شیلنگ لاستیک صنعتی از سری محصولات پر کاربرد در صنایع متنوع می باشد که نبود آن ها خللی بزرگ به حساب می آید. در صنایع پزشکی، خودروسازی، دریایی و… استفاده کثیری دارد.

برای خرید شیلنگ لاستیکی صنعتی می توانید از فروشگاه اینترنتی ما اقدام کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید. شما می توانید به صورت عمده محصولات را تهیه نمایید که در اینصورت خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد.

راهنمای خرید شیلنگ لاستیکی صنعتی

ویژگی های شیلنگ لاستیکی صنعتی

ویژگی های شیلنگ لاستیکی صنعتی از انواع لوله های توخالی می‌ توانیم به شیلنگ لاستیکی اشاره داشته باشیم. از این شیلنگ ها برای انتقال مایعات از مکانی به مکان دیگر استفاده می‌ شود. علاوه بر این برای حمل فشار هوای بالا هم استفاده بسیار زیادی دارند. انواع شیلنگ لاستیک بیش تر از همه در صنعت به صورت گسترده استفاده می‌ شود.

شیلنگ های لاستیکی از خصوصیت ویژه ای برخوردار هستند که آن ها را نسبت به انواع شیلنگ های معمولی متمایز ساخته است. از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و در برابر دما، فشار، روغن یا مایعات از خود مقاومت بالایی نشان می‌ دهند.

از این نمونه شیلنگ ها در موارد بسیاری استفاده می‌ شود؛ به عنوان مثال در صنعت کشاورزی نبود آن ها خللی بزرگ به حساب می آید، همچنین به عنوان خنک کننده و تخلیه گر استفاده بالایی دارد و از آن ها در اگزوز ماشین استفاده می‌ شود.

در موارد صنعتی از شلنگ پلاستیکی استفاده بسیار زیادی می‌شود. از مهم ترین کارابب آن ها استفاده در شیلنگ سوخت می‌ باشد. شیلنگ های سوخت برای تنظیم و کاهش انتشار هیدروکربن ها استفاده می شوند، با اضافه کردن کربن به این سری از شلنگ ها می توانید نفوذپذیری بنزین و تورم در آن ها را کاهش دهید.

در سرویس آتشفشانی کارایی بالایی دارند. در سطح داخلی این سری از شیلنگ ها لاستیک مقاومی استفاده شده که در برابر گرما و سایش می‌ تواند به خوبی از شیلنگ محافظت کند. همچنین از این سری محصولات بعنوان شیلنگ های خودرو برای جابجایی مایعات استفاده می‌ شود.

قیمت شیلنگ لاستیکی صنعتی

قیمت شیلنگ لاستیکی صنعتی با توجه به ویژگی های شیلنگ صنعتی، بازار خرید این سری از محصولات بسیار داغ بوده و افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به تهیه آن ها اقدام می نمایند. قیمت شیلنگ لاستیکی صنعتی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضا اشاره داشته باشیم.

اما شما با تهیه عمده آن ها می‌ توانید خریدی به صرفه تر داشته باشید و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیت دست یابید. با این وجود شما دست واسطه را از معامله کرده اید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام داده اید.