شیلنگ های آبنما ظاهری شبیه به شیلنگ های پی وی سی دارند. این شیلنگ شیشه ای بوده و آب و مایعات دیگر در آن به خوبی نمایان شده و کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. این شیلنگ از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار بوده و یکی از انواع شیلنگ های پر فروش در کشور است. این محصول در دو نوع ساده و فنر دار وجود دارد. خرید شیلنگ آبنما فنردار با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب توسط همین شرکت میسر است.

انواع شیلنگ آبنما فنردار

انواع شیلنگ آبنما فنردار انواع شیلنگ آبنما در انواع متنوع شامل شیلنگ آبنما ساده، شیلنگ آبنما فنردار و … در کارخانه های تولیدی با کیفیتی عالی طراحی و تولید می شود. نوع فنردار این محصول با توجه به کاربرد زیاد از فروش بالایی برخوردار می باشد. این محصول به دلیل ساخت آن از پی وی سی دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی است و در برابر شرایط مختلف جوی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.
در این شیلنگ یک لایه فنر به کار رفته است. با توجه به بهداشتی بودن، این محصول در صنایع غذایی نیز استفاده می شود، زیرا فاقد هرگونه مواد سمی و مضر می باشد. این محصول در صنایع کشاورزی، انتقال آب و … مورد استفاده قرار می گیرد. در برابر کشیدگی و پارگی بسیار مقاوم است همچنین تحمل فشار بالا را دارد. این محصول تنوع بالایی در سایز و ضخامت دارد و با توجه به نوع کاربرد می توان شیلنگ دلخواه را تهیه کرد.

قیمت عمده شیلنگ آبنما فنردار

قیمت شیلنگ آبنما به صورت عمده بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت خرید جزیی است. امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که هزینه کمتری پرداخت می کنند و سود خوبی می برند. قیمت شیلنگ آبنما متأثر از عوامل مختلفی است و مواردی نظیر کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در آن، سایز و ابعاد این محصول، روش خرید و فروش، ضخامت و قطر شیلنگ، میزان عرضه و تقاضا، برند و شرکت سازنده و … بر قیمت مؤثر می باشند.
ابن روزها شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای بزرگ کشور انواع شیلنگ آبنما فنر دار را به وسیلعه تکنولوژی مدرن و طبق استانداردهای لازم تولید می کنند و با ارائه محصولی با ضمانت کیفیت سعی می کنند رضایت مشتری را به دست آورده و فروش بالایی از محصولات تولیدی خود داشته باشند. امروزه بسیاری از برندهای معتبر و صاحب نام در این امر بسیار موفق بوده و توانسته اند محصولات خود را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند.