وسایل صنعتی که در معادن و یا کارخانه ها استفاده می شوند، به روش های گوناگون انرژی، تغذیه می شوند. گاهی به دلیل نبود برق و یا خطر آفرین بودن آن، تکنسین مجبور به استفاده از وسایل هیدرولیکی و پنوماتیکی می شود. تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک در فشار های بالایی کار می کنند؛ و بنابراین، جنس شیلنگ انتقال دهنده ی سیال بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با شیلنگ فشار قوی ضد سایش آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

صادرات شیلنگ فشار قوی ضد سایش

مشخصات شیلنگ فشار قوی ضد سایش

مشخصات شیلنگ فشار قوی ضد سایش

همانطور که در بالا نیز ذکر شد؛ تجهیزات صنعتی هیدرولیک و پنوماتیک در فشار های بالایی فعالیت می کنند. همین امر باعث می شود که قطعات تجهیز، دچار فرسایش و سایش شوند. اینجاست که شیلنگ ضد سایش معنا پیدا می کند. 
شیلنگ ضد سایش نوعی از شیلنگ های فشار قوی می باشد که در فشار و دمای بالایی قادر به تحمل بوده؛ و فرم(form) و حالت(state) خود را از دست نمی دهد.برتری این شیلنگ نسبت به دیگر شیلنگ های فشار قوی، عدم فرسایش آن می باشد.
 لازم به ذکر است که در شیلنگ های جریان داخلی، با توجه به داده های سیالاتی، نوعی جریان مغشوش(turbulent) در لایه مرزی وسیله رخ می دهد که همین امر سبب فرسایش و نابودی شلنگ می شود. عامل دوم که در خیلی از دستگاه های هیدرولیکی منجر به تخریب تجهیزات و قطعات می شود، پدیده ی کاویتاسیون می باشد. این پدیده با ایجاد حباب های کوچک در لایه مرزی شیلنگ، منجر به تخریب آن می شود. در شیلنگ های ضد سایش، اقداماتی صورت گرفته است؛ که اثرات مخرب دو پدیده ی فوق به حداقل خودش برسد.
یکی از ویژگی های شیلنگ فشار قوی ضد سایش، نحوه ی اتصال راحت آن به مخزن سیال می باشد. در گذشته از دو شیلنگ رفت و برگشت برای انتقال سیال استفاده می شده است. اما امروزه از یک تک شیلنگ دوبل برای این امر استفاده می شود. در نتیجه اتصال آن به مخزن اصلی سیال و موتور برق آن بسیار راحت تر صورت گرفته، و نشت روغن نیز به حداقل خود می رسد.

صادر کنندگان شیلنگ ضد سایش فشار قوی

صادر کنندگان شیلنگ ضد سایش فشار قوی

خوشبختانه در حال حاضر، کارخانه های بسیاری در حال تولید قطعات صنعتی پنوماتیک و به ویژه شیلنگ صادراتی هیدرولیک هستند. این قطعات به دلیل کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، قابلیت تعامل بالا، به عنوان کالای صادراتی معرفی شده و به اقصی نقاط صادر می شوند.

تجهیزات هیدرولیکی از تنوع بالایی برخوردار است.به همین دلیل، توصیه می شود، اگر شما مایل به خرید این محصول هستید، حتماً با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. در این صورت از مشاوره رایگان خرید محصول بهره مند شده، و کالایی متناسب با نیازتان را انتخاب می کنید.