فروش شیلنگ های مختلف صنایع غذایی در انواع برندها را از ما بخواهید.
یکی از نیازهای صنایع غذایی جهت انتقال و جابجایی سیالات استفاده از شیلنگ های مخصوص و بهداشتی می باشد.
صنایع غذایی یکی از حیاتی ترین صنایع محسوب می باشد که سلامت جامعه به آن وابسته می باشد،از این جهت باید تمام فرایندهای آن طبق اصول انجام پذیرد.
استفاده از شیلنگ های معمولی برای این فرایندها مناسب نبوده و باعث تغییر در ساختار مواد تولیدی می شود،به همین خاطر استفاده از شیلنگ استاندارد این کار امری ضروری است.

فروشندگان شیلنگ، دارای بازار های زیادی برای فروش محصولات خود هستند. بهترین روش فروش شیلنگ صنایع غذایی، فروشگاه های آنلاین هستند. بسیاری از تولیدکنندگان شیلنگ دارای نمایندگی های فروش آنلاین زیادی هستند تا علاوه بر صرفه جویی در زمان خرید، محصولات خود را با قیمت های مناسب تری به فروش برسانند. تولید شیلنگ در جهان رونق بسیار خوبی دارد. این مسئله باعث شده تا در جهان امروز وجود آن کاملا ضروری باشد.

فروش شیلنگ های مختلف صنایع غذایی

مشخصات شیلنگ غذایی

مشخصات شیلنگ غذایی شاید شما هم این سوال برایتان پیش آمده که شیلنگ های صنایع غذایی چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟
شیلنگ های کاربردی در صنایع غذایی می بایست غیر سمی و بدون بو باشند،این اولین ویژگی این شیلنگ ها می باشد.
مواد تشکیل دهنده شیلنگ ها مخصوصا سطح داخلی باید اثرات مخرب روی مواد غذایی نداشته باشد.
بسیاری از فرایندهای غذایی در دما و فشار بالا انجام شده و مواد خاصیت سایشی و خورندگی دارند از این جهت شیلنگ های مناسب برای آن ها باید استفاده شود.

محصولات شیلنگ با توجه به نوع روشی که تولید آن استفاده می شود، درجه بندی شده و دارای کیفیت های مختلفی هستند. کیفیت شیلنگ یک فاکتور مهم در خرید آن به حساب خواهد آمد و تمامی تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در تلاش هستند تا برای فروش بالای محصولات خود بهترین نوع شیلنگ را تولید و به بازار عرضه کنند. بهترین نوع شیلنگ باید دارای تاریخ مصرف، طول عمر و کاربرد بالا باشد و بتواند از آن استفاده بهینه کرد.

گاهی تولید کنندگان سود جو برای داشتن سود بیشتر از کیفیت تولید خود کم می کنند و با قیمتی واقعی آن محصولات را به فروش می رسانند؛ درصورتی که قیمت این محصولات بی کیفیت باید کمتر از از حد معمول باشد. وجود این جور محصولات در بازار مانند یک ویروس تمامی بازار را آلوده خواهد کرد، و دیگر محصولات با کیفیت در بازارشناخته نمی شوند. برای جلوگیری از این اتفاق مقامات باید برنامه ای را ایجاد کنند تا امنیت تولید کننده به خطر نیفتد. اما در ایران هیچگونه نظارت درستی انجام نمی پذیرد و بازار جهان سوم میز مملو از این اجناس بی کیفیت شده است.

انواع شیلنگ صنایع غذایی

انواع شیلنگ صنایع غذایی شیلنگ های قابل کاربرد در صنایع غذایی دارای طیف گسترده ای می باشد که هر صنعتی با در نظر گرفتن فشارکاری و سایر پارامترها نوع مناسب را استفاده می کند.
شیلنگ هایی که به طور گسترده در این صنایع استفاده می شوند که در ادامه لیست شده اند که هر کدام برای مواد مخصوصی تحت شرایط خاصی استفاده می شود.

  • شیلنگ های شفاف مواد غذایی:
  • شیلنگ آبنما نخ دار
  • شیلنگ آبنمافنردار
  • شیلنگ سیلیکونی
  • شیلنگ مواد غذایی فری کربن یا داخل تفلون:
  • شیلنگ فری کربن نخ دار
  • شیلنگ فری کربن فنردار

انواع مختلف شیلنگ در بازار های داخل و خارج کشور با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. بهترین شیلنگ ها، شیلنگ هایی هستند که با توجه به نیاز های مشتریان تولید می شوند و با قیمت هایی به فروش می رسند که برای خریداران معقول باشد. خریداران همواره به دنبال کیفیت بالا و قیمت پایین هستند. بنابراین برندی که بتواند این دو فاکتور مهم را همزمان در محصولات خود داشته باشد می تواند فروش بسیار زیادی را بازار های حضوری و اینترنتی داشته باشد.

تولیدکنندگان مختلفی در کشور های مختلف به تولید شیلنگ می پردازند؛ اما همه ی آن ها نمی توانند فروش زیادی را داشته باشند و فقط برند هایی که خدمات فروش مناسبی دارند می توانند محصولات خود را به بهترین شکل به دست خریداران برسانند و رضایت آن ها را جلب کنند.

فروش شیلنگ صنایع غذایی

فروش شیلنگ صنایع غذایی صنایع زیادی به این شیلنگ ها برای جابجایی مواد غذایی و تکمیل فرایند تولید دارند.
برخی از این شیلنگ ها در فشار بالا و دماهای زیاد به کار گرفته می شوند.
شیلنگ های آبنماها برای فشار و دمای معمولی،شیلنگ سیلیکونی در دمای بالا و فشار معمولی و شیلنگ تفلونی در دما و فشار بالا استفاده می شوند.
در هر دستگاهی با توجه به شرایط کاری مختص آن می بایست شیلنگ مناسب را استفاده کرد.
فروش شیلنگ صنایع غذایی در سایزهای معین و با اتصالات ویژه جهت هر فرایندی مخصوصی به وسیله مراکز معتبر انجام می شود.

تولیدکنندگان شیلنگ با توجه به نیاز مشتریان، اقدام به تولیدشیلنگ می کنند. عرضه کنندگان عمده ی شیلنگ با پخش محصولات خود در سراسر کشور، به کنترل قیمت شیلنگ در مناطق مختلف می پردازند. کارخانه های تولیدی شیلنگ، پس از تامین نیاز های بازار های داخلی، اقدام به صادرات این محصول به کشور های دیگر می کنند. ایران یکی از تولید کنندگان اصلی شیلنگ در منطقه است و محصولات خود را به کشور های اروپایی و آمریکایی صادر می کنند. واردکنندگان عمده یشیلنگ، با وجود اینکه خود به تولیدشیلنگ می پردازند، اما باز هم اقدام به وارد کردن شیلنگ از کشور های دیگر به کشور خود می کنند.شیلنگ های تولید شده توسط شرکت های مختلف، در دسترس خریداران این محصول در سراسر جهان قرار می گیرد و خریداران می توانند با خرید این محصول با قیمت های ارزان، نیاز خود را به خرید شیلنگ برطرف کنند.

شیلنگ مواد غذایی چیست؟

شیلنگ مواد غذایی چیست؟ شیلنگ مخصوص مواد غذایی لوله ای توخالی و انعطاف‌پذیر است که برای حملِ سیالات از یک محل به محل دیگر طراحی شده‌است. گاهی اوقات به شیلنگ، لوله نیز گفته می‌شود، در حالی که شیلنگ نرم و انعطاف‌پذیر است و لوله سخت و محکم است. معمولاً شلنگ به صورت استوانه‌ای است که سطح مقطعی دایره‌وار دارد. در طراحی شلنگ عوامل متعددی نظیر کاربرد و عملکرد شلنگ، اندازه، فشار، وزن، طول، سازگاری شیمیایی، و چند معیارِ دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل است.

شلنگ از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی بر اساس محیط‌زیست و فشارِ موردنیاز ساخته می‌شود. در سال‌های اخیر، شلنگ‌هایی نیز از ترکیب‌های مخصوص از پلی‌اتیلن (LDPE و به‌خصوص LLDPE) تولید می‌شود. شلنگ از مواد دیگری همچون PTFE (تفلون)، فولاد، یا سایر فلزات نیز ساخته می‌شود. ش شیلنگ مواد غذایی برای انتقال آب آشامیدنی، مواد غذایی، روغن نباتی، شیر و انواع مواد لبنی، در انواع صنعت و کشاورزی به کار گرفته می شود. که در بهترین کیفیت تولید و به فروش می رسد.

معرفی انواع شیلنگ صنایع غذایی

انواع شیلنگ مواد غذایی عبارتند از:

  • شیلنگ آبنما فنردار غذایی سه خط: این نوع شیلنگ که معمولا با قطر زیاد تولید می شوند کاربرد زیادی در رابطه با انتقال مایعات مانند آب در دماهای مختلف دارند، برای مکش و انتقال مایعات در صنعت، کشاورزی، باغبانی، خانگی و… بسیار مناسب است. شیلنگ آبنما نخدار
  • شیلنگ شفاف نخ دار سه خط رنگی: مواد ترکیبی این نوع شیلنگ از گرانول است که خطری برای محیط زیست ندارد و دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری می باشد، مقاوم در برابر ضربه وضد رطوبت همچنین قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی), غیر قابل فرسایش ,مقاوم در برابر تابش خورشید, ضد خوردگی و اکسیداسیون است و در جهت مصارف خانگ، اب آشامیدنی، روغن نباتی، بخش مواد غذایی و خطوط بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و باغبانی ,…کاربرد دارد.
  • شیلنگ شفاف نخ دار دو خط رنگی: مواد ترکیبی این نوع شیلنگ از گرانول است که خطری برای محیط زیست ندارد و دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری می باشد، مقاوم در برابر ضربه وضد رطوبت همچنین قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی), غیر قابل فرسایش ,مقاوم در برابر تابش خورشید, ضد خوردگی و اکسیداسیون است و در جهت مصارف خانگی ، اب آشامیدنی، روغن نباتی، بخش مواد غذایی و خطوط بهداشتی، صنعتی، کشاورزی و باغبانی ,…کاربرد دارد
  • شیلنگ شفاف غذایی: مواد ترکیبی این نوع شیلنگ از گرانول pvc است که خطری برای محیط زیست ندارد و دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری می باشد، مقاوم در برابر ضربه وضد رطوبت همچنین و قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی) ، غیر قابل فرسایش ،مقاوم در برابر تابش خورشید ،ضد خوردگی و اکسیداسیون است.
  • شیلنگ شفاف غذایی شیردوشی: شیلنگ هایی که به منظور شیر دوشی استفاده می شوند، بسیار کاربردی بوده و در کیفیت عالی ارائه می شود و از ویژگی های آن می توان به استاندارد بودن، تحمل میزان فشار، مقاومت در برابر خورندگی و اکسیداسیون، بهداشتی بودن و انعطاف پذیر و نرم بودن شیلنگ اشاره کرد.
  • شیلنگ شفاف تایگون: به دلیل شفاف بودن و مقاومت در برابر مواد شیمیایی این شیلنگ ها در آزمایشگاه ها در تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، شیلنگ شفاف تایگون غیر سمی بوده و در صنایع دارویی نیز به کار گرفته می شود.

خصوصیات کلی شیلنگ مخصوص مواد غذایی

خصوصیات کلی شیلنگ مخصوص مواد غذایی شیلنگ مخصوص مواد غذای با PVC که داخل آن یک مفتول سیم قرار گرفته است، آماده شده و انعطاف پذیری بسیار خوبی در زوایای مختلف دارد. این نمونه از شیلنگ ها با حساسیت بالا تولید می گردند چون مستقیما در رابطه با مواد خوراکی و در نتیجه سلامت انسان ها قرار دارند.

برای مثال شیلنگ مخصوص مواد غذای بدون بو و غیر سمی است تا از کیفیت نوشیدنی ها کاسته نشود و با عطر و طعم طبیعی تولید گردند. حتی با رنگ روشن و شفاف نیز ساخته می شوند تا محتویات درون شلنگ به طور کامل مشخص باشد که از نظر ایمنی و بهداشت بسیار مهم است. مقاومت بالا در بازه دمایی ۲۰- الی ۸۰+ از مشخصه های این نوع از شلنگ ها است که ماندگاری بسیار بالایی هم دارند. سایز شیلنگ مولد غذایی متنوع است و مطابق با سفارش مشتریان برای آن ها ارسال خواهد شد.

شیلنگ فری کربن 110 شیلنگ فری کربن یا بدون کربن از جمله شیلنگ های صنعتی با کیفیت هستند که لایه داخلی آن ها از تفلون ساخته شده است و از همین رو عایق بسیار خوبی برای برق می باشند. از شیلنگ های فری کربن در صنایع مواد غذایی و انتقال، مکش و تخلیه نوشیدنی هایی همچون شیر استفاده می شود. این نوع از شیلنگ های صنعتی در بازه دمایی ۳۵- تا ۷۰+ مقاومت بسیار خوبی دارند. شیلنگ های فری کربن بدون بو و مواد سمی هستند چون برای انتقال مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند و باید تمامی استاندارد های بهداشتی در آن ها رعایت گردد.

.

کاربرد شیلنگ های مخصوص مواد غذایی چیست؟

شیلنگ شفاف مواد غذایی برای انتقال، مکش و تخلیه مواد خوراکی و آشامیدنی از درون مخازن کامیون های حمل کننده این مواد به داخل کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند . شیلنگ های انتقال مواد غذایی در طیف وسیعی از صنایع غذایی و کشاورزی کاربرد داشته و قابلیت استفاده در بارگیری و تخلیه در فشار بالا را دارد . این شیلنگ ها جهت مواد غذایی مانند شیر ، چربی ها ، نوشیدنی ها ، روغن ، سرکه ، قند ، آرد ، خوراک طیور و … کاربرد دارند .

شیلنگ های مواد غذایی با داشتن استانداردهای EU , FDA بدون ایجاد اثر نامطلوب بر روی مواد غذایی قادر به انتقال آن هستند . ساختار این شیلنگ ها به نحویست که لایه درونی آن مانع از رشد باکتری درون شیلنگ شده و تغییرات دمایی تأثیری بر این شیلنگ ها ندارد ، همچنین دارای مقاومت در برابر شوینده های معمولی نیز هستند و از بخار تا دمایی در حدود 130 درجه سانتیگراد برای پاکسازی درون این شیلنگ ها می توان استفاده نمود

البته قابل ذکر است نمونه های از این شیلنگ ها تحمل حرارتی بالاتری نیز دارند . برخی از نمونه های این شیلنگ ها دارای انعطاف پذیری بوده علاوه بر این بعضی از انواع آن برای انتقال مواد الکلی و مایعات اسیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد شیلنگ مواد غذایی بیشتر برلی نگهداری مواد غذایی می باشد.

مزیت شیلنگ شفاف مواد غذایی بدون کربن چیست؟

مزیت شیلنگ شفاف مواد غذایی بدون کربن چیست؟ درون شیلنگ مواد غذایی بدون کربن داری چند نوع مختلف از جمله نخ دار و فنر دار برای انتقال مواد غذایی چرب مانند شیر و روغن و… استفاده می‌شود. و به دلیل اینکه پوسته داخلی این نوع شیلنگ ها از تفلون ساخته شده است پس در نتیجه عایق بسیار خوبی برای برق است که برای عایق کردن انواع کابل های برقی از جمله کابل های برق فشار قوی و کابل های برق در کارخانه های ذوب و نورد و همچنین کارخانه های کوره القایی استفاده می شود.

معمولاً این شلنگ ها به صورت استوانه‌ای است که سطح مقطعی دایره‌ وار دارد. در طراحی شلنگ های مواد غذایی عوامل متعددی نظیر کاربرد و عملکرد شلنگ، اندازه، فشار، وزن، طول، سازگاری شیمیایی، و چند معیارِ دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم دخیل است. شلنگ مواد غذایی از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف نظیر نایلون، پلی‌اورتان، پلی‌اتیلن، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی یا لاستیک سنتزی بر اساس محیط‌زیست و فشارِ موردنیاز ساخته می‌شود.

در سال‌های اخیر، شلنگ‌هایی نیز از ترکیب‌های مخصوص از پلی‌اتیلن (LDPE و به‌خصوص LLDPE) تولید می‌شود. شلنگ از مواد دیگری همچون PTFE (تفلون)، فولاد، یا سایر فلزات نیز ساخته می‌شود. شیلنگ های مواد غذایی و آشامیدنی شیلنگ های انتقال مواد بهداشتی هستند که برای انتقال مواد خوراکی از کامیون های مخزن و به کارخانه استفاده می شوند. این ها در واقع شیلنگ های مکش و تخلیه هستند که بیشتر در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد دارند.

قیمت شیلنگ مواد غذایی به چه عواملی وابسته است؟

قیمت شیلنگ مواد غذایی ثابت نیست و با توجه به نوسانات اقتصادی بازار، میزان عرضه و تقاضا، نرخ ارز و دلار و… متغیر است. نکته مهم در انتقال مواد غذایی این می باشد که در جابجایی می بایست کیفیت مواد دچار تغییر نشود . بدون بو و غیر سمی بودن از مشخصه های اصلی این شیلنگ بوده که این هدف را محقق می کند . قابل ششست وشو بودن با مواد شوینده دیگر ویژگی این شیلنگ هاست که بعد مصرف می بایست از آلودگی زدوده شوند

قابلیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی مختلف و همچنین تحمل رنج دمایی گسترده به عنوان مثال شیلنگ سیلیکونی قادر به تحمل دمای ۲۲۰+ درجه سانتیگراد را نیز می باشد . شیلنگ سیلیکونی فروش شیلنگ مواد غذایی شیلنگ های مواد غذایی دارای تنوع بالایی بوده که در انواع سایزها تولید و به فروش می رسند . با توجه به شرایط استفاده از جمله نوع سیال ، محدوده دمایی ، فشارکاری و شرایط محیطی نوع شیلنگ مناسب با فرایند انتخاب می شود . در خصوص خرید نوع شیلنگ مناسب مشتریان می توانند با مشاوره گرفتن بهترین نوع شیلنگ را انتخاب و خرید نمایند .

تولید کننده انواع شیلنگ مواد غذایی در ایران

تولید کننده انواع شیلنگ مواد غذایی در ایران تولید کننده شیلنگ مواد غذایی همواره توانسته با تولید محصولی ارگانیک بخش وسیعی از بازار را به دست بگیرد. شیلنگ هایی که به منظور استفاده می شوند، بسیار کاربردی بوده و در کیفیت عالی ارائه می شوند. این تولیدات که هم استانداردهای لازم را داشته و هم از نظر بهداشتی مورد تایید هستند، می توانند به کارخانه ها کمک زیادی کنند. با توجه به اینکه شیر باید بدون تغییر در ساختار منتقل شود این نوع شیلنگ برای انتقال سالم شیر بسیار ایده آل می باشد.

معمولا مزیت های زیر سبب افزایش توجه به شیلنگ شفاف شیردوشی می شود: مقاومت در برابر خورندگی و اکسیداسیون انعطاف پذیر و نرم تحمل میزان فشار استاندارد بودن بهداشتی بودن غیر سمی غیر قابل فرسایش فروش شیلنگ شفاف شیردوشی فروش شیلنگ شفاف مواد غذایی از بهترین انواع شیلنگ مواد غذایی که کاربردی تر بوده و بیشتر مد نظر شرکت ها می باشند، شیلنگ شفاف می باشد. با کاربرد گرانول درجه یک در ساختار این شیلنگ ها،شفافیت و کیفیت زیادی را این شیلنگ ها دارا می باشند. این تولیدات از مواد اولیه مقاوم تولید شده و می توان کاربرد آنها را در دستگاه های مختلف شیردوشی شاهد بود. در نتیجه می توان شاهد فروش خوبی از این شیلنگ ها در صنایع دامپروری و غذایی بود.