شیلنگ خرطومی مخصوص استفاده در صنعت کشاورزی از طریق فروشگاه های اینترنتی به مشتریان عرضه می گردد.
لیست قیمت به روز این محصولات در این مراکز به مشتریان به صورت آنلاین تحویل داده می شود.

شلنگ های خرطومی تولید شده طبق تکنولوژی های مدرن امروزی با قیمت های بسیار مناسب در بازارهای تجاری به فروش می رسند.
این محصولات می توانند در شرایط بسیار مناسبی با سایر شیلنگ های پلیمری وارد رقابت شود.

قیمت تمام شده پایین دسته خرطومی ها باعث شده است که این محصولات به عنوان یکی از بهترین شیلنگ های صنعتی در انتقال انتقالات سیالات در صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرند.

شیلنگ های خرطومی امروزه متناسب با عوامل گوناگونی قیمت آن تعیین می گردد به گونه‌ای که این نوع سیلندرها به عنوان اولین و مهمترین محصولات در حوزه کشاورزی برای انتقال آب و کاربرد به عنوان لوله مکش آب می باشد لذا این عامل باعث شده است تا نیاز به آن افزایش یابد و به تبع تولید و عرضه آن رونق خاصی بگیرد که این دو عامل دست به دست هم می دهند و باعث کاهش قیمت تمام شده محصول و آسان شدن دسترسی مردم و کشاورزان به اینکه لنگا با قیمت‌های پایین‌تر می‌شوند.

به عقیده بسیاری از مصرف‌کنندگان شلینگ خرطومی کشاورزی با قیمت بالاتر ، کیفیت بهتر و همچنین ارزش خرید خوب تری دارند بگونه‌ای که شیلنگ های خرطومی بی کیفیت، قیمت های پایین تری دارند و با استفاده از چندین مرحله استفاده از آن به راحتی پوشیده و از هم پاشیده و از بین میرود.

شلینگ خرطومی کشاورزی +لیست قیمت به روز

انواع شلنگ های خرطومی موجود در بازار

انواع شلنگ های خرطومی موجود در بازار لوله های خرطومی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که در ادامه آنها را معرفی خواهیم کرد.

  • شیلنگ های طوسی رنگ
  • خرطومی سبز رنگ
  • خرطومی آبی نفتی
  • خرطومی هوا کشی
  • خرطومی زهکشی
  • خرطومی فنردار

انواع شیلنگ های خرطومی موجود در بازار معروف به چند نمونه نمی شود و ۱۰ سایز گوناگون در کنار طول کناف متنوع می تواند طیف گسترده ای از انواع شیلنگ های خرطومی را به نمایش بگذارند که هر یک از این شلنگ ها کاربرد خاص در منطقه خاص و مکان مناسب خود را دارد.

شلنگ هایی با سایز های ۱ اینچ ۲ اینچ، ۳اینچ، ۴ اینچ، ۵ اینچ و ۶ اینچ و با طول کناف ۴۰، ۳۰، ۲۴ و ۶ میلیمتر از جمله انواع شیلنگ های خرطومی را تشکیل می دهند که می توانند کاربرد برتر را از خود به نمایش بگذارند.

شلنگ های خرطومی موجود در بازار همواره از کیفیت بالایی برخوردار است به گونه ای که این کیفیت بسترسازان شده است تا طول عمر زیادی را این شلنگ خور دومی برای مشتریان کارایی داشته و بدین طریق صنعت کشاورزی را به صنعتی ترین و مکانیزه روش پیگیری بکنند.

قیمت شیلنگ خرطومی

 قیمت شیلنگ خرطومی لوله های خرطومی همانطور که دارای انواع و اقسام مختلفی هستند می‌توانند دارای طیف گسترده ای باشند.
این خانواده از محصول دارای سطح داخلی صاف و سطح خارجی دارای برجستگی هستند که از این ویژگی آنها در صنایع مختلف استفاده می‌شود و می تواند برای انتقال مواد با کمترین اصطحکاک از آنها استفاده شود.
مقاومت آن ها به دلیل سطح خارجی این محصولات بسیار زیاد خواهد بود.
قیمت فروش شیلنگ های خرطومی بسته به تنوع در ارائه این محصولات در بازار ها با یکدیگر متفاوت است.

معیارهای متفاوتی در حوزه تعیین قیمت گذاری شیلنگ خرطومی دخیل می باشد به گونه ای که فرم و شکل در کنار اندازه و سایز می‌تواند تعیین کننده قیمت اساسی این محصول بوده باشد به گونه‌ای که همواره بحث‌های دیگری نیز در تعیین قیمت شیلنگ از نوع خرطومی دخیل می باشند که از آن می توان به بحث های زیر اشاره کرد:

اندازه و سایز: هدف و منظور ما از مطرح کردن اندازه و سایز؛ درازی و همچنین قطر شلنگ می باشد که همواری این مولفه برای خرید و کاربرد خاص و برای انجام عملیات های متفاوت و خاصی نیازمند تعیین تکلیف می باشد.

تقاضای بازار: همواره بازار نقش تاثیرگذاری در تعیین قیمت محصول می‌تواند داشته باشد به گونه ای که اگر طرفداران خرید شلنگی خرطومی زیاد باشد و بهتر تولید کنندگان اقدام به تولید گسترده و انبوه این محصول بکنند کالای یاد شده به ارزانترین قیمت در بازار مورد معامله و به تعادلی ترین شکل ممکن داد و ستد می گردد ولی در غیر اینصورت با افزایش تقاضا و ود محصول در بازار متاسفانه قیمت‌ها شیر به صعودی به خود گرفته و به گرانقیمت ترین حالت مورد داد و ستد قرار می‌گیرد.

مرکز خرید شلنگ های خرطومی

 مرکز خرید شلنگ های خرطومی طبق گفته های گذشته محصولات خرطومی می توانند دارای طیف کاربردی بسیار زیادی در صنایع مختلف باشند.
در مراکز خرید انواع ابزارهای های صنعتی با بهترین تنوع و بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شود .
در مراکز خرید و فروش معتبر ابزار یراق صنعتی انواع مدل های لوله های خرطومی می‌توانند در سایز های استاندارد به مشتریان ارائه شوند.
سایز استاندارد به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای تعیین کاربرد این محصولات مورد بررسی قرار می گیرد و جزء پارامترهای با ارزش در این صنعت است.

مراکز بسیاری در حوزه عرضه و فروش انواع شیلنگ های خرطومی در سرتاسر ایران فعالیت می‌کند به گونه‌ای که این نوع از مراکز همواره با عرضه برترین های این حوزه کاربردی ترین آن را روانه بازار کردند تا به این طریق بتوانند صنایع مختلف را به واسطه محصولات خود غنی کرده و کارایی برتری را به آنها ارائه بدهند.

این مرکز نیز همانند سایر مراکز شلنگ های خرطومی درجه یک و منحصر به فردی را به بازارهای هدف ارائه کرده است به گونه‌ای که این را از شلنگ ها دارای تاییدیه مراجع ذیربط بوده و می‌تواند به واسطه استفاده های مکرر در عین تامین نیازمندی‌های آنها باعث بشود تا صنایع مختلف همچون کشاورزی که به آبیاری نیازمند است به واسطه این شلنگ های خرطومی بهترین عملکرد و راندمان کاری را برای کشاورزان به ارمغان می آورد.

قیمت شیلنگ خرطومی

قیمت شیلنگ خرطومی مواد اولیه به کاررفته در تولید شیلنگ: همواره مواد اولیه به کار رفته در تولید شلنگ ها از نوع خودرو می باید به گونه ای انتخاب شود که در مواجهه با شلنگ با عوامل مخرب و فرسایش کننده همچون نور خورشید رطوبت و سایر عوامل انسانی همچون فشارهای وارده از سمت دستگاه‌ها به این شلنگ ها منجر به از هم پاشیدگی خراب شدگی و گسستگی شیلنگ نگردد پست در این خصوص انباره مواد اولیه که در تولید شلنگ و خط تولید آن به کار رفته است مرغوب باشد به تبع قیمت های خوبی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

مرکز خرید شلنگ های خرطومی

مرکز خرید شلنگ های خرطومی این مرکز که همواره مورد تایید قسمتهای مختلف اداری بوده و توانسته است با فروش عمده شلنگ های اشاره شده در این مطلب خرید و فروش خوبی را نصیب به تولیدکنندگان و خریداران محصول کند چراکه همواره نقش این مرکز به عنوان کاتالیزگر توانسته عمده فروشی آن را به ارزان ترین شکل در اختیار همگان قرار بدهد.

اگر شما نیز می خواهید شلنگ های خرطومی با کیفیت و اعلا که همواره مورد توجه به خرید بسیاری از مردم می باشد را به قیمتهای منصفانه و کمتری در اختیار خود به دارید لازم است چندین نکته را خدمت شما عرض بکنیم:

شما می‌توانید به بازدیدی عمده خریداری از این مرکز محصول اشاره شده را به پایین ترین هزینه در اختیار بدارید بگونه‌ای که همواره خریدهای عمده بسترسازان می‌شود تا مستقیماً محصولی که متناسب با خواست شماست را در اندازه ها و حجم های گوناگون به صورت فله‌ای در اختیار داشته و اگر در حوزه عرضه آن فعالیت می کنید آن را به بازار بهترین شکل در اختیار مشتریان و بازارهای هدف خود قرار بدهید.

ثبت سفارش اینترنتی نیز از دیگر مراحلی است که شما میتوانید محصول یاد شده را از این مرکز خریداری کرده و طی این اقدام آن را به راحت ترین شکل و بدون ناراحتی و یا احساس خستگی با آرامش هر چه بیشتر تامین کنید

آشنایی با انواع شیلنگ خرطومی موجود در بازار

آشنایی با انواع شیلنگ خرطومی موجود در بازار برای آشنایی با انواع شیلنگ خرطومی موجود در بازار شما باید بحث کاربرد آن را در مرحله اول مورد ارزیابی قرار بدهید به گونه ای که همواره کاربرد تعیین کننده نوع و چگونگی ورود شلنگ های خرطومی به بازار را فراهم می کند.

برای آنکه شلنگ ها از نوع خرطومی به جذاب ترین محصولات در صنایع گوناگون تبدیل شود و انواع و اقسام آن تولید شده است به گونه‌ای که نوع آن در کنار انعطاف‌پذیری خوب توانسته قدرت انتقال مایعات را در این شلنگ را بالا ببرد و به بهترین کاربرد شناخته بشود

کاربرد شیلنگ های خرطومی چیست؟

کاربردهای بسیار گسترده ای برای شلنگ های خرطومی مطرح می باشد به گونه‌ای که این نوع از محصولات انتقال دهنده مایعات در صنایع گوناگون همچون کشاورزی برای انتقال آب به زمینهای کشاورزی و مزارع پیگیری می شود.

از دیگر کاربردهای محصول اشاره شده می‌توان به استفاده از آن در ساختمانهای در حال احداث اشاره کرد به گونه‌ای که انتقال سیمان و یا سایر ملات های درست شده به طبقات فوقانی و یا طبقات بالایی به واسطه این شلنگ ها از نوع خودرو می تواند بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

در حالت کلی کاربرد شیلنگ خرطومی بسیار زیاد است و اگر بخواهیم یک به یک آن را تشریح کنیم زمان زیادی را صرف خواهیم کرد ولی در حالت کلی می توان گفت وجود انواع و اقسام آن در بازار متناسب با قطر های گوناگون و اندازه درازای انواع شلنگ ها باعث شد تا حتی در خانه ها و اماکن گوناگون از نوع خرطومی این چه رنگ ها به کار گرفته شود.

رایج ترین سایز های شیلنگ خرطومی

رایج ترین سایز های شیلنگ خرطومی رایج ترین سایز شیلنگ خرطومی متناسب با اینکه های گوناگون طبقه‌بندی می‌شود به گونه‌ای که همواره برای انتقال حجم های بزرگ مایعات از مقصدی به مسجد دیگر بایستی سایزهای بزرگتر همچون ۶ اینچ و ۵ اینچ به کار برده بشود.

سایر سایز هایی که برای شیلنگ های خرطومی مطرح است و از جمله رایج‌ترین آنها به حساب می‌آید سایزهای یک در یک و یک در دو اینچ می باشد که برای انتقال هر چه سریعتر از مایعات و به سرعت هرچه بیشتر کاربرد را از خود به نمایش می گذارند.

برای مثال یک کشاورزی که می‌خواهد آب چاه را به داخل مزارع انتقال بدهد لازم است از این شلنگ ها در حجمها و سایزهای بیشتر استفاده بکند در این زمینه همواره تولیدکنندگان با تفکر به نیازمندی‌های مصرف‌کنندگان اقدام به عرضه انواع و اقسام این سازها برای استفاده در اماکن مختلف و گوناگون شده اند

معرفی ساختار شیلنگ خرطومی

اگر بخواهیم به صورت اجمالی به معرفی ساختار شیلنگ خرطومی بپردازیم به این نکته توجه خواهیم کرد که ترکیب پلاستیک با سایر مواد نگهدارنده باعث به وجود آمدن کلنگ هایی شده است که به واسطه حالت کش سانی و انعطاف پذیر بودن توانسته بهترین کارایی را در انتقال به ثمر برساند.

مواد اولیه برای تولید لایه های گوناگون به کار رفته در این کالای کاربردی در صنعت کشاورزی باعث شده است تا عناصر گوناگون که از داخل این لوله ها رد می شوند هیچ گاه موجبات پوسیدگی و یا خراب شدگی آن را فراهم نکنند و به عقیده بسیاری از مصرف کنندگان بعضی از این نوع شغل نگاهت نمی‌توانند مایعات شیمیایی گوناگونی را نیز در داخل خود انتقال بدهند تا بدین طریق هیچگونه تغییراتی در شلنگ و یا محیط های دیگر به وجود می آید

مشخصات فنی شیلنگ خرطومی کشاورزی

مشخصات فنی شیلنگ خرطومی کشاورزی مشخصات شیلنگ خرطومی کشاورزی به چندین نکته ختم می‌شود به گونه‌ای که قطران کلنگ می‌تواند در انواع و اقسام اندازه ها متناسب با کاربرد و نوع عملکرد آن متغیر باشد و همچنین سایز و اندازه درازی کلنگ از یک متر تا ۱۰ متر ها می‌تواند به طول بیانجامد.

نکته دیگری که در مورد مشخصات فنی شیلنگ های گوناگون از نوع خودرو می برای کاربرد در صنعت کشاورزی مورد بررسی قرار می‌گیرد مواد اولیه به کار رفته در آن است که می تواند کیفیت محصول را مرده تاثیر خود قرار داده و بسترسازان بشود که این خرطوم چند مدت کارایی را برای مشتری می تواند انجام بدهد.

همواره تولیدکنندگان در زمان تولید این محصول از برترین محصولات بهره می جویند تا همواره در این کارایی بهتر به عنوان یک محصول دوستدار طبیعت نیز شناخته می شود و بتواند در زمان خراب شدگی و یا از کار افتادگی با گذر زمان به طبیعت بازگردد و یا حتی بازیافت شده و هیچ گونه ضرر و زیانی به طبیعت وارد نکند که این یک در جایگاه خود بسترسازان شد تا بسیاری از مردم به خرید این نوع شلنگ های خرطومی برای استفاده در صنایع کشاورزی روی بیاورند و باعث بالا رفتن بازار خرید و فروش این محصول شدند.

روش تولید شیلنگ خرطومی به اختصار

تولیدکنندگان شلنگ های خرطومی روش های تولید گوناگونی را پیگیر هستند که بدین روش بتوانند شلنگ های با کیفیت و مرغوب ایران تولید و در اختیار همگان قرار بدهند

تولید شیلنگ خرطومی در این مرکز باعث این شده است تا بسیاری از پیمانکاران حوزه ساختمانی و یا حتی گلخانه دارها نیز برای خرید انواع و اقسام این نوع شلنگ ها اولین این مجموعه مجرب و کاربلد بدانند و بدین طریق بتوانند آن کلنگی را در اختیار خود داشته باشند که از نظر استانداردهای روز جهانی برتر بوده و قدرت رقابت با نمونه های خارجی با کیفیت را دارد.

وجود طیف گسترده ای از رنگ ها در این نوع شلنگ ها همچنین بسترسازان شده است تا حتی بسیاری از صنایع برای علامت گذاری نوع مایعات در حال انتقال شلنگ را به راحتی تشخیص داده و اقدامات لازم را انجام دهند پس همواره علم روز در ترکیب با مواد اولیه مرغوب می تواند بهترین و کاربردی ترین محصولات در این حوزه را تولید و در اختیار صنایع مختلف و گوناگون قرار بدهد.

قیمت روز انواع شیلنگ خرطومی در سال 1400

قیمت روز انواع شیلنگ خرطومی در سال 1400 قیمت شیلنگ خرطومی در انواع و اقسام گوناگون در سال ۱۴۰۰ نیز وابسته به مولفه های گوناگونی طبقه‌بندی می‌کردند به گونه ای که همواره این شلنگها با کاربردهای بسیار گسترده در در اختیار صنایع گوناگون قرار گرفته است و بدین طریق توانسته بهترین محصول پرکاربرد در حوزه های گوناگون و به بهترین تجهیزات شناخته می شود.

لازم به توضیح می باشد از آنجایی که شیلنگ خرطومی نیز در سال ۱۴۰۰ مانند سال‌های گذشته خرید و فروش خوبی را تا به امروز تجربه کرده است لذا قیمت آن وابسته به مواد اولیه به کار رفته در خط تولید این محصول متغیر تعیین می شود نه‌ای که همواره اگر مواد اولیه به ارزان ترین شکل تهیه بشود واحد تولیدی آن محصول نهایی را به قیمت های پایین تر روانه‌ی بازار می‌کند و در غیر این صورت شلنگ های خرطومی در سال ۱۴۰۰ نیز به گران ترین شکل عرضه می گردد.

همچنین گفتنی است شلنگ ها نیز همانند سایر محصولات حوزه کشاورزی اگر به صورت عمده و کلی خریداری شود صد درصد خریدار با سود خوبی روبرو خواهد شد به گونه‌ای که این سود همواره دو طرفه بوده و هم خریدار و هم عرضه کننده عمده فروشی را به عمد خریداری را تجربه می کنند که این عمل صد در صد در کاهش هزینه ها اضافی و حذف بازدیدها تاثیر بسزایی دارد.