انواع شیلنگ خرطومی صنعتی لوله های لاستیکی انعطاف پذیر هستند که برای هدایت، مکش یا تخلیه مایعات و جامدات مانند سیمان در بخشهایی مانند استخراج، نفت، غذا، کشاورزی، ساخت و ساز، فلزکاری و غیره استفاده می شوند. بنابراین، آنها در بخشها و برنامه های بی شماری مربوط به زندگی روزمره ما حضور دارند. ما فروشنده شیلنگ خرطومی صنعتی هستیم.

فروشنده شیلنگ خرطومی صنعتی

مشخصات شیلنگ خرطومی صنعتی

مشخصات شیلنگ خرطومی صنعتی مشخصات شیلنگ صنعتی خرطومی آن را برای همه کاربرد ها ایده آل می کند. این شلنگ انعطاف پذیر و سبک برای استخراج ذرات معلق در گیاهان صنعتی و … کاربرد دارد. این ماده در برابر رطوبت و اشعه ماورا بنفش مقاوم است و معمولاً برای کشیدن ذرات پلی استایرن و بخارات جوش به بیرون استفاده می شود. این نوع شیلنگ تقریباً به هر جایی می رود، زیرا برای کارهایی که شامل خم شدن یا خم شدن است بسیار سازگارتر است.

ایده آل برای مکش مایعات برای مصرف انسان یا انتقال بین مخازن در صنایع غذایی زیرا بوی یا طعم را به مایعات منتقل نشده منتقل نمی کند. همچنین به لطف خواص مقاومت در برابر هیدروکربن ها، برای تخلیه اتومبیل های مخزنی و انتقال سوخت بین مخازن در سطح صنعتی استفاده می شود. برای حمل و نقل رنگ مقاومت شیمیایی و فشار کاری بالایی دارد.

این شیلنگ به طور گسترده ای در معادن استفاده می شود زیرا در برابر سایش مقاومت می کند. بسیار ریز است، در برابر کشش و اصطکاک در انواع سطوح مقاومت می کند، زیرا در خارج خسته شده و از 300 پوند فشار پشتیبانی می کند. از طریق آن می توانید روغن، آب و غیره عبور دهید.

ما شیلنگ های صنعتی، رول و برش، فشار بالا، متوسط ​​و کم را تجاری می کنیم. شیلنگ هایی که برای استفاده در صنعت، کشاورزی و خدمات ساخته می شوند. ساخته شده از PVC، پلی اورتان، لاستیک و ترکیب انواع مواد برای برآورده ساختن بیشترین نیازها. ما شیلنگ هایی برای کاربردهای بسیار متنوعی مانند سمپاشی، صنایع غذایی، هیدرولیک، پنوماتیک و بسیاری از انواع دیگر شیلنگ های تخصصی داریم.

محل فروش شیلنگ خرطومی صنعتی

محل فروش شیلنگ خرطومی صنعتی مجموعه ما محل فروش شیلنگ خرطومی صنعتی به صورت حضوری و غیر حضوری است. قبل از خرید یک شیلنگ، باید مشخص کنید که چه ماده ای را از طریق آن هدایت خواهید کرد، آیا دفن می شود، پناه می گیرد یا برعکس، در معرض عناصر قرار می گیرد، زیرا همه برای مقاومت در برابر اشعه UV، خوردگی، کم درجه حرارت، در میان دیگران.

دوام آن به این بستگی دارد که آیا برای هدایت مایعی که برای آن طراحی شده است استفاده شود. به عنوان مثال، اگر یک شلنگ برای عبور آب ساخته شده است، اجازه دهید برای چنین مواردی استفاده شود. در سوماتک انواع شیلنگ های صنعتی را می یابید. علاوه بر گروه مشاورانی که مایل به ارائه راه حل برای شما هستند.