شیلنگ تخلیه کامپوزیتی مخصوص انواع مواد نفتی می باشد که به صورت ایمن سیالات نفتی را منتقل می کند .
با ظهور این نوع شیلنگ ها در صنایع نفتی ، شیلنگ های پلاستیکی از میدان رقابت حذف شده و این نوع شیلنگ جایگزین آن شده است .
مزایای فوق العاده زیاد این شیلنگ های صنعتی باعث ایجاد کاربری آسان و ایمن آن در انواع صنایع و تجهیزات پالایشگاهی شده است .
مواد سبک و سنگین نفتی ، هیدروکربن ها ، روغن های صنعتی و سایر مواد شیمیایی با شیلنگ کامپوزیتی به راحتی جابجا می شوند .

شیلنگ تخلیه کامپوزیتی از لایه های مختلف تشکیل شده اند که ساختار مستحکم به این شیلنگ ها داده است . البته وجود لایه های متعدد باعث افزایش وزن این محصول نشده است و با این وجود شیلنگ ها دارای وزن سبک هستند و انعطاف قابل توجهی داشته و حمل و جابجایی آسانی دارند . هر شیلنگ تخلیه کامپوزیتی مخصوص انتقال ماده ای خاص است که جنس لایه داخلی با تعداد لایه ها متغییر است ، ولی به طور کلی ساختار آن به صورت زیر می باشد :سیم داخل از جنس فولاد ضد زنگ ،پوشش داخلی از جنس پروپیلن , پوشش بیرونی از ماده پلی پروپیلن ،سیم بیرون از جنس فولاد ضد زنگ

شیلنگ تخلیه کامپوزیتی مخصوص انواع مواد نفتی

ابعاد شیلنگ کامپوزیتی

ابعاد شیلنگ کامپوزیتی شیلنگ کامپوزیت در سایزهای متنوع برای انتقال انواع مواد بر پایه نفت تولید می گردد .
بنا به درخواست مشتریان و با توجه به کاربرد آن در شاخه های با طول های استاندارد این شیلنگ ها تولید می شوند .
مجموعه تولیدی ما قادر به تامین شیلنگ هایی به طول 1 تا 15 متر را بوده که شامل طول های پرکاربرد می باشند .
با توجه به ساختار انعطاف پذیر این شیلنگ ها در هنگام استفاده به راحتی جابجا شده و دارای شعاع خم کوچک بوده که کاربرد آن را بسیار آسان می کند .
در جدول زیر مشخصات یکی از انواع پرکاربرد شیلنگ کامپوزیتی به صورت خلاصه بیان شده است .

نوع کیفیت مقاومت دمای کاری سایز لوله مواد سازنده مشخصات فنی
شیلنگ

کامپوزیتی

مخصوص

تخلیه

و بارگیری فرآورده نفتی

انعطاف پذیر

و سبک

در

انواع

رنگ ها ، متناسب با

فرآورده

دوام

بالای

محصول (7 برابر شیلنگ معمولی )

بسیار

مقاوم

در

برابر

ساییدگی

و حررات

40- تا 200+ درجه

سانتیگراد

1 تا 6 اینچ سیمهای درونی

و بیرونی : فولاد گالوانیزه / ضد زنگ

بدنه : لایه های چند گانه پلی پروپیلن و پلی استر

روکش : لایه مقاوم در برابر ایش بافته شده با روکش pvc

کوپلینگ : برنجی

دارای

استاندارد های جهانی .

سیم ضد الکتریسیته

ساکن .

پوشش بیرونی

مقاوم در برابر

شرایط جوی ، سایش و حررات

مجهز به سیم ارت

عدم شکستگی

و مسدود شدن شیلنگ با

داشتن ساختار فلزی

کاربرد شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

انتقال سیال از نفت و مواد شیمیایی
مناسب برای کامیون های و ماشین های سوخت رسانی
کاربرد در پالایشگاه و پتروشیمی
کاربرد در عملیات دریایی و انتقال سوخت در کشتی و ناوهای سوخت رسانی

شیلنگ کامپوزیتی جهت انتقلات کشتی به کشتی : عملیات انتقال یوخت کشتی به کشتی نیاز به شیلنگ کامپوزیت فوق العاده قابل اعتماد داشته ، که برای محیط زیست دریایی طراحی شده باشد تا مایع خطرناک و گازهاس سایکوژنیک که به طور عمده از طرق دریا حمل و نقل میشود ، فاجعه بار نشود.

شیلنگ کامپوزیت برای انتقالات کشتی به ساحل ، شیلنگ کامپوزیت صنعتی ، شیلنگ کامپوزیت خاص ، انتقالات سیالات گازی در سیستم های مختلف اعم از حرارتی و برودتی ، انتقال آب باران در مخازن سوخت درب شناور ، بارگیری و تخلیه قطار های راه آهن و مخازن ماشین ها، کاربرد در تجهیزات کارخانه ها ، ایستگاههای مخلوط کردن ، پر کردن درام و عملیات پمپ سوخت . همچنین این شیلنگ ها را می توان برای انواع سوخت های زیستی ، کلر و اسید سولفوریک استفاده کرد. و نیز در برخی کارهای مهم شامل مخازن ذخیره سازی LNG ، شیلنگ های سنگین خام ، شیلنگ های کار با دمای بالا نیز کاربرد فراوان دارد. قابل اعتماد بودن و کیفیت بالا سبب شده کاربرد شیلنگ تخلیه امروزه بیش از پیش ما را از خطرات و فاجعه ها در امان نگه دارد .

مشخصات شیلنگ کامپوزیتی

  مشخصات شیلنگ کامپوزیتی شیلنگ های کامپوزیتی از لایه های مختلفی ساخته شده است و با توجه به نوع سیال عبوری ساختارهای متفاوتی دارد .
در ادامه ویژگی یکی از موارد پرکاربرد این نوع شیلنگ ها را شرح می دهیم :
سیم داخلی: آلومینیوم
پوشش: پلی پروپیلن
پوشش بیرونی: پی وی سی با پوشش پارچه پلی استر
سیم بیرونی: فولاد گالوانیزه
محدوده دمایی : 20- ~ 80 + درجه سانتیگراد
فاکتور ایمنی: فشار کاری بر اساس ضریب ایمنی 5:1

شیلنگ های کامپوزیتی در رنگ بندی های متفاوت برای مصارف متفاوت تولید و بهره برداری می شوند. این شیلنگ ها مقاوم هستند و به دلیل داشتن مفتول در ساختار خود از هم گسسته نمی شوند و نیز به خاطر داشتن چند لایه پارچه و پی وی سی منعطف بوده و اتصلات پرس شده در دو سر خود دارند. ساختار مستحکم این نوث شیلنگ ها سبب شده که این شیلنگ ها مناسب برای تخلیه نفت و گازوئیل و انتقال گاز باشند و در پمپ یکی از دلیل ایجاد امنیت استفاده از شیلنگ های کاموریتی است . به دلیل ساختار شیلنگ ها در صورت بروز نشتی ، فاجعه آفرین نمی شوند و تغییر رنگ شیلنگ معلوم می شود.

مشخصات شیلنگ کامپوزیتی

مشخصات شیلنگ کامپوزیتی شیلنگ های کامپوزیت از لایه های مختلفی از پارچه های ترموپلاستیکی پیچیده شده تشکیل شده و این پارچه ها به صورت مارپیچ ساخته شده و دارای محفظه هاییست که توسط مارپیچ سیم داخلی و خارجی فلزی در کنار هم قرار گرفته اندشرایط آسان و ایمن را فراهم کرده و از جمع شدگی لوله ، نشتی مایع و ایجاد الکتریسیته ساکن هنگام تخلیه جلو گیری می کند. .

شیلنگ کامپوزیت محصولی می باشد که در تولید و ساخت آن از مواد اولیه بسیار مقاوم استفاده می شود و کاربرد بسیار فراوانی در انتقال آب و نفت و سوخت دارا می باشد . با توجه به سیال عبوری از شیلنگ و پارامتر های محیطی کار از جمله فشار و دمای کاری این نوع شینگ ها در جنس ها و لایه های مختلفی تولید می گردند .شیلنگ های کامپوزیتی طبق استاندارد وزارت نفت به اتصالات مخصوص مجهز شده و در فرآیند های مختلف به کار گرفته می شوند . از آنجائی که در ساختار شیلنگ های تخلیه کامپوزیتی لایه های مختلف از جمله مفتول های فلزی وجود دارد در صورت آسیب یک لایه ایراتور متوجه نشت سوخت شده و از حوادث احتمالی جلوگیری میکند . همچنین با وجود مفتول های فلزی امکان از هم گسیختگی در این نوع شیلنگ ها وجود ندارد.

آیا می دانید شیلنگ تخلیه چیست؟

آیا می دانید شیلنگ تخلیه چیست؟ شیلنگ تخلیه ساخته شده از کاپوزیت با ساختار مقاوم و منعطف و منحصری است که در مصارف گوناگون صنعتی برای تخلیه و انتقال مواد پر خطر استفاده می شود . شیلنگ های تخلیه برای محیط مناسب و خطرات انفجار و انتقال های مواد شیمیایی و خطرات انتقال مواد تهاجمی را کاهش داده اند. با توجه به صنعتی شدن دنیای امروز نیاز به شیلنگ تخلیه هر روز بیش از گذشته افزایش یافته و تکنولوژی های فراوانی بر روی کیفیت این محصول به دلیل داشتن جایگاه ویژه اش ، تمرکز می کنند.

سایر شیلنگ ها بر اساس قطر داخلی آنها و بر اساس اینچ محاسبه می گردد. اینچ واحد طول انگلیسی است که معادل 2/54 سانتی متر می باشد.

مشخصات فنی شیلنگ تخلیه مواد نفتی

ایمنی که با استفاده از پوشش رویه شیلنگ ها سبب محافظت می شود نمونه بی نظیری از مشخصه های این شیلنگ محسوب می شود . شیلنگ فنر دار مخصوص مکش و تخلیه مواد نفتی LIMAN-S10 SEL با فلنج های چرخشی (1765 EN نوع S10) برای ساییدگی بسیار زیاد و مقاومت بالا در برابر حرارت بالا ساخته و طراحی شده که الاستیک و منعطف هستند و به طور معمول با چندین لایه تقویتی شکل گرفته اند و این لایه های تقویت کننده آنها را مناسب جهت استفاده در سیستم های هیدرولیکی می کند که اغلب در فشار زیاد با منوط عمل می کنند . این شیلنگ ها از سه بخش تشکیل شده است :

جنس لوله : قسمت داخلی این محصول از لاستیک NBR مخصوص ، مقاوم به روغن و بنزین ساخته شده است. تقویت کنده : از پارچه مصنوعی با قابلیت انبساط بالا، 2 سیم فولادی مار پیچس و سیم مسی ضد الکتریسیته ساکن تشکیل شده است.

پوشش (کاور ) : بخش کاور از لاستیک مصنوعی مخصوص ، مقاوم به روغن ، هوا ، ازن ، ساییدگی و آب دریا می باشد.

به این علت که این شلنگ ها به منظور انتقال نفت و یوخت و مشتقات آن طراحی شده اند باید از انتقال مواد غیر نفتی خودداری شود و یا در صورت لزوم برای انجام آن در مورد ماهیت موادی که قرار است ؛ شیلنگ نفت و سوخت جهت آن استفاده شود با شرکت سازنده مشورت شود.

مزیت استفاده از شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

مزیت استفاده از شیلنگ تخلیه کامپوزیتی شیلنگ های تخلیه کامپوزیتی امروزه حرف اول در تخلیه موادسوختی و انتقال مواد شیمیای خطرناک را می زنند. اگر به زبان ساده بخواهیم مزیت های این شیلنگ را بر سایر شیلنگ ها بیان کنیم باید به استحکام و مقاومت بالا و ایمنی و انعطاف پذیری اشاره کنیم. شیلنگ های تخلیه تحمل 10 بار کاری در دماهای منفی 40 تا مثبت 200 دره ساتیگراد را دارند .

در حالی که سایر شیلنگها در دمای بالا ذوب و در دمای پایین ترک خورده و میشکنند اما شیلنگ های کامپوزیتی با حفظ شکل و ظاهر خود به کاربر در انجام امور کاری یاری می رسانند. شیلنگ های کامپوزیتی ایمنی بالایی دارند و به علت ساختارشان دچار جمع شدگی لوله و پیچ خوردگی نمی شوند.

مواد شیمیایی که از طریق شیلنگ های سوخت منتقل می شود به شدت برا محیط خطرناک می باشند و حتی در صورت نشت گاز ممکن است فاجعه به باربیاید اما شیلنگ های کامپوزیتی در رنگ های متنوع و متناسب محصول مورد انتقال تولید و در صورت نشت ، کاربر متوجه خواهد شد .

شیلنگ های کاپوزیتی ساختار مستحکمی دارند. قطر شیلنگ ها متفاوت است .همچنین یک سیم پیچ فلزی فنر مانند در ساختار گوشته این محصول وجود دارد.

مهمترین کاربرد شیلنگ تخلیه کامپوزیتی

پمپ های بنزین از جمله مهمترین مکان های است که روزانه افراد زیادی به منظور سوخت گیری مراجعه کرده و طبیعتا” استفاده زیادی از دستگاههای انها می شود .

شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی را می توان از جمله مهمتری بخش های نازل بنزین دانست که روزانه از آنها استفاده می شود .

جایگاه سوخت یکی از پر خطر ترین مکان ها می باشد که در صورت عدم رعایت نکات ایمنی احتمال انفجار و آتش سوزی گسترده را در بر دارد . در جایگاه های سوخ شیلنگ تخلیه بنزین بیشتر در سایر 21/2 اینچ به کار گرفته می شود . مراجعه به متخصصین در امر انتخاب و همچنین پرس شیلنگ ضروری بوده چرا که کاملا تخصصی انجام می شود ودر صورت سپردن به افراد نا آگاه موجب نشت سوخت و ایجاد حادثه می شود .

شیلنگ تخلیه سوخت چگونه تولید می شود؟

شیلنگ تخلیه سوخت چگونه تولید می شود؟ شیلنگ دارای یک لوله با دو خروجی می باشد، که بسیار منعطف است .جنس این کالا از پلاستیک یا پی وی سی می باشد. در کارخانه های شیلنگ سازی بسته به شرایط مختلفی مانند افزایش یا کاهش قیمت های مواد اولیه و هزینه های خط تولید متفاوت خواهد بود. ساختار شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی طوری است که کیفیت ویژگی های مد نظر را ارائه می دهد. برای هر کاربردی لایه های داخل شیلنگ متغییر می باشد. در طراحی سفارش نیز امکان پاسخگویی به نیاز های خاص،نیز وجود دارد. در کارخانه چندین مرحله طی می شود تا این محصول آماده گردد این مراحل به شرح ذیل است :

اولین مرحله مخلوط کردن مواد است که در دو مرحله انجا می شود . ابتدا مواد اولیه و سایر افزودنی ها مخلوط می شود و مرحله دوم تقویت کننده ها و مخلوط کردن نهایی توسط آسیاب غلطکی.

مرحله دوم اکستروژن لایه اول نام دارد که مخلوط از سیلندری عبور می کند که مارپیچ اکسترود در آن قرار دارد و داخل سیلندر نیز گرم است و در پایان این مرحله لایه اول شیلنگ تولید می گردد . در مرحله سوم الیاف تقویت کننده به دور لایه اول توسط ماشین بافنده انجام می شود. مرحله بعد اکستروژن لایه دوم است. لایه اول بعد از پیچیده شدن الیاف تقویت کننده به اکسترودر دوم وارد شده وبا خروج از آن شیلنگ شکل می گیرد . مرحله نهایی رول پیچی است که محصول نهایی بعد از شستشو و بعد از عبور از واحد کشنده، توسط دستگاه جمع کن بسته بندی می شود. و بعد از اینکه به مقدار معین رسید جهت تعویض رول شینگ بریده می شود.

شیلنگ تخلیه کامپوزیتی باکیفیت از کجا بخریم؟

در واقع قیمت شیلنگ ها با توجه به توانایی انها تعیین می شود . در مراکز پخش و فروش خریداران باید با کارشناسان مربوط ارتباط گرفته و نوع شیلنگ را با توجه به سیال و شرایط کار مطرح نمایند. ماکز پخش و فروش انواع شیلنگ های کامپوزیتی توانائی ارائه شیلنگ های با کیفیت و با قیمت مناسب را دارند .برای دسترسی به این مراکز کافی است با یک تماس تلفنی و یا زدن ایمیل به انها جویای قیمت و دیگر توضیحات مرتبط با شیلنگ ها باشید . جهت انجام سفارشات خود و یا اطلاع از قیمت خرید شیلگ های کامپوزیتی می توانید از طریق وب سایتهای مرتبط با فروشگاههای مربوط اعمال کنید . برای اینکه محصول به طور مستقیم به دست شما برسد تا با هزینه مناسب شما صاحب شیلنگ های با کیفیت با برند های معتبر و استاندارد شوید . در واقع این شیلنگ ها را می توان با استاندارد های خوب و با کیفیت از شرکت های ایرانی که دارای گواهینامه معتبر فروش هستند، خریداری نمود. سایتهای اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیک دارند و مراکز فروش که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت هستند ، قطعا ” شیلنگ تخلیه کامپوزیتی با کیفیتی عرضه می کنند.

فروش عمده شیلنگ تخلیه کامپوزیتی با قیمت مناسب

فروش عمده شیلنگ تخلیه کامپوزیتی با قیمت مناسب فروش شیلنگ تخلیه کامپوزیتی در بزرگترین مراکز فروش شیلنگ کامپوزیتی با نرخ مناسب و کیفیت عالی و با داشتن استاندارد های لازم انجام شده و طبیعتا” با راهنمائی عرضه کننده ها در مکان های تخصصی بهتر به کار گرفته می شوند . خریداران می توانند در این فرو شگاهها و مراکز فروش انواع شیلنگ ها را به صورت عمده سفارش داده و در هر کدام از شهرهای مختلف تحویل بگیرند. انواع درجه یک شیلنگ های تخلیه کامپوزیتی به صورت ضمانتی به خریدارانی که بنا به نیاز خود سفارش محصول داده اند ، ارائه می گردد.i همیشه بزرگترین مراکز فروش همکاری بهترین در ارائه شیلنگ تخلیه کامپوزیتی دارند .با توجه به کیفیت بالا و تقاضای بیشتر در دنیای صنعتی امروز فروش عمده شیلنگ تخلیه با توجه به تولید این محصولات صنعتی با بهره گیری از دانش روز در فروشگاهها و وب سایت های معتبر و دارای مجوز صورت می گیرد . فروش عمده سبب پایین آمدن قیمت می شود و خریدار منفعت بیشتری خواهد داشت .