شیلنگ آبنما فنردار جهت انتقال مایعات در صنایع مختلفی استفاده می شود. از مهم ترین موارد مصرف این نمونه شلنگ، بخش کشاورزی، باغبانی، صنعتی و خانگی بوده که اغلب آنها انعطاف پذیری بالایی دارند. این نمونه تجهیزات از مواد پلاستیکی همچون پی وی سی تولید شده اند که در دو سر آنها از فنرهای باکیفیتی به صورت گالوانیزه شده نصب شده تا در برابر زنگ زدگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

شرکت تولید شیلنگ آبنما فنردار

مشخصات شیلنگ آبنما فنردار

مشخصات شیلنگ آبنما فنردار شیلنگ های آبنما تحمل دمایی عالی داشته و در دماهای منفی 5 درجه تا مثبت 60 درجه، هیچ تغییری در آن ایجاد نخواهد شد. بخش داخلی این مدل شلنگ ها صاف و صیقلی بوده اما بخش بیرونی آن با جداره های مخصوصی طراحی شده است تا انعطاف پذیری بهتری داشته باشد. از بهترین نمونه شلنگ ها که از مواد اولیه باکیفیتی تولید شده اند، جهت انقال مواد شیمیایی، اسیدی و… استفاده می شود. در فرمولاسیون ساخت این نمونه شیلنگ از موادی استفاده می کنند که باعث شفافیت برخی از آنها می شود.

مهم ترین مشخصات شیلنگ آبنما مدل فنردار:

  • استفاده از بهترین مواد پلاستیکی
  • بهره مندی از فنرهای گالوانیزه درجه یک
  • انعطاف پذیری خوب
  • تولید شده در مدل های شفاف و غیر شفاف
  • وجود مدل هایی با ضخامت و قطر مختلف

طول هر کدام از شلنگ های تولید شده با هم متفاوت بوده که دمای کاری هر یک از آنها متفاوت از هم می باشد. برخی از خریداران این سوال در ذهنشان ایجاد شده است که چرا باید از این نوع شلنگ استفاده کنیم و این نوع لوازم چه مزیت هایی دارند؟ امکان نصب در محیط های مختلف، مقاومت کششی خوب، سهولت نصب و اجرا، عدم استفاده از مواد سمی در فرآیند تولید و مواردی از این قبیل باعث محبوبیت این مدل از وسایل و ابزارآلات شده است.

قیمت شیلنگ آبنما فنردار

قیمت شیلنگ آبنما فنردار قیمت شیلنگ فنردار به موارد زیادی بستگی داشته که از مهم ترین آنها می توان به قطر شیلنگ، رنگ، مواد اولیه در فرآیند تولید، اندازه طولی، تحمل دمایی و… بستگی دارد که مطابق با نوع مصرف خود می توان از آنها استفاده کرد. این نوع تجهیزات بیشترین استفاده در بخش کشاورزی جهت انتقال آب، سموم، بذر و… استفاده می شود. از محصولاتی با درجه کیفی بالا برای انتقال روغن، مواد تخمیری، پودری و… استفاده می شود.

مصارف خانگی شلنگ برای آبیاری باغچه، شستشوی فرش و مواردی از این قبیل استفاده می شود و در اغلب خانه ها یافت می شود. یک شلنگ با کیفیت و عالی نباید بوی آب را تغییر دهد و برای سلامتی انسان نیز هیچگونه خطری نخواهد داشت. برای دریافت کاتالوگ قیمت نمونه های مختلف شلنگ با ما تماس بگیرید.