شیلنگ خرطومی آب محصولی با ماهیت پلاستیکی است که به منظور لوله کشی منازل و اماکن مختلف و همینطور انتقال آب و یا فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد؛ فروش شیلنگ خرطومی آب مسئله ای مهم برای افرادی است که در زمینه تاسیسات ساختمان فعالیت می نمایند و یا برای منازل و فعالیت های خود به این محصول ضروری نیازمند اند.

فروش شیلنگ خرطومی آب

جنس شیلنگ خرطومی آب

جنس شیلنگ خرطومی آب همانگونه که بیان شد جنس شیلنگ خرطومی از پلاستیک و مواد پلی اتیلنی است که خود از مشتقات و فراورده های نفتی و پتروشیمیایی حاصل می شوند؛ تولید کنندگان شیلنگ خرطومی از انواع مختلف پلاستیک ها و روش های تزریقی برای تهیه محصولاتشان استفاده می نمایند، زیرا از این طریق کالای نهایی از طول عمر بیشتر، استحکام بالاتر و انعطاف پذیری مطلوب تری برخوردار است و رضایت خریداران را موجب می شود.

گاهی مواقع انواعی از فلزات و یا آلیاژهای سبک نیز برای تهیه شیلنگ های مورد بحث به کار گرفته می شوند تا حالتی حلقه ای و منعطف تر را به وجود آورند؛ منطعف بودن شیلنگ باعث می شود تا فشار آب کمترین میزان آسیب ممکن را به شیلنگ وارد نماید و جریان آب نیز شدت و سرعت بیشتری داشته باشد.
عامل مهم دیگر در رابطه با جنس شیلنگ های خرطومی بهره مندی آنها از برخی از پلی یورتان ها و الیاف مصنوعی است که باعث افزایش کارایی محصول می گردد؛ شیلنگ خرطومی در هدایت آب سینک های ظرفشویی، روشویی ها و سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد، پس لازم است تا از ویژگی های بیشماری بهره مند باشد و نیازهای مختلف مصرف کنندگان را برطرف سازد.

لیست قیمت شیلنگ خرطومی آب

لیست قیمت شیلنگ خرطومی آب لیست قیمت شیلنگ خرطومی آب بر اساس مشخصه های فنی و نوع محصول تعیین می گردد و فاکتوری متغیر است؛ اما راه های ساده و کم هزینه ای برای دسترسی به انواع مختلف این کالا وجود دارد که می تواند توسط عموم متقاضیان خرید مورد استفاده قرار گیرد.
این موضوع مبحثی کاملا روشن و ثابت شده است که خرید عمده هزینه های کمتری را به دنبال می آورد؛ با افزایش تعداد محصولات خریداری شده فروشنده تخفیفات مطلوبی را بر روی هر یک از کالاها اعمال می نماید که دست آخر جمع این کسر قیمت ها مبلغ هنگفتی را به وجود می آورد و صرفه جویی چشم گیری را باعث می شود.

مسئله مهم دیگر چگونگی عرضه محصول به خریدار است؛ محصولات مختلف اغلب از تولید کننده به عمده فروش، از عمده فروش به فروشنده فرعی و پس از آن به فروشنده اصلی می رسند و در نهایت در اختیار خریدار قرار می گیرند که این پیچیدگی در امر عرضه موجب ایجاد ارزش افزوده و افزایش قیمت کالا می شود.
حال زمینه های لازم فراهم آورده شده اند تا مشتریان بتوانند ارتباط مستقیمی با تولید کنندگان داشته باشند و با حذف واسطه ها خریدهای خود را به شکل ارزان تری انجام دهند.