شیلنگ خرطومی 4 اینچ یکی از پر مصرف ترین شیلنگ های بازار است. ما عرضه کننده شیلنگ خرطومی 4 اینچ هستیم. عمر این شیلنگ ها نسبتاً طولانی است، قادر به تحمل فشار زیادی از آب است و کمی تغییر شکل می یابد. لاستیک برای استفاده در هوای سرد به طور مناسب است. تنها استثنا انطباق مواد انتخاب شده با استانداردهای غذایی است، زیرا همه لاستیک ها برای تأمین آب آشامیدنی مناسب نیستند.

عرضه کننده شیلنگ خرطومی 4 اینچ

کارایی شیلنگ خرطومی 4 اینچ

کارایی شیلنگ خرطومی 4 اینچ کارایی شیلنگ خرطومی به مواد اولیه مختلف متفاوت است. به دلیل ساختارشان دارای کشش با کیفیتی هستند. در این حالت، محصولات تغییر شکل نمی دهند و خم نمی شوند. نسخه های فروش، به عنوان یک قاعده، با اتصالات سریع آزاد ارائه می شوند. آنها به شما امکان می دهند شیلنگ ها را به درستی به سیستم متصل کنید. به راحتی قابل نگهداری هستند، زیرا در حالت عادی خود فقط حدود یک متر طول دارند، در حالی که در فرم کار آنها تا 25 متر کشیده می شوند. علاوه بر این، چنین گزینه هایی، در مقایسه با سایر گزینه ها، کمترین قطر را دارند.
گزینه های خود کششی می توانند در اندازه حتی بیشتر شوند – تا 30 متر. محصولات نه تنها با اتصالات عرضه می شوند، بلکه سمپاش نیز در آنها گنجانده شده است. محصولات اصلا تغییر شکل نمی دهند و وزن کمی دارند. کیفیت منفی آنها عدم امکان استفاده با فشار آب ضعیف است. استفاده از آن به خودی خود به معنی افت سر است.

محصولات سبک هستند، اما در برابر انقباض مقاوم هستند. این شاخص حتی برای آنها بهتر از گزینه های لاستیکی است. با این حال، با قرار گرفتن طولانی در معرض اشعه ماورا بنفش، چنین نمونه هایی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. نمونه های سیلیکونی مقاومت خوبی در برابر تغییر شکل نشان می دهند.

نمونه های ساخته شده از الاستومر ترموپلاستیک را می توان برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار داد. آنها همچنین در برابر پمپاژ اجزای فعال شیمیایی مقاومت می کنند. اگر این پلیمر به عنوان یک لایه داخلی مشخص شده باشد، در صورت حمل آب آشامیدنی اجازه استفاده از محصول لاستیکی داده می شود.

توزیع شیلنگ خرطومی 4 اینچ

توزیع شیلنگ خرطومی 4 اینچ توزیع شیلنگ 4 اینچ خرطومی توسط ما و به صورت غیر حضوری انجام می شود. مطابق با ظرفیت سیستم آبرسانی، قطر باید انتخاب شود. هر چه ضعیف تر باشد، اندازه آن باید کوچکتر باشد. باید در نظر داشت که وزن شلنگ های لاستیکی سنگین است، بنابراین به سختی می توان آنها را برای ساخت سیستم های آبیاری موقت مناسب دانست. نمونه پلاستیکی می تواند راه راه یا صاف باشد. گزینه های اول تقریباً برای کارهای آبیاری نامناسب هستند، اما می توانند به عنوان اتصالات سیستم استفاده شوند. عیب اصلی محصولات موج دار دوام کم و شکنندگی آنها در هوای سرد است. علاوه بر این، محصولات اغلب تغییر شکل می دهند و “مقیاس” داخلی را تشکیل می دهند.