شیلنگ خرطومی آبی نفتی ۵۰ متری توسط تولیدکنندگان این کالا به صورت انبوه و با استفاده از جدیدترین تجهیزات تولید می‌ شود که در این شرکت‌ ها استفاده از قطعات با کیفیت موجب شده است که این شیلنگ ها در مرغوبیت بالا و با میزان زیادی تولید شوند و برای فروش روانه بازار گردند. به دلیل تولید انبوه این محصولات در کشور هر ساله مقدار زیادی از آن ها برای صادرات به دیگر کشورها آماده می شوند و صادرات شیلنگ خرطومی سود بالایی را برای کشور دارد.

صادرات شیلنگ خرطومی آبی نفتی  50 متری

موارد کاربرد شیلنگ خرطومی آبی نفتی

موارد کاربرد شیلنگ خرطومی آبی نفتی شیلنگ خرطومی آبی نفتی با استفاده از سه لایه جنس pvc تولید می گردد که بسیار نرم بوده و به دلیل دارا بودن مواد مرغوب از رسوب سیالات در لوله جلوگیری می نماید. لوله خرطومی آبی نفتی دارای کاربردهای فراوان می‌ باشند که از جمله آن ها می‌ توان به انتقال سیالات نفتی اشاره نمود.

همچنین برای انتقال گازوئیل نیز از این نوع کالا استفاده می گردد به این خاطر که درون آن به راحتی لایروبی می شود باید بدانید که از دیگر موارد استفاده از شیلنگ خرطومی آبی می توان به تزریق بتن و فوم بتن برای صنایع پتروشیمی اشاره نمود.

این لوله خرطومی ها دارای مقاومت بالایی در بازده حرارت زیاد هستند به همین خاطر اگر در معرض حرارت قرار بگیرند آتش سوزی ایجاد نمی نمایند و هیچ گونه آسیبی به مواد نفتی وارد نمی‌ کنند.

وزن لوله خرطومی ها بسیار سبک بوده و جابجایی و حمل و نقل آن ها نیازمند نیروی زیادی نمی باشد به همین خاطر در پروژه‌های عظیم اجرایی برای کشیدن نفت و گازوئیل از این کالا استفاده می‌ شود.

قیمت کارخانه شیلنگ خرطومی آبی نفتی

قیمت کارخانه شیلنگ خرطومی آبی نفتی قیمت شیلنگ خرطومی آبی نفتی توسط کارخانه تولید این کالا و با توجه به میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید این محصول و همچنین روش تولید این کالاها هم مشخص می گردد.

انواع متعدد شیلنگ خرطومی دارای سایز های گوناگون و کلاف هایی با متراژهای مختلف هستند که قیمت آن ها با توجه به کلاف این محصولات متفاوت می باشد. اما در مراکز عرضه مستقیم شیلنگ ها خریداران با مراجعه به مراکز تولیدی این محصولات آن ها را به قیمت اصلی خود خریداری می نمایند و در فروشگاه‌ های خود با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می کنند.

همین امر هم باعث شده امروزه افراد زیادی برای خرید این نوع شیلنگ ها برای خرید از این مرکز اقدام نمایند و بتوانند کالاهای خود را با قیمت مناسب و به صورت عمده تهیه کنند و در نهایت خرید مقرون به صرفه داشته باشند و از کیفیت کالاهای خریداری شده نیز مطمئن باشند.