شیلنگ خرطومی هلی فلکس یکی از برندهای معروف شیلنگهای فلکسیبل می باشد که به دلیل داشتن کیفیت در بازار شناخته شده است.
برای کشاورزی و صنایع مختلفی بکار گرفته می شود تا آب را از نقطه ای به نطقه ی دیگر جابجا کند. شیلنگ خرطومی که در انواع برندهای متنوعی از آن وجود دارد همانند هلی فلکس و سوپرفلکس که برای فرایندهایی که نیاز به استحکام ابزارها دارند استفاده می گردد. این محصول یعنی شیلنگ خرطومی دارای کاربرد فراوانی هستند و استفاده از این کالا روز به روز در حال بیشتر شدن است. یکی از بارزترین ویژگیهای این شیلنگ این است که دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و به همین دلیل می تواند در صنعت  استفاده فراوانی از آن شود. کسانی کار آنها کشاورزی می باشد باید از وسیله ای سبک، مقاوم  و منعطف برای انتقال آب استفاده نمایند تا کارگر در حین جابجایی دچار مشکل نشود و کار راحت تر انجام پذیرد.

110 شیلنگ هلی فلکس

شیلنگ خرطومی هلی فلکس

برخی از محصولات موجود در بازار در برندها و کیفیتهای مختلفی عرضه می شوند که بسته به نوع کیفیت قیمتهای متنوعی را دارا می باشند.
شاید شما با مقایسه ی قیمتها به این موضوع فکر کرده اید که این اختلاف ها بخاطر چه چیزی است؟
ما به شما پاسخ می دهیم:
مواد اولیه ی لوله های خرطومی از گرانول های پی وی سی بوده که ترکیب کامپاند آن ها متفاوت می باشد و نوع مرغوبیت این مواد جنس لوله را مشخص می کند.
اگر از مواد با کیفیت استفاده شود قطعا قیمت شلنگ افزایش پیدا می کند و اگر مواد بی کیفت تر در ترکیب ماده ی اولیه استفاده شود با کاهش سطح کیفی قیمت آن نیز کم می گردد.
از این رو مقایسه ی یک پارامتر در انتخاب جنس گزینه ی خوبی نبوده و شخص می بایست برای انتخاب محصول خود چندین پارامتر را با هم مد نظر قرار داده تا به یک نتیجه ی مطلوب دست پیدا کند.

شیلنگ خرطومی هلی فلکس با استفاده از مواد با کیفیت تولید شده و یکی از انواع شیلنگ می باشد که استفاده بسیار زیادی از این محصول می باشد، این کالا دارای مقاومت بالایی در برابر مخاطرات طبیعی دارا می باشد و از آن برای انتقال آب در زمین های کشاورزی استفاده می شود و در برابر بر اثر آفتاب یا برف و باران پوسیده نمی شوند و دوام دارند.

شیلنگ خرطومی فلکسیبل

بیشتر بخوانید: شیلنگ کامپوزیتی

همان گونه که می دانید این محصولات یعنی شیلنگ خرطومی فلکسیبل دارای دو سطح مختلف می باشد که عبارت اند از سطح بیرونی و سطح داخلی شیلنگ. سطح داخلی این شیلنگ کاملا صاف و درخشان می باشد و برای برخی از کارها این ویژگی بسیار کار آمد می باشد سطح خارجی آن نیز به صورتی می باشد اولا سفت و سخت می باشد و دوما با ساختاری که دارد می تواند در سطوح مختلفی از محیطها از آن استفاده گردد. اینکه در جمله فوق بیان شد سطح داخلی شیلنگ حصیری دارای کاربرد می باشد بدین منظور می باشد که هنگامی که قرار است سیمی از داخل این شیلنگ عبور پیدا کند از آنجایی که طول این شیلنگها بسیار ممکن است بسیار زیاد باید بنابراین نباید مانعی در سر راه آن باشد و سیم به راحتی از آن عبور کند و به اصطلاح سیم بدون هیچ اصطکاکی توانایی عبور از داخل شیلنگ را داشته باشد. بسیار از مواقع پیش آمده که سیم به دلیل نازکی خود وقتی آن را از داخل شیلنگ خرطومی بی کیفیت عبور داده اند دچار آسیب شده است و پاره گردیده است این امر سبب بروز مشکلات فنی بسیار می گردد و حتی ممکن خطرات جانی را نیز بیافریند یعنی جسم یا اجسام مرتبط با آن دارای برق شوند و فرد با تماس با آن شیء دچار برق گرفتگی شود. بنابراین لازم است تا در انتخاب یک محصول باکیفیت نهایت دقت خود را بنمایید و از کالای باکیفیت استفاده کنید تا سلامت خود تضمین و از درستی کار خود نیز اطمینان حاصل فرمایید. البته سطح خارجی شیلنگهای خرطومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اگر از سطح داخلی شیلنگهای خرطومی بیشتر نباشد کمتر نیست. هنگامی که از شیلنگ خرطومی استفاده می نمایید به احتمال زیاد شما در حال نصب آن سیم در فضایی بیرون از محیط داخلی ساختمان هستید.

شیلنگ خرطومی110

همان طور که می دانید محیط بیرونی خطرات زیادی برای سیمهای برق و دیگر سیمها به همراه دارد که می توان به برخی از آنها اشاره نمود به عنوان مثال هنگامی که سیم شما در بیرون از ساختمان نصب باشد ممکن است به علت تابش شدید خورشید پوسیده شوند و به فرسوده شدن زودهنگام آنها کمک نمایند همچنین تغییر آب و هوایی نیز در این روند کمک زیادی می کند و ممکن هزینه های سنگینی روی دست شما قرار دهد. البته سیمهایی که درون این شیلنگ قرار می گیرد فقط سیم برق نیستند و می تواند سیم کابل انتقال تصویر دوربینهای مداربسته نیز باشد که بیشتر در محیطهای بیرونی ساختمان قرار دارند.

شیلنگ خرطومی فلکس

از آنجایی استفاده از این محصولات بیشتر برای برق ساختمان بکار می روند، شیلنگ خرطومی فلکس باید از استحکام بالایی برخوردار باشند تا برای ساختمان و همچنین برای سلامتی شما خطر آفرین نباشد. این شیلنگها دارای انعطاف بالایی می باشد و به دلیل نوع خاص ظاهر و ساختار آنها می توان از این شیلنگها در دیگر صنایع نیز استفاده نمود. جالب است بدانید که در گذشته ای نچدان دور برای اینکه سیمهای برق را در داخل دیوار جا سازی نمایند از اتصالات لوله پلی اتیلن آب استفاده می کردند این کار شاید در نگاه اول بسیار خلاقانه و کار آمد به نظر می رسد ولی باید در نظر داشته باشید که این عمل موجب می گردد سرمایه زیادی صرف این کار شود به علاوه این کار اصولی نمی باشد و غیر استاندار است. استفاده از شیلنگهای خرطومی که انواع متعددی از آن در بازار و برای کارهای متنوعی در نظر گرفته شده است می تواند تا حد بسیار زیادی هزینه های شما را کاهش دهد و ایمنی و درصد درستی کار شما را افزایش دهد.

شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل با روکش

یکی از مشکلات عدیده ای که سیم برق و سایر سیمها با آن درگیر هستند خطر آتش سوری می باشد خصوصا اگر سیم شما حال برق باشد این خطر تشدید می گردد و دو چندان می گردد. شیلنگ فلکسیبل خرطومی که جنس روکش آن می تواند از با استیل پوشانده شده باشد شما را تا حدی زیادی از این خطر در امان نگه دارد. نکته ای که لازم است بدانید این است که عامل بسیاری از آتش سوزیها در ساختمان سیم برق معیوب بوده است که در اثر اتصالی نمودن سیمها موجب آتش سوزی شده است. بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق باید اقدامات موثری را انجام دهید زیرا هر جایی که سیم برقی عبور کرده است خطر آتش سوزی نیز وجود دارد. تجارت این محصول دارای فواید زیادی است و سود خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. در تجارت این محصول توجه نمایید که این محصول از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا مشتریان بالقوه ی خود را حفظ نمایید.