فروش انواع شیلنگ پلاستیکی آبیاری توسط کارخانه تولید کننده این محصول انجام می‌شود و کسانی که قصد سفارش این شیلنگ به صورت عمده را دارند می توانند در ارتباط مستقیم با این کارخانه نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

فروش انواع این محصول در قطر ها و اندازه های مختلف به صورت رولی و با پایین ترین نرخ ممکن انجام می‌شود تا به این شکل خریداران بتوانند آن را با قیمت ارزان تری به دست آورند و جهت صادرات نیز از آن استفاده نمایند.

فروش انواع شیلنگ پلاستیکی آبیاری

عوامل مؤثر بر کیفیت شیلنگ پلاستیکی آبیاری

عوامل مؤثر بر کیفیت شیلنگ پلاستیکی آبیاری

شیلنگ پلاستیکی آبیاری وسیله‌ای برای انتقال و جابجایی آب در مسیرهای کوتاه و طولانی می باشد که معمولاً به صورت رول های ۵۰ متری در بازار وجود دارد؛ این شلنگ بر اساس نوع ساختار و مواد تشکیل دهنده آن می تواند کیفیت های مختلفی داشته باشد و عوامل مختلفی بر این کیفیت تاثیر گذار باشند.

از عوامل موثر بر کیفیت این شیلنگ می‌توان به طور خلاصه به موارد زیر اشاره کرد :

  • این شیلنگ می تواند ساده و یا به صورت نخ دار باشد که نوع نخ دار آن می تواند فشار داخلی آب بیشتری را تحمل کند و به همین دلیل در برابر پارگی مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد.
  • کیفیت پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت این شیلنگ می تواند مستقیماً بر ماندگاری محصول تاثیر گذار باشد به طوری که استفاده از پلی اتیلن مرغوب و تازه می‌تواند بر ظاهر و کیفیت این محصول تاثیر مستقیم داشته باشد.
  • تعداد لایه های این شیلنگ آبیاری نیز می تواند باعث افزایش یا کاهش مقاومت آن در برابر فشار بیرونی و داخلی شود و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد مقاومت این شیلنگ افزایش می‌یابد و کیفیت آن بهتر می‌شود.
  • نوع الیاف مورد استفاده در شیلنگ های نخ دار پلاستیکی بر کیفیت آنها تاثیر گذار است و بهترین شیلنگ ها دارای نخ ساخته شده از الیاف پلی استر هستند.

خرید شیلنگ پلاستیکی آبیاری درب کارخانه

خرید شیلنگ پلاستیکی آبیاری درب کارخانه خرید شیلنگ پلاستیکی آبیاری در درب کارخانه می‌تواند این امکان را به خریداران عمده بدهد که آن را با کمترین قیمت و بسیار پایین تر از قیمت بازار به دست آورند؛ کارخانه شیلنگ پلاستیکی این محصول را تنها به صورت عمده ارائه می کند و بدون واسطه می تواند آن را در اختیار خریداران قرار دهد به همین دلیل است که نرخ ارائه این محصول بسیار پایین می باشد.

خرید درب کارخانه نیازمند مراجعه حضوری نبوده و خریداران می توانند از همین وب سایت که مربوط به کارخانه تولید کننده این شیلنگ می باشد نسبت به سفارش آن اقدام کنند و به این ترتیب خریداران با مراجعه به این سایت از انواع مختلف این شیلنگ مطلع شده و می‌توانند از میان انواع این محصول گزینه مورد نظر را به راحتی و تنها با کلیک بر روی آن انتخاب نموده و ثبت سفارش را انجام دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس آنها ارسال شود.