شیلنگ فنردار دارای انواع و اقسام مختلفی است که می تواند به صورت مستقیم از کارخانه های تولید کننده به مراکز خرید و فروش عمده انتقال پیدا کند.
این نوع بیشتر با شاخصه شفاف بودن و دارا بودن خطوط رنگی در امتداد طولی آن به فروش می‌رسند.
شلنگ فنردار در بازارهای تجاری در برندهای متفاوتی عرضه می شود که هر کدام با سطح کیفیتی مورد انتظار مشتری به فروش می رسند.
این محصول در مواردی از مواد پلاستیکی ساخته می‌شود که دارای ساختار مقاوم بوده و برای انتقال مایعات مختلف از آن استفاده می شود.

چند خصوصیت این محصول:

  • ساخته شده از مواد pvc
  • مقاومت گرمایی در بازه دمایی 20- الی 80+ درجه سانتیگراد
  • مفتول های فلزی قابل انعطاف بالا

شیلنگ های صنعتی فنردار طیف وسیعی از انواع شیلنگ ها را به خود اختصاص داده اند و در کاربرد های مختلف از جمله صنعت و در منازل استفاده می شوند، در بسیاری از صنایع و وسایل نقلیه از شیلنگ ها استفاده می شود که شیلنگ فنردار یکی از این نوع شیلنگ ها می باشد که توسط لایه ای فنری شکل محافظت شده است و همچنین میزان انعطاف پذیری و مقاومت این نوع شیلنگ ها به نوع سیم و ماده ی که از آن ساخته شده است بستگی دارد و در کاربرد های مختلفی از جمله وسایل نقلیه همانند موتور ها، ابزار آلات راه سازی و معادن، در صنایع برای انتقال سیالات که در زمان تولید آن را در مقابل دمای سیال برای جلوگیری از یروز مشکلاتی همانند ترکیدن، نشتی، چمع شدگی و غیره از دما های زیر صفر تا صد درجه مقاوم می کنند و همچنین در کارخانه ها به کار می روند.





خرید شیلنگ شفاف فنردار از کارخانه

طیف کاربردی شیلنگ فنردار

طیف کاربردی شیلنگ فنردار شلنگ های فنر دار تولید شده با مواد اولیه لاستیکی برای انتقال موارد زیر استفاده می‌شود:

  • انتقال آب
  • انتقال سیالات نفتی
  • انتقال روغن ها
  • انتقال هوای فشرده

انتقال این نوع شلنگ ها با توجه به طیف کاربردی بسیار زیادی که دارند می‌توانند در تقسیم‌بندی‌های متفاوت‌تری مورد بررسی قرار گیرند.
ولی در نهایت باید بگوییم که کیفیت تولیدی این محصول را در تمامی موارد با یکدیگر متفاوت است و همین تفاوت کیفی از باعث تعیین محدوده کاری این محصولات صنعتی می شود.

کاربرد شیلنگ فنردار: از این شیلنگ ها با توجه به نوع مواد به کار رفته در ساخت آنها برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از آنها در سم پاش های کشاورزی، برخی دیگر برای انتقال آب از چاه های کشاورزی به زمین های کشاورزی و آبیاری بارانی یا قطره ایی و آبیاری فضای سبز استفاده می شوند، در منازل و برای سرویس های بهداشتی از جمله حمام و دستشویی، پکیج های گرمایشی و سرمایشی و برخی دیگر در تخلیه تانکر های حمل سوخت از جمله نفت، بنزین و گازوئیل به کار می روند.

سایز شلنگ فنردار

شلنگ آبنمافنردار جز خانواده شلنگ های خرطومی بوده که با دارا بودن مفتول های فلزی و همچنین شفافیت بالا مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است.
طول این لوله های فنردار از سایز 3/8 تا سایز 2 اینچ 50 متری و از 1/2 2 تا 3 اینچ در متراژ 30 متری می باشد.
در جدول پایین قطر شیلنگ به میلیمتر و اینچ و طول حلقه های آن بر حسب متر بیان شده است:

شیلنگ آبنما فنردار

ردیف سایز شیلنگ
(inch)
سایز شیلنگ
(mm)

طول حلقه
(m)

1

3/8 10 50

2

1/2 12 50

3

5/8 16

50

4

3/4

19

50

5

1 25

50

7 1/4 1 32

50

8

1/2 1

38

50

9

2 50 50

10

1/2 2

63

30

11

3

75

30

12

4 100

30

مشخصات و اندازه های هر نوع شیلنگ فنر دار صنعتی براساس کاربرد مورد استفاده تعیین می شود، به عنوان مثال در شیلنگ های فنردار تورچ که برای جوشکاری به کار می روند مهمترین فاکتور ها مقاومت و میزان متراژ این نوع شیلنگ ها می باشد.

نوع شیلنگ های مقاوم به فشار های بالا و تحمل فشار تا ۳۰ بار و در متراژ های 50 و 100 متر در بازار موجود می باشد.

برخی دیگر از شیلنگ های فنردار خرطومی در متراژ 6 متر و با قطر داخلی 20 اینچ در بازار توسط تولید کننده های داخلی موجود می باشند.

اندازه و کاربرد شیلنگ های فشار قوی براساس نوع فشاری که به کار می روند از فشار 20 بار تا 250 بار در بازار موجود می باشند و همچنین به علت اینکه شیلنگ های آبنما فنردار بیشترین استفاده را دارند معمولا مشخصات کامل تری از آنها برای مصرف کننده نیاز می باشد.

قیمت خرید شیلنگ فنردار

 قیمت خرید شیلنگ فنردار امروزه در زمینه تولید شیلنگ های مختلف به منظور افزایش مقاومت و عملکرد بهتر این شلنگ ها آن ها را به صورت فنری تولید می کنند.
در این تولیدات از جنس مواد اولیه پلاستیکی منعطف استفاده می‌شود که می‌تواند استحکام خوبی را در برابر انتقال مواد مختلف از خود نشان دهند.
در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که به تولید این محصولات توجه می کنند و این محصولات را در طیف رنگی طبق سلیقه مشتری و در طول های انتخابی به مشتریان ارائه می دهند.
قیمت خرید و فروش محصول فنردار در بازار طبق پارامترهای که گفته شد می‌تواند تغییر کند.

عوامل زیادی بر روی قیمت یک شیلنگ فنردار تاثیر گذارند از جمله این عوامل می توان به منعطف بودن شیلنگ، نوع کاربرد و محیطی مورد استفاده، مکانی که نسبت به تهیه آن اقدام می شود، نوع مواد به کار رفته حتی گاهی اوقات بویی که از شیلنگ به مشام می رسد همگی می توانند روی قیمت خرید شیلنگ تاثیر گذار باشند،

مرکز خرید شیلنگ فنردار

 مرکز خرید شیلنگ فنردار در بسیاری از مراکز خرید و فروش انواع ابزارهای صنعتی می‌توان تنوع زیادی از بهترین شیلنگ های فنر دار را شاهد بود.
این طیف دارای مزیت های بسیار خوبی هستند در بازارهای تجاری با قیمت های مشخص شده ای به فروش می رسد که می توان افراد مختلف آن را مورد خریداری قرار دهند.
داشتن سایز کامل و حق انتخاب از میان برندهای داخلی و خارجی از مزیت های محصولات ما بوده که به آسانی مشتریان در این مرکز به آن دست می یابند.

با توجه به تولید داخل این شیلنگ ها و وارداتی بودن برخی از آنها مراکز خرید زیادی برای تهیه محصول وجود دارند که خریدار با مراجعه به فروشگاه های آنلاین و جستجو در بین برند های که می خواهد می تواند با مطالعه مشخصات ذکر شده روی این شیلنگ ها، محصولی مناسب با کاربرد و نیاز خود را با قیمت مناسب انتخاب و سفارش دهند.


قیمت خرید شیلنگ فنردار

قیمت خرید شیلنگ فنردار قیمت خرید شیلنگ فنردار : برای اطلاع از قیمت هر نوع شیلنگ خریدار با توجه به نوع استفاده از شیلنگ و با بررسی در سایت های معتبر بایستی خریدار نسبت به سفارش خود و بنابر نیاز اقدام نماید.

از مهم ترین فاکتور های خرید شیلنگ های صنعتی فنر دار برای خرید توسط مشتری عبارتند از: جنس مواد اولیه بکار رفته در این شیلنگ ها، اندازه و قطر شیلنگ، برند کارخانه و واحد تولید کننده و نوع کاربرد استفاده ی صنعتی آن می باشند.

مرکز خرید شیلنگ فنردار

مرکز خرید شیلنگ فنردار خریداران برای خرید مناسب با کارآیی بالا و با توجه به نوع محیط و کاربرد استفاده شیلنگ از روش های زیادی استفاده می کنند و پس از بررسی محصول براساس نوع نیاز خود سفارش دهند، سایت های اینترنتی و فروشگاه های زیادی به معرفی انواع محصولات متنوعی تولید شده داخلی و خارجی شیلنگ فنردار را به مشتریان خود معرفی و عرضه می نمایند و این فرصت برای مشتریان فراهم آورده اند که علاوه بر خرید این محصول با برند های داخلی و خارجی بیشترین اطلاعات را از نحوه ی تولید و قیمت مراکز عرضه کننده بدست آورد و سفارش خود را با بهترین قیمت متناسب با نیازمندی خود در این سایت ها ثبت و درب منزل خود تحویل بگیرند.

در حال حاضر انواع شیلنگ کامپوزیتی ، شیلنگ شفاف فنردار، شیلنگ آب نما فنردار، شیلنگ صنعتی فنردار و غیره در بازار به فروش می رسد.

معرفی شیلنگ صنعتی فنردار

معرفی شیلنگ صنعتی فنردار شیلنگ فنردار صنعتی: به شیلنگ های گفته می شود که در داخل آنها سیم فلزی قرار دارد. از میان شیلنگ های فنر دار صنعتی نوع شیلنگ های فشار قوی طیف وسیعی از انواع شیلنگ ها را به خود اختصاص داده اند و در صنایع مختلف و وسایل نقلیه به کار می روند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

از جمله شیلنگ های فنر دار می توان به مدل شیلنگ های سیمی فشار قوی اشاره کرد که دارای کاربرد های وسیعی در زندگی روزمره هستند؛ و در چهار گروه کلی طبقه بندی می شوند.

شیلنگ های فشار ضعیف: این نوع شیلنگ ها نیازی به بست برای اتصال به همدیگر و با سایر قسمت ها ندارند؛ به راحتی به یکدیگر متصل شده و برای فشار های کمتر از ۲۰ بار مناسب می باشند، شیلنگ های شفاف از نوع لاستیکی در این دسته قرار دارند و برای اتصال مخزن و پمپ به کار می روند که انتقال سیال از طریق لرزش پمپ صورت می گیرد همچنین در قسمت شیر ها و هیدرو موتور ها برای انتقال روغن برگشتی کاربرد دارند.

شیلنگ های فشار متوسط: این نوع شیلنگ ها در فشارهای متوسط از 20 بار تا 250 بار در انواع ماشین آلات کشاورزی،حمل و نقل و انتقال آب و روغن و برخی از مایعات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

شیلنگ های فشار بالا: از این نوع شیلنگ ها در صنایعی که دارای محیط های فشار قوی و خطرناک برای انتقال سیالات هستند از قبیل صنعت نفت برای انتقال فرآورده های نفتی، جوشکاری همانند جوشکاری در ساخت تونل ها و بزرگ راه ها و معادن زغال سنگ استفاده می شوند.

یک نوع از این شیلنگ ها، شیلنگ فنردار فشار قوی می باشد که علاوه بر تحمل فشار زیاد، توسط لایه ای فنری شکل محافظت شده است.

این نوع شیلنگ ها در مدل های مختلفی تولید می شوند از جمله: شیلنگ باد کمپرسور های بسیار قوی و شیلنگ های هیدرولیک.

مشخصات شیلنگ های فنردار: برای خرید هر محصول بر روی آنها برچسب های نصب می گردد که شرایط استفاده و نگهداری محصول مورد نظر را مشخص می کند، از جمله مشخصاتی که سازندگان بر روی هر نوع شیلنگ درج می کنند عبارتند از: نوع محیطی که شیلنگ در آن قرار می گیرد مثلا برای انتقال آب، سیالات نفتی حاصل از برج های تقطیر و روغن شیمیایی که هر کدام از این محیط ها به شیلنگ های با جنس مواد اولیه ی به کار رفته متفاوت نیاز است، اندازه قطر داخلی، دمای محیط کاری،حداقل و حداکثر فشاری که می تواند تحمل کند به صورتی که اگر بالاتر از دمای کاری درج شده یا فسار درج شده ممکن است باعث ترکیدن یا انفجار شود و برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن کالا حتما باید به شماره استاندارد( SAE ) روی آن دقت کرد.

خصوصیات کلی شیلنگ فنردار چیست؟

خصوصیات شیلنگ فنردار عبارتند از:

شیلنگ فنردار نوعی شیلنگ می باشد که، داخل آن یک سیم به صورت مارپیچ قرار دارد و طبقه بندی خصوصیات این نوع شیلنگ ها با توجه به نوع سیم، انعطاف پذیری، کیفیت مواد اولیه، قطر های مختلف، مقاومت در برابر مواد صنعتی،میزان امنیت در هنگام کار با آنها، مقاومت شیمیایی و اتصالات فیتینگ طبقه بندی می شوند و انواع شیلنگ فنردار عبارتند از شیلنگ فنردار هیدرولیک، کامپوزیت فنردار، شیلنگ پی وی سی.

همچنین برخی دیگر از انواع شیلنگ های فنردار دارای سه خط بر روی خود هستند که بیانگر کنترل میزان مقدار مایعات عبوری از آن هستند.

از جمله مصارف و کاربرد شیلنگ صنعتی شفاف فنردار می توان به استفاده در کارخانه ها، آب نماها، انتقال و مکش مایعات از جمله حلال ها، استفاده در کارخانجات کشتی سازی، کشاورزی و صنایع اشاره کرد.

می توان شیلنگ های پلی وینیل کلراید تولید شده را به دو نوع شفاف و کدر تقسیم بندی کرد و محصولات تولیدشده براساس کاربرد و محیط های مورد استفاده به کار برده می شوند، همچنین از شیلنگ های کدر در مکان های که زیبایی ظاهری از اهمیت کمتری برخوردار است همانند آبیاری در باغ و ساختمان های نیمه ساخته و نوع شفاف در جاهایی که ظاهر زیبا تری نیاز است مانند آپارتمان ها استفاده می شوند.

کاربرد انواع شیلنگ صنعتی فنردار

کاربرد انواع شیلنگ صنعتی فنردار کاربرد انواع شیلنگ صنعتی فنر دار: این نوع شیلنگ ها دارای کاربرد های فراوانی هستند که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم: برای آبیاری مزارع و باغات، استفاده در سرویس های بهداشتی، وسایل گرمایشی و سرمایشی در منازل، حمل میعانات گازی، شیر دوشی های داخل دامداری ها، آبیاری فضای سبز و بوستان ها، استفاده در سمپاش های کشاورزی، در تخلیه چاه های فاضلاب و در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ها کاربرد دارند.

اهمیت شفاف بودن شیلنگ های فنردار

اهمیت شفاف بودن شیلنگ های فنر دار: شیلنگ صنعتی شفاف فنر دار استفاده از آن در کارخانه ها، آب نماها، انتقال و مکش مایعات در کار هایی مانند کشاورزی، باعبانی و مصارف خانگی استفاده شود.

عوامل موثر در کیفیت شیلنگ صنعتی شفاف فنردار کیفیت این نوع شیلنگ ها به قطر داخلی آن، وزن شیلنگ، ساییده نشدن و بهره گیری از مواد اولیه ی خوب بستگی دارد؛ هر چه میزان پلاستیک استفاده شده در یک شیلنگ بیشتر باشد کیفیت شلنگ بهتر است. در هنگام خرید هر چه شلنگ سنگین تر باشد یعنی از مواد درجه یک استفاده شده است و در هنگام خریدن برخی از شلنگ ها بوی خامی پلاستیک به مشام می رسد در حالی که در شیلنگ های شفاف بوی خامی استشمام نمی شود.

در شیلنگ های که روی زمین کشیده می شوند باید به گونه ای باشند در هنگام کشیده شدن روی زمین سوراخ نشود. به دلیل املاح موجود در آب ها حتی آب های آشامیدنی دارای مقداری رسوب می باشند و میزان رسوب چسبیده به جداره شیلنگ روی انعطاف پذیری آن تاثیر گذار است برای این منظور باید کیفیت شیلنگ به صورتی باشد که شیلنگ انعطاف پذیری خود را از دست ندهد.

یکی از موضوعات مهم در رابطه با انواع شیلنگ، تولید و صادرات آن به دیگر کشور هاست. شیلنگ شفاف فنردار از بهترین و مقاوم ترین مدل ها هستند. شیلنگ های شفاف به روش های تخصصی و از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و صادرات خوبی به بازارهای جهانی داشته و می تواند سودآوری مطلوبی را برای تولید کننده های ایرانی فراهم آورد. صادر کننده های شیلنگ شفاف می توانند با توجه به نیاز کشورهای مختلف و به منظور همکاری با خریداران آنها اقدام کنند. این اقدام می تواند شرایط فروش بهتری را رقم بزند.

از مهمترین مشتریان کشور هایی مانند: افغانستان، ترکمنستان،عراق، امارات و کویت که در همسایگی ایران قرار دارند می توانند به عنوان وارد کننده ی محصولات ایرانی مورد توجه قرار گیرند.

نحوه تولید شیلنگ فنردار به چه شکلی است؟

نحوه تولید شیلنگ فنردار به چه شکلی است؟ نحوه تولید شیلنگ فنردار: برای تولید یک شیلنگ فنردار تولید محصول با کیفیت با رعایت استاندارد ها و نوع کاربرد مورد استفاده، صورت می گیرد. در تولید شیلنگ ها نمی توان از پلاستیک های بازیافتی استفاده کرد؛ بلکه باید از پلاستیک های نرم و انعطاف پذیر استفاده شود، همچنین به مقاومت در برابر دما و میزان فشاری که بایستی تحمل کنند نیز دقت می شود.

مزایای سفارش مستقیم شیلنگ فنردار از کارخانه چیست؟


سفارش شیلنگ فنردار :عوامل زیادی روی قیمت این محصول موثر هستند از جمله جنس و نوع شیلنگ، اندازه و متراژ، تولید داخل یا وارداتی بودن آن روی قیمت تاثیر گذار است علاوه بر موارد ذکر شده عامل موثر دیگر روی قیمت شیلنگ های فنر دار صنعتی مکانی است که شیلنگ از آنجا خریداری می شود، از جمله مزایایی سفارش مستقیم از کارخانه پایین قیمت آن می باشد و همچنین مشتری با اطمینان از اصل بودن شیلنگ و دریافت ضمانت نامه ی معتبر آن را مورد استفاده قرار می دهد .

قیمت روز شیلنگ فنردار صنعتی در بازار

قیمت روز شیلنگ فنردار صنعتی در بازار قیمت شیلنگ فنردار: برای اطلاع از قیمت و با توجه به نوع کاربرد از طریق سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی، نمایندگی های فروش، دفاتر خرده فروشی در شهرهای مختلف می توان استفاده کرد. حتی گاهی اوقات قیمت به میزان سفارشات ثبت شده که آیا به صورت عمده صورت گرفته است یا جزیی مرتبط می باشد و معمولا سفارشات عمده از قیمت پایین تری نسبت به خرده فروشی برخوردارند.

برای اطلاع از قیمت روز شیلنگ فنر دار صنعتی در بازار می توان با استفاده از سایت های معرفی شده از طرف تولیدی ها و شرکت های تبلیغاتی مطلع شده و اقدام به ثبت سفارش نمود.