سقف بالای مزایای خرید شیلنگ شفاف فنردار سبب فروش‌ بالا و در پی آن تقاضای تولید و عرضه بسیار آن گردیده است. برخی از این مزایا و ویژگی‌های انواع شیلنگ شفاف فنردار :

  • این شیلنگ ها از انعطاف پذیری بالا و مستحکمی برخوردار هستند.
  • مواد اولیه و سازنده در تولید این شیلنگ ها، با شرایط جوی مختلف کاملا سازگار هستند به گونه ای که در تمامی فصل ها و در تمام مناطق مختلف با تنوع آب و هوایی مورد استفاده و کاربرد است.
  • مناسب برای انتقال مواد و مایعات با فشار زیاد و پرسرعت
  • دوام و مقاومت بالا در برابر دما و حرارت بالا
  • مواد اولیه ساخت مورد استفاده ارگانیک و مرغوب این شیلنگ ها زمینه استفاده برای انتقال مواد غذایی و خوراکی را فراهم نموده است.
  • مقاومت و استقامت شیمیایی بالا در برابر مواد اسیدی و مضر
  • حمل و نقل و نصب آسان به علت بهرمندی از جنس سبک

به طور کلی مزایای اصلی و بارز انواع شیلنگ شفاف فنردار، مقاومت و استحکام پذیری بالای آن در برابر انتقال انواع مختلفی از مایعات و نیز انعطاف پذیری مناسب که موجب بالا رفتن کارایی و نصب و استفاده آسان شده است. تمامی این مزایا و ویژگی‌های مختلف سبب فروش بسیار این محصول در بین مصرف کنندگان و صنعتگران متعدد در زمینه های مختلف شده است.

موارد استفاده از شیلنگ فنردار

موارد استفاده از شیلنگ‌ فنردار به حوزه های مختلفی از انتقال مواد غذایی، انتقال مواد شیمیایی، انتقال مواد اسیدی، انتقال مواد شوینده و انواع گسترده ای از مایعات مختلف بر میگردد. تولید شیلنگ های فنردار پلاستیکی مورد استفاده در صنایع مختلف کارخانجات جهت مصارف متعدد: ۱- انتقال آب ۲- انتقال سیالات نفتی، روغنی ۳- انتقال هوای فشرده‌ می باشند.

لایه فنری شکل محافظت شده دور شیلنگ ها موجب استفاده از آن‌ها در صنایع مختلف و‌ تولید وسایل نقیله گردیده است. میزان دوام، مقاومت و انعطاف متریال سیم و ماده سازنده شیلنگ های فنردار مورد استفاده در هرکدام از کاربردهای مختلف تولید وسایل نقلیه همچون موتورها، ابزار آلات معادن و راه سازی ها، مختلف و طبق استانداردهای ویژه و از پیش تعیین شده انجام میگیرد. مکانیزم تولیدی این شیلنگ های مصارف صنعتی انتقالات سیالات، مقاوم سازی و افزایش دوام و انعطاف در برابر و جلوگیری از بروز مشکلات خطرناکی از قبیل نشتی، ترکیدن و جمع شدگی در برابر دما های زیر صفر تا صد درجه در زمان تولید می باشد.

امروزه موارد استفاده از شیلنگ‌ فنردار در کاربردهای مختلف منازل نیز رونق بالایی گرفته است، بیشتر این مصارف در سرویس های بهداشتی منازل از جمله حمام و دستشویی، پکیج‌ های سرمایشی و گرمایشی است. همچنین مصارف مختلف آنها در برخی از زمینه های کشاورزی و زراعتی به انتقال آب از چاه های کشاورزی به زمین های زراعی، آبیاری های بارانی، قطره ای و فضای سبز و نیز سم پاشی های کشاورزی برمیگردد.

یکی دیگر از مصارف بالای این محصول در حمل و انتقال و تخلیه سوخت های مختلف نفت، بنزین گازوئیل از تانکرها می باشد. در نهایت باید گفت که طور کلی حوزه کارکرد و مصارفی شیلنگ های فنردار با توجه به نوع متریال و مواد سازنده مورد استفاده در تولید آن ها متفاوت و در تقسیم بندی های مختلفی بررسی و مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت استفاده از شیلنگ شفاف چیست؟

مزیت استفاده از شیلنگ شفاف چیست؟ مکانیزم طراحی شیلنگ های شفاف فنردار، در نمایش محتوای موجود در آن ها است که در زمینه های مختلفی سودمند و دارای اهمیت است، زیرا موجب تشخیص و نمایش حباب های هوا و بلوکه شدن مواد انتقالی به داخل آن می شود لذا در انتقال درست مواد رزین و‌ دیگر انواع متعدد اثر پذیر و با اهمیت است.

شیلنگ‌ های شفاف امروزه کاربری بسیار زیادی دارند و همین امر در تولید و عرضه کیفیت عالی و روز افزون آن ها بسیار تاثیرگذار و مرتبط است. انواع متفاوت تولید شده این محصول که هر کدام طبق اصول و استاندارد های خاص و ملزومی ارائه می شوند در زمینه های مختلف صنعتی، غذایی، کشاورزی و … کمک های بسیار خوبی به تامین کنندگان و تولید کنندگان آن ها نموده است.

با توجه به اینکه حمل و انتقال مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران متعدد باید بدون تغییر ‌و آسیب انجام گیرد، این نوع شیلنگ ها بسیار ایده آل و مناسب می باشند. معمولا مزیت های زیر سبب افزایش توجه و اهمیت به انواع شیلنگ های شفاف شده است که در نتیجه آن شاهد افزایش استفاده و کاربری بیش از پیش این محصول شده ایم.

  • استاندارد بودن
  • انعطاف بالا
  • مقاوم در برابر اکسیداسیون و خورندگی
  • غیر قابل فرسایش
  • غیر سمی
  • تحمل در برابر میزان بالای فشار
  • سازگاری با شرایط جوی و محیطی مختلف
  • حمل و نقل و نصب آسان

کاربرد اصلی شیلنگ فنردار مواد غذایی

شیلنگ‌ های فنردار در انواع مختلفی از سوی کارخانجات کشور تولید می شوند که شیلنگ فنردار مواد غذایی یکی از انواع بسیار پر کاربرد و‌ پر فروش در بین بازارهای مختلف است. کارخانه تولید شیلنگ فنردار مواد غذایی نمونه‌ای از کارخانجات تولیدی و فعال در سطح کشورمان می باشد. شیلنگ های فنر دار مواد غذایی از نمونه شلنگ های رایج برای جابجایی و انتقال سیالات مواد خوراکی از کامیون های مخزن و حمل به کارخانجات می باشند. این شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی طبق استاندارد های مورد تایید FDA و USDA از نوعی لاستیک مصنوعی مرغوب و بدون ضرر تولید و ساخته می شوند.

این محصول بسیار پرکار کاملا شفاف، بی بو و غیر سمی و ضد خوردگی و اکسیداسیون است که نصب بسیار آسان و راحتی نیز دارد. در ایران تولید این شیلنگ ها با استفاده از بهترین و مرغوبترین متریال و مواد اولیه و بکارگرفته در پیشرفته ترین ماشین آلات روز انجام شده است. رعایت تمامی استاندارد های روز دنیا در طراحی و ساخت تمامی مراحل تولید سبب کیفیت عالی و قابلیت انعطاف در زوایای مختلف کاربردی شده است.

شیلنگ فنردار مخصوص و مورد استفاده حمل مواد غذایی و آشامیدنی از بهترین مواد گرانول پی وی سی PVC تهیه شده است که مورد کاربرد و مصرف در جهت انتقال آب آشامیدنی، روغن های نباتی، پخش مواد غذایی و خطوط بهداشتی، انواع پودر های مخصوص کشاورزی و صنعت، انتقال شیر، نوشیدنی های صنعتی و برخی دیگر از همین زمینه ها می باشد.

خرید این محصول پرکاربرد و مورد استفاده در محافل مختلف صنعتی در بارهای کشور، بصورت عمده و تناژ بالا انجام می شود، لذا مشتریان می توانند به راحتی در هر اندازه ای آن را سفارش و خریداری نمایند. خریداران و متقاضیان خرید عمده انواع شیلنگ شفاف فنردار می توانند هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری آن را تهیه و سفارش نمایند. باید توجه داشت که امروزه با گسترش خرید اینترنتی و غیر حضوری تخفیفات و سوددهی بیشتری برای خریداران عمده این محصولات صورت گرفته است.

از شیلنگ 2 اینچ فنردار چه استفاده ای میشود؟

از شیلنگ 2 اینچ فنردار چه استفاده ای میشود؟ در سطح کشور کارخانه ها و تولید کننده های ایرانی همواره با هدف تامین نیاز داخلی کشور اقدام به تولید بهترین انواع از شیلنگ های فنردار و پرکاربرد نموده اند. این تولید کنندگان با بهره‌گیری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، تولیدات خود را نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی نیز وارد بازارهای مختلف نموده اند. با توجه به اینکه تولید انواع شیلنگهای فنردار نیازمند بهره‌گیری از مواد مرغوب و با بالاترین کیفیت است، امروزه بسیاری از مراکز در زمینه عرضه و فروش بهترین انواع این تولیدات فعالیت می نمایند.

امروزه شیلنگ های فنردار حوزه کاربردی متنوعی در فعالیت های مختلف دارند. این نوع از شیلنگ ها قابلیت کاربرد در حوزه های مختلف کشاورزی و صنعت دارند، که همین امر موجب تولید آن ها در سایز های مختلفی شده است که از پرکاربردترین آنها می توان به سایزهای 1/2 الی 3 و بالاتر اشاره نمود.

از انواع شیلنگ 2 اینچ فنردار در انجام امور مختلف حیطه ی آبیاری زمین های کشاورزی، مکش پمپ های فشار قوی و آب رسانی استفاده و کاربری بسیاری می شود. در بسیاری موارد پیش می آید که آبیاری برای به دلیل کمبود آب برای کشاورزان و زراعت کاران کاری سخت و زمان گیر باشد، اما با استفاده از این محصول به دلیل ساختار نرم و انعطاف پذیری بسیار ویژه ای که دارد مناسب و ایده آل در برابر عوامل فیزیکی از جمله کشش و سایش و از این قبیل عوامل محکم و مقاوم عمل می نماید.

از کجا شیلنگ شفاف فنردار ارزان بخریم؟

تولید شیلنگ های فنردار در طرح ها و مدل های متنوعی انجام و‌ به بازار های مختلف کشور ارائه و توزیع می شوند، حجم بالای تنوع در اقسام و انواع این تولیدات موجب انتخاب و خرید راحت و آسان آن ها برای مصرف کنندگان شده است. نمایندگی ها و دفاتر فروش مرتبط و وابسته به این کارخانجات با هدف فروش مستقیم و ارزان محصول و کنترل کیفیت و مرغوبیت کالا اقدام به فروش اینترنتی تولیدات خود می نمایند. به این صورت خریداران عمده شیلنگ شفاف فنردار با ارتباط با نمایندگی های تخصصی و معتبر اصلی آن ها، ارتباط گرفته و سفارشات خود را با قیمت های به صرفه و ارزانتری تهیه می نمایند.

قیمت این نوع از شیلنگ ها به عوامل مختلفی بستگی دارند، از جمله آن ها ضخامت، کیفیت، متراژ، نحوه فروش، نرخ ارز، نوع بسته بندی، تقاضای خرید و عوامل جزئی دیگری می باشد. بدون تردید مراکز فروش و عرضه کننده های اینترنتی که بصورت مستقیم محصولات خود را عرضه می نمایند، در بازار موجب عملکرد بهتر و سودمند فروش می گردند که در این صورت موجب عرضه و توزیع انواع تولیدات شیلنگ‌ های شفاف فنردار درجه یک با قیمت مناسب می شوند. به همین دلیل تمرکز ویژه بر روی این مراکز و شناسایی آن ها بهترین راه برای خرید ارزان انواع مختلف این تولیدات است.

امروزه با گسترش تجارت الکترونیک انواع شیلنگ شفاف فنردار با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از طریق نمایندگی‌ های اینترنتی و تمام وقت با قیمت های مناسب و ارزان خرید و فروش خواهند شد. شیلنگ های شفاف فنردار از مدل های پرفروش و پرکاربرد است که توسط کارخانجات تولیدی کشور با قابلیت های گسترده ای از مقاومت و دوام بالا در انواع مختلفی تولید می شوند. خرید شیلنگ های شفاف فنردار از طریق نمایندگی های فروش به صورت مستقیم با قمیت مناسب و ارزان انجام می شود، خریداران گرامی با مراجعه به این نمایندگی ها می توانند با حذف واسطه ها دلالان اقتصادی سهم بزرگی در کاهش قیمت این محصولات داشته باشند.

خرید عمده انواع شیلنگ شفاف فنردار

خرید عمده انواع شیلنگ شفاف فنردار توزیع و پخش عمده انواع شیلنگ شفاف فنردار با قیمت ارزان و مناسب جهت تامین نیاز فروشگاه ها و عرضه کنندگان انواع شیلنگ در سراسر کشور به صورت اینترنتی انجام می گیرد. انواع گسترده ای از این شیلنگ ها با قیمت های مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند، خریداران نیز همواره به دنبال مراکز معتبر پخش و فروش این محصولات هستند که بهترین کیفیت و قیمت مناسب از این تولیدات را عرضه نمایند. خوشبختانه با تعدد این مراکز مختلف کن بصورت اینترنتی فعالیت می نمایند، نیاز افراد در تهیه و سفارش آن ها بهتر از قبل شده است.

برای خرید عمده شیلنگ فنردار روش های مختلفی در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار دارد که متناسب با شرایط خود نیز توانند یکی از آن راه ها را انتخاب و امتحان نمایند. خرید عمده این محصولات طبق نیاز و مصرف متقاضیان و مشتریان انجام می گیرد، معمولا در خرید عمده حجم محصول بالا و تناژ می باشد قیمت خرید عمده محصول نسبت به خرید خرده آن تفاوت بالایی از نظر پرداخت هزینه کمتر دارند و لذا خرید عمده برای خریداران مقرون بصرفه و مناسب است. همچنین در خرید عمده شیلنگ های شفاف فنردار تخفیفات ویژه ای نصیب خریداران می گردد.

لذا آن دسته از خریدارانی که مایل به خرید انواع مختلف و گسترده شیلنگ های شفاف فنردار می باشند می توانند با شناسایی و مراجعه به مراکز معتبر فروش اینترنتی متناسب با اعلام نیاز خود انواع مرغوب و با کیفیت آن را بررسی و در صورت رضایت سفارش و خریداری نمایند. مرکز ما یکی از برترین و معتبرترین نمایندگی های فروش انواع شیلنگ در کشور می باشد که با تکیه بر اعتماد مشتریان و کیفیت محصولات خود همواره شاهد پیشرفت و فروش بالای این تولیدات نه تنها در سطح بازارهای کشور بلکه در سطح بازارهای بین‌المللی نیز بوده است.