شیلنگ آب یک وسیله که از لوله تو خالی تولید شده است که وظیفه و کارایی آن انتقال آب و عبور آن است. از این وسیله پر کاربرد برای مصارف مختلف استفاده می کنند وسیله ای لازم و ضروری می باشد.

شیلنگ آب پلاستیکی توسط شرکت هاو کارخانجات شیلنگ سازی و به دست مهندسین این کار تهیه و تولید می شود و با انواع مختلف، اندازه و رنگ بندی های و قیمت های متنوع عرضه می شود و به دست مشتری می رسد.

شرکت تولید شیلنگ آب پلاستیکی

ویژگی های شیلنگ آب پلاستیکی مرغوب

ویژگی های شیلنگ آب پلاستیکی مرغوب هر وسیله ای باید دارای ویژگی و مرغوبیت عالی باشد تا افرادی که آن وسیله را برای خرید انتخاب می کنند با خیال راحت از آن استفاده کنند. شیلنگ پلاستیکی هم از این موضوع مستثنا نیست حتما باید مرغوبیت خود را داشته باشد.

  • یک شیلنگ خوب و مرغوب باید دارای ویژگی های نظیر کیفیت و مقاومت بالا بوده و بتوانند در برابر سرما و گرما تحمل داشته باشد، سبک باشد بتوان ان را به راحتی حمل ونقل کرد.
  • برای تولید وساخت این محصول از پلاستیک نرم استفاده می شود وبه دلیل نرمی و انعطاف پذیری بالای که دارد به راحتی می توان از آن استفاده کرد.
  • از شیلنگ آب در جاهای مختلف می شود استفاده کرد مانند آبیاری در مزارع کشاورزی و باغچه ها که آبیاری حرف اول را می زند مورد استفاده قرار می گیرد، در سرویس بهداشتی و حمام و در سازمان اتش نشانی و مهار آتش نیز کاربرد دارد.
  • این نوع شیلنگ نسبت به شیلنگ های معمولی عمر ومقاومت بیشتری دارد، دارای رنگی شفاف و جنس نرمی دارد و به راحتی می توان آن را درگوشه ای از خانه جمع کرد.
  • این مدل شیلینگ بر خلاف بقیه شیلنگ ها در فصل سرد سال بر اثر سرما خشک نمی شود و ترک نمی خورد و همچنین در فصل گرم سال بر اثر گرما نیز نرم و چسبنده نمی شود و شکل و ظاهر اولیه خود را به راحتی حفظ می کند.
  • در کشورما نیز کارخانجات شیلنگ سازی فعالیت فراوانی دارند با استفاده از فناوری های جدید اقدام به تولید و فروش شیلنگ آب کرده اند و با تولید وصادر کردن آن کسب در آمد خوبی برای کشورمان به وجود آماده است.

فروش شیلنگ آب پلاستیکی عمده

فروش شیلنگ آب پلاستیکی عمده فروش شیلنگ آب هم به صورت تکی و هم به صورت عمده است و بستگی به نیاز و کاربرد افراد متغیر است و دارای تنوع زیادی بوده و سایز و قطر و رنگ های متنوع قابل فروش می باشد.

شیلنگ آب عمده معمولا برای مزارع بزرگ و هکتاری به کار می آید برای آبیاری مزارع به صورت عمده خریداری می شود. شیلنگ آب مرغوب و با کیفیت با بهترین قیمت بفروش می رسد.

برای تهیه این محصول پر کاربرد می توان با مراجعه به سایت و به صورت اینترنتی سفارش خود را انجام داد و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرد.