شیلنگ حصیری صنعتی یک گزینه عالی برای انتقال هر نوع سیال در حالت مایع یا گازی است. ما یکی از برترین فروشندگان شیلنگ حصیری صنعتی هستیم. شیلنگ های حصیری صنعتی انتخاب خوبی برای نیازهای کلی سیستم مایعات هستند. آنها معمولاً برای دمای بین -200 درجه سانتیگراد و 454 درجه سانتیگراد (-325 درجه فارنهایت و 850 درجه فارنهایت) یا بالاتر درجه بندی می شوند.

فروشندگان شیلنگ حصیری صنعتی

انتخاب شیلنگ حصیری صنعتی

انتخاب شیلنگ حصیری صنعتی شیلنگ های صنعتی حصیری با بالاترین استانداردهای ایمنی، انعطاف پذیری، عملکرد، مقاومت و دوام تولید می شوند. محدو حصیری شامل شیلنگ های صنعتی ساخته شده از چندین لایه (لوله داخلی، لایه تقویت کننده و پوشش) است که با توجه به کاربرد مورد نظر از نظر ترکیب متفاوت هستند.

انتخاب شیلنگ حصیری به شما در سهولت کار ها کمک می کند. شیلنگ صنعتی که به خوبی انتخاب شده باشد باعث می شود سیستم های سیال شما با خیال راحت و کارآمد کار کنند. از طرف دیگر، یک شلنگ اشتباه می تواند فرایندهای شما را ضعیف کند، کارکنان شما را در معرض خطر قرار دهد و نتایج را به خطر بیاندازد. خیلی اوقات مهندسان حتی خیلی دیر متوجه نمی شوند که شلنگ هایشان مشکل ساز است.

ارزش یک شلنگ صنعتی خوب بیشتر از قیمت خرید آن است. انتخاب مناسب مستلزم توجه دقیق به متغیرهای برنامه مانند دما، سازگاری شیمیایی، قابلیت تخلیه و فشار و جریان مورد نیاز است. هسته های سیلیکون به دلیل انعطاف پذیری و تمیزی مواد انتخابی برای موارد بهداشتی شده اند. دامنه دما برای سیلیکون 53- تا 315 درجه سانتیگراد (-65 درجه فارنهایت تا 500 درجه فارنهایت) است.

مایعات هنگام عبور از هسته فلوروپلیمر می توانند بار الکترواستاتیک ایجاد کنند. این می تواند قوسهای ساکن ایجاد کند – و باعث خراب شدن شلنگ شود و همچنین خطری برای ایمنی ایجاد کند. هسته های فلوروپلیمر نفوذپذیرتر از هسته های فلزی هستند. اگر برنامه شما نفوذ پذیری را تحمل نمی کند، می توانید یک هسته ساخته شده از مواد نفوذ پذیر کمتر مانند فلز را تعیین کنید.

عرضه کننده شیلنگ حصیری صنعتی

عرضه کننده شیلنگ حصیری صنعتی مجموعه ما عرضه کننده شیلنگ حصیری صنعتی در ایران است. برای اکثر مایعات معتبر است، شامل شیلنگ برای آب هوا، شلنگ برای بخار، مایع با پایه نفتی (گازوئیل، بنزین، روغن صنعتی یا LPG – مایع نفت، گاز)، اکسیژن، مواد شیمیایی مایعات، مواد خورنده، استیلن ها، سندبلاست، هوای فشرده شده برای چکش های پنوماتیک و غیره طولانی.
برخلاف شیلنگ های هیدرولیکی، ترکیب و ساختار داخلی آنها نیازی به کار با فشارهای بالا ندارد و آنها معمولاً فشارهای معمولی و متوسط ​​بین 10 تا 20 بار (150 – 300 psi) را قبول می کنند، در بعضی از مدل ها به فشار 25 بار (375 psi) فشار می رسند.