شیلنگ شفاف فنردار محصولی می باشد که بیشتر برای مکش و انتقال مایعات در صنعت ، کشاورزی ، خانگی و … کاربرد دارد و محصولی می باشد که دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و درون آن فنری از جنس فولاد گالوانیزه می باشد که محدوده دمایی آن از منفی پنج تا مثبت شصت درجه سانتی گراد می باشد.

عمده فروشی شیلنگ شفاف فنردار

چند نوع شیلنگ شفاف فنردار وجود دارد

چند نوع شیلنگ شفاف فنردار وجود داردشیلنگ شفاف فنر دار انواع متفاوتی دارد که یکی از مهمترین انواع شیلنگ شفاف فنردار را می توان شیلنگ آب نما فنر دار نام برد که کاربردهای فراوانی دارد به خصوص در صنایع غذایی کاربرد ویژه ای داردو ویژگی های مهم این محصول عبارت هستند از :انعطاف مطلوب و قطر مطلوب داشتن و دارای مقاومت بالا و کیفیت بالای مواد اولیه آن می توان نام برد.

شیلنگ شفاف فنر دار در فضاهای سبز و مصارف خانگی و شرکت های صنعتی و انتقال سوخت و انتقال مواد شیمیایی کاربرد دارد.

یکی دیگر از شیلنگ های شفاف فنردار که کاربرد فراوانی دارد می توان ، شیلنگ شفاف فنردار سه خط نام برد که این نوع از این محصول دارای قطر بسیار زیاد می باشد و کاربرد فراوانی در انتقال مایعات مانند آب و روغن و … در دماهای مختلف دارا می باشد.

امروزه در سطح بازار کشور تنوع کیفی بالا و مقاومت بالا داشتن باعث شده است که مردم استقبال قابل توجهی از این محصول در بازار نسبت به بقیه محصولات داشته باشند.

شیلنگ شفاف فنر دار انواع متفاوتی دارد که متناسب با جنس تولید شده آنان در سطح بازار و همچنین ویژگی و مشخصات آنها و از مهمترین عامل که کیفیت می باشد که باعث شده است این محصول به دسته های متفاوتی تقسیم بندی شوندوهمچنین کیفیت این محصول باعث شده است که قیمت این محصول در انواع مختلف خود بسیار متفاوت باشد که هر کدام از این دسته های شیلنگ شفاف فنردار دارای مزیت های خاص می باشند و از هرکدام در صنایع مختلف استفاده می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند ولی دارای ویژگی های بارز مشخصات یکسانی دارا می باشند.

از شیلنگ شفاف فنردار چه استفاده ای می شود

از شیلنگ شفاف فنردار چه استفاده ای می شودموارد استفاده شیلنگ شفاف فنردار را می توان در فضاهای سبز موجود در سطح کشور و مصارف خانگی و همچنین در شرکت های صنعتی و صنایع غذایی و نیز انتقال مواد شیمیایی و سوخت و گازوئیل و آب و روغن و پودر سوخت نام برد.

این محصول در کارهایی که دارای فشارهای زیاد می باشد نیز کاربرد دارد که سایز و اندازه و ابعاد آن متناسب با فشار کاری آن از صد تا هزار بار متغییر می باشند.

این محصول کاربرد بسیار فراوان و مهم درصنعت کشاورزی و صنعت مواد غذایی دارد و بیشتر در این صنایع کاربرد دارند ،از جمله این کاربردها می توان آبیاری قطره ای در زمین های کشاورزی و انتقال آب از یک منطقه به منطقه ی دیگر نام ببریم.

تفاوت متریال شیلنگ خرطومی و شیلنگ فنری

تفاوت متریال شیلنگ خرطومی و شیلنگ فنریتفاوت چندانی با هم ندارند تنها می توان گفت در کاربرد آنها در صنایع باهم تفاوت هایی دارند اما دارای ویژگی و مشخصات یکسان می باشند که عبارت هستند از : عمر مفید بالا ، دارای مقاومت بالا در برابر سایش و ضربه و استفاده از آنها بسیار آسان و ایمن می باشد .

شیلنگ خرطومی این محصول دارای انعطاف بسیار بالا می باشد به همین دلیل در سیستم های تاسیساتی کاربرد های فراوانی دارد که به علت انعطاف بالای آن باعث شده است که عمر مفید لوله ها ی تاسیسات افزایش یابد و از فشارها و ضربه ها و خسارت های ناشی از نیروهای تاسیسات به لوله ها جلوگیری شود و آنها را خنثی کند ولی شیلنگ فنری کاربردهای دیگری چون انتقال مایعات و سیالات هیدرولیکی از جمله روغن ، نفت ، آب ، روانکارها ، سوخت ، امولسیون و ….دارا می باشد و همچنین از آن برای آبیاری درختان و گیاهان در باغ ها و باغچه های موجود در سطح کشور و هچنین در آتش نشانی ها و شیلنگ های هوا برای غواصی در زیر آب استفاده می شود و کاربرد های بسیار مهمی در پزشکی و صنایع نفتی و صنایع غذایی دارد.

هردو دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشارها و ضربه ها می باشند که یکی از عامل هایی که باعث شده است شیلنگ های شفاف فنردار و شیلنگ های خرطومی دارای مقاومت بالا باشند ، فنر موجود در درون این شیلنگ ها  می باشد.

فروش عمده شیلنگ شفاف فنردار

فروش عمده شیلنگ شفاف فنردارفروش شیلنگ شفاف فنردار در سطح بازار کشور متناسب با اینکه امروزه مردم به چه نوع شیلنگ شفاف فنر دار احتیاج دارند و کاربرد فراوانی دارد انجام می پذیرد.

در خرید و فروش و انتخاب شیلنگ شفاف فنردار باید به قیمت این محصول نیز توجه بسیار فراوانی می شود و نقش بسیار مهمی دارند و قیمت این محصول توسط راه های مختلفی از جمله : سایت های اینترنتی ، شبکه های اجتماعی ، نمایندگی های فروش و دفترهای خرده فروشی موجود در سطح کشور می توان از قیمت این محصول خبردار شد.

راهکارها و روش های فراوانی برای فروش زیاد شیلنگ شفاف فنردار وجود دارد  که بتوانیم فروش بالایی در مناطق مختلف کشور داشته باشیم که این روش ها عبارت هستند از : روش اول: سفر کردن به مناطق مختلف کشور که با تحقیق و پرس و جو می توانیم از حداقل و حداکثر نیاز مردم به این محصول آگاه شویم و فروش مناسبی داشته باشیم، روش دوم: با استفاده از فضاهای اینترنتی و صفحاتی که شرکت های خریدار از انواع شیلنگ های شفاف صنعتی و کشاورزی در آنجا ثبت کرده اند می توانیم فروش مناسب و بالایی داشته باشیم، روش سوم :با استفاده از دوستان و آشنایان و اقوام می توانیم آگاهی کافی از اینکه مردم آن منطقه  به چه نوع شیلنگی نیازمند می باشند و همچنین می توانیم آگاه بشویم که سطح مالی مردم آن منطقه مورد نظر تا چه سطحی می باشد تا در همان سطح مالی مردم آن منطقه این محصول را به فروش برسانیم تا بتوانیم فروش بسیار بالایی داشته باشیم و مردم نیز از خرید خود رضایت کافی را داشته باشند؛این روش از بقیه روش های گفته شده بسیار راحت تر و آسان تر و مفید تر و سودمند تر می باشد زیرا با یک تلفن می توانیم این اطلاعات را بدست آوریم و آگاهی کامل از نیاز مردم و سطح مالی مردم آن منطقه داشته باشیم، روش چهارم : در این روش با ارتباط برقرار کردن به مدیریت بازرگانی آن منطقه می توانیم از اینکه مردم به چه نوع از این محصول نیاز دارند آگاه شویم .