شرکت تولید شیلنگ خرطومی فنردار برای ساخت شیلنگ از مرغوب ترین مواد اولیه درجه یک و استاندارد استفاده می‌ کند، همچنین با بهره گیری از کادری با تجربه و بهترین سازندگان و استفاده از آخرین تکنولوژی ها بهترین و با کیفیت ترین انواع شیلنگ های روز را تولید می کند، محصول تولیدی با کیفیت و کارایی فوق العاده و طرح و مدل های متنوع مستقیم با کم ترین قیمت ها به بازارهای مصرف عرضه می شود.

شرکت تولید شیلنگ خرطومی فنردار

مشخصات شیلنگ خرطومی فنردار

مشخصات شیلنگ خرطومی فنردار از جمله مشخصات شیلنگ خرطومی فنر دار می ‌توان به جنس بسیار درجه یک و مرغوب آن اشاره کرد که با کیفیتی بسیار بالا تولید شده و در ترکیب آن بهترین مواد پلی اتیلنی و پلیمری را به کار می برند، برای ساخت دیواره های این شیلنگ از فنرهای گالوانیزه استفاده می‌ کنند، بنابراین شیلنگ می تواند فشارهای بسیار بالا را تحمل کرده و در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم تر و ایمنی تر از دیگر شلنگ ها می باشند.

شیلنگ در شرایط دمایی مختلف دچار شکنندگی و آسیب نمی شوند، این شلنگ ها در سایز و اندازه های مختلف تولید شده و مناسب برای کاربردهای گوناگون می باشند، قطر این شیلنگ ها متنوع بوده و سایز بندی و رنگ بندی های ویژه و منحصر به فردی دارند، بنابراین امکان نصب آن ها راحت است.

ویژگی دیگر این شیلنگ سبک وزن بودن آن است و می‌توان به راحتی آن را حمل و نقل کرد، انعطاف ‌پذیری آن بالا بوده و با مواد مختلف سازگاری بالایی دارد، بنابراین در صنایع کشاورزی، خانگی و باغبانی و تزئینی بسیار پر مصرف است، دیواره های شیلنگ شفاف بوده و قیمت های مناسب و به صرفه ای دارد.

قیمت شیلنگ خرطومی فنردار

قیمت شیلنگ خرطومی فنردار برای خرید شیلنگ میزان کیفیت آن بسیار با اهمیت است، دوام و مقاومت محصول نیز از دیگر عوامل با اهمیت است، نرخ های ارائه شده محصول موضوع مهم دیگر برای خریداران می باشد، این مرکز با عرضه بهترین محصول با اندازه های مختلف نرخ های بسیار پایین و بهینه را ارائه می کند، می توانید نسبت به خرید محصول با قیمت ارزان اقدام نمایید.

قیمت شیلنگ فنردار خرطومی بستگی به عوامل مختلف مانند نوع محصول و میزان مرغوبیت آن، برند تولیدی، اندازه و سایزهای مختلف شیلنگ، وارداتی و صادراتی بودن کالا، نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا دارد، فروش محصول با کیفیت با قیمت های بهینه و ارزان انجام می شود.

می توان با صرفه جویی بسیار در قیمت ها بهترین شیلنگ را به صورت مستقیم خریداری کرد، این مرکز محصول را با کیفیت ممتاز و تضمینی ارائه داده و محصول را سریع و راحت به نقاط مختلف صادر می کند.