شیلنگ خرطومی یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین نوع شیلنگ مصرفی بوده و در حجم انبوه تولید می شود. شیلنگ خرطومی 4 اینچ دارای عمر طولانی، کیفیت بالا و انعطاف پذیری زیاد است. ساخت و تولید این محصول در کارخانه های تولید آن از ماده اولیه pvc انجام می شود و کار تخصصی است. تولید کنندگان آن را در فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز سراسر کشور توزیع می کنند و حتی فروشگاه های آنلاین به فروش آن اقدام می نماید.

فروشگاه بهترین شیلنگ خرطومی 4 اینچ

چند نوع شیلنگ خرطومی موجود است؟

چند نوع شیلنگ خرطومی موجود است؟ شیلنگ های خرطومی در اندازه ها ی گوناگون در بازار وجود داشته و انواع متنوعی دارد. در بسیاری از صنایع مخصوصا صنعت کشاورزی کاربرد زیادی دارد. شیلنگ خرطومی فنردار، زهکشی، پمپ دار از انواع آن است . فلکس نوعی دیگر از آن بوده که در کشاورزی از آن استفاده می شود. این شیلنگ در ریز زمین آب را به حرکت در می آورد و آن را در مناطق مختلف جا به جا می کند. تمامی این نوع از شیلنگ ها دارای مقاومت بسیار، وزن کم و منعطف بوده و مشهورترین آن ها شیلنگ خرطومی آبی است.

شیلنگ های خرطومی صنعتی یکی دیگر از انواع آن بوده و همانطور که از نامش پیداست در کارهای صنعتی بسیار از آن استفاده می شود. ساخت و تولید این محصولات پر فروش بسیار تخصصی بوده و تولیدکنندگان آن برای ساختنش احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارند. از این شیلنگ های صنعتی در صنایع سنگین استفاده های تخصصی می شود. انواع دیگر شیلنگهای خرطومی، پلاستیکی شفاف، لاستیکی نخی و کف کش می باشند.

قیمت شیلنگ خرطومی 4 اینچ صنعتی

قیمت شیلنگ خرطومی 4 اینچ صنعتی قیمت شیلنگ خرطومی ۴ اینچی صنعتی نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و بنابر استفاده از مواد اولیه مصرفی دران متغیر می باشد. این شیلنگ ها بسیار کاربردی بوده و در صنایع مختلف کاربرد های گوناگون دارد. چون در حجم انبوه تولید می شود و بسیار پر فروش است دارای قیمت های منصفانه و متعادلی است. کار با این محصولات به مهارت های خاص احتیاج داشته و تولید آن بسیار تخصصی است.

شیلنگ خرطومی صنعتی در سراسر ایران توسط تولید کنندگان آن توزیع می گردد. می توان برای گرفتن قیمت آن به سایت های فروش آنلاین سری زد تا ضمن بدست آوردن قیمت ها، کالای خود را انتخاب و خریداری کرد. می توان برای خرید حضوری به مراکز فروش پخش این محصول رفته و با دیدن محصولات از نزدیک اقدام به خرید آن کرد. اگر صادرکنندگان آن را در حجم بالا، جهت صادرات خریداری کنند، این کالا را با قیمت مناسب تری به کشور های همسایه از قبیل عراق و امارات صادر می کنند.