خرید شیلنگ آبنما فنردار با کیفیت در ارزانترین قیمت 100 درصد تضمینی را با ما تجربه کنید .

کیفیت جنس تولیدی یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک محصول توسط مشتریان می باشد .

تیم تولید ما بر آن است محصولی متناسب با نیاز مشتریان و مطابق استانداردهای روز را ارائه نماید .

در بین محصولات ما شیلنگ آبنما فنردار یکی از محصولات پر مصرف بوده که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم .

این نوع شیلنگ به طور گسترده برای طراحی و انتقال آب، روغن و پودر در کارخانه های صنعتی استفاده می شود.

شیلنگ های آبنما فنردار شفاف بوده و با دارا بودن فنرهای فلزی انعطاف و استحکام زیادی به شیلنگ می دهد . انواع این شیلنگ ها به طور عمده در صنایع لبنی در کیفیت بالا استفاده می شود که می توان برای سفارش آن از طریق سفارش آنلاین اقدام نموده و و از مجموعه تولیدی ما شیلنگ آبنما با کیفیت را تهیه و مورد استفاده قرار دهید .

ساختار شیلنگ آبنما فنردار

ساختار شیلنگ آبنما فنردار شیلنگ آبنما فنردار از ماده اولیه پی وی سی با مفتول های فلزی ساخته شده است .

معرفی کوتاه و اجمالی این محصول به شرح زیر است :

واحد: متر

نوع: PVC با مفتول فلزی

استاندارد: کاربرد برای درجه مواد غذایی، غیر سمی

محیط کار: هوا، آب، روغن و مواد پردازش شده

ایده آل برای مصرف صنعتی و کاربرد خلاء

رنگ: شفاف

تنوع این نوع شیلنگ بسته به : سایز یا همان قطر شیلنگ رنگ و مشخصات ظاهری نوع متریال و مواد اولیه ساخت طول که بسته به نیاز فرد است این ها باعث تنوع در شیلنگ ابنما فنردار می شوند. شیلنگ ها با قطری از1.2 تا 3 و یا حتی بالاتر تولید می شوند. رنگ ان ها معمولا شفاف است و بی رنگ . متریال اصلی نیز عمدتا از pvcبوده و دیواره انها با سیم فولادی گالوانیزه تقویت شده تا استحکام لازم را پیدا کند. شیلنگی با این مشخصات به راحتی می تواند مایعات و سیالات را عبور دهد و در عین حال عمر مفید بالایی نیز داشته باشد. انواع شیلنگ آبنما در حال حاضر ساخته و در بازار عرضه می شوند که به راحتی در دسترس قرار دارند.

سایز شیلنگ آبنما فنردار

سایز شیلنگ آبنما فنردار سایز شینگ آبنمافنردار بر اساس قطر داخلی آن ها و برحسب واحد اینچ محاسبه می گردد .

سایزهای پرکاربرد این شیلنگ شامل “3/8 ، “1/2 ، “5/8 ، ” 3/4 ، “1 ، ” 1/4 1 ، ” 1/2 1 ، “2 ، “1/2 2 ، “3 می باشد .

طول کلاف این نوع شیلنگ ها بر اساس سایز آن طبق جدول زیر تولید می شود :

سایز شیلنگ آبنما بسیار متنوع است. در مکان هایی که قرار دادن و عبور دادن دیگر شیلنگ ها و یا کانال ها کار مشکلی است از این نوع شیلنگ می توان استفاده کرد. فنرهای موجود در ان از مسدود شدن و جمع شدن شیلنگ در هنگام مکش و یا عبور مایعات جلوگیری می کند. این شیلنگ ها در جاها و بخش های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. بخش هایی مانند :صنعت ، خانگی ، کشاورزی و تاسیسات. شیلنگ ها برای انتقال دادن مایعات ساخته می شوند. به همین خاطر باید کاملا ایمن و استاندارد ساخته شوند.

تولید کنندگان بزرگ در این حوزه با تنوع دادن به محصولات خود تلاش می کنند تا بهترین شیلنگ را با توجه به نیاز مصرف کنندگان تولید کنند. یکی از این نمونه شیلنگ ها شیلنگ آبنما فنردار است. در معماری برای زیباسازی فضاها از آبنما استفاده می شود . آبنما علاوه بر زیبایی بصری که دارد می تواند فضایی دلنشین را ایجاد کند. برای اینکه آبنما بی نقص باشد و نمایی بهتر را ایجاد کند از شیلنگ آبنما فنردار برای ساخت آن استفاده می کنند. یکی از مدل های پرکاربرد و مخصوص آبنما ، نوع فنردار ان است که عمری طولانی دارد.

ویژگی شیلنگ آبنما فنردار

ویژگی شیلنگ آبنما فنردار مقاوم در برابر خلاء

سطوح داخلی داخلی و بیرونی شفاف و صاف

بسیار انعطاف پذیر است و زمانی که از شعاع کوچک خم می شود

مقاومت شیمیایی خوب

مقاومت در برابر فشار

مقاومت خوب در برابر روغن

غیر سمی و بدون بو

کاربرد شیلنگ آبنما فنردار

مورد استفاده در صنعت ساخت و ساز و فاضلاب

کاربرد به عنوان شیلنگ مکش

کاربرد در ماشین آلات کشاورزی و آبیاری کشاورزی و باغبانی

پمپ های خلاء ، تخلیه آب زمین ، انتقالات مواد غذایی

انتقال شیر، نوشیدنی ها ، تقطیر مایعات

یکی از شیلنگ فنردار ایرانی پرکاربرد در عرصه های مختلف نوع فنردار آبنما بوده که به صورت متراژ 50 متری و در رنگ های مختلف به ویژه شفاف ارائه می گردد، برخی از آنان به دلیل این که سختی و مقاومت خوبی در اقلیم های گوناگون دارند، در امور زیر به شکل همه جانبه ای استفاده می شوند: در صنایعی که با مواد نوشیدنی همچون آب، آبمیوه و غیره سروکار دارند. جهت انتقال دادن مواد خوراکی و دارویی نیز این شیلنگ ها کار می گیرند‌. برای مکیدن و همینطور تخلیه کردن روغن، آب، رزین، پودرها و غیره هم استفاده می نمایند.

در کشتیرانی، ساختمان سازی، معادن، کشاورزی و سایر صنایع دیگر هم از آنان به شکل گسترده ای استفاده به عمل می آورند. این محصولات خصوصیات بارز زیادی دارند و به همین سبب است که مورد توجه در عرصه های گوناگون قرار گرفته اند، بد نیست بدانید که قطرهای مختلفی داشته و از طرفی شاهد تولید چنین کالاهایی از سوی کارخانه های متعدد هستیم، بنابراین هنگام انتخاب طبق کارایی که دارد باید دقت کرده و نوع درجه یک را بخرید که کیفیت آن عالی می باشد.

خرید شیلنگ آبنما فنردار

با تعیین نوع کاربرد شیلنگ و سیالات منتقل شده می توان شیلنگ مورد نظر را انتخاب نمود .

مشتریان با مشخص نمودن سایز شیلنگ می توانند در هر متراژی سفارش خود را ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان آن را دریافت نمایند .

با طول عمر بالا این محصول و جایگزین کردن آن با انواع دیگر می توان در هزینه ها صرفه جویی نمود .

در حال حاضر شرکت های تولیدی متعددی در زمینه تولید انواع شیلنگ از جمله تولید شیلنگ شفاف آبنما مشغول فعالیت می باشند و این محصول را با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و توسط دستگاه ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته در سایز و اندازه های مختلف طراحی و تولید می کنند، در تمامی مراحل ساخت استاندارد های لازم را رعایت می کنند تا بتوانند بهترین شیلنگ را با ماندگاری و دوام بالا به دست مشتری برسانند و با کسب رضایتمندی خریدار فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.

امروزه انواع شیلنگ شفاف با برند های معتبر ایرانی و خارجی در بازار مشاهده می شود که هر کدام از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند و نوع وارداتی آن با توجه به تغییرات اخیر نرخ ارز قیمت بالاتری دارد، یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع شیلنگ آبنما شفاف با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد که این محصول را به صورت عمده و غیر حضوری در اختیار مشتریان قرار می دهد و استقبال بسیار خوبی از این نوع خرید صورت می گیرد.

مشخصات کلی شیلنگ آبنما

مشخصات کلی شیلنگ آبنما انواع شیلنگ آبنما فنردار توسط این شرکت به تولید می‌رسد که معمولاً کاربری صنعتی وسیعی داشته و برای انتقال انواع مایعات با خاصیت های اسیدی و یا بازی و همچنین مایعات شوینده به کار گرفته می شوند. با توجه به اینکه این شیلنگ ها کاملاً شفاف هستند و مایعات درون آنها به صورت کامل قابل بازرسی می باشد موارد بسیار مناسبی در انتقال مایعات در کارخانه های صنایع غذایی و یا انتقال مواد شیمیایی در سایر شرکت‌های صنعتی خواهند بود‌.

فنرهای به کار رفته در این شیلنگ ها منجر به انعطاف پذیری فوق العاده آنها گردیده است که کارایی آنها را بسیار افزایش داده است و همچنین قابل رویت بودن مایعات درون آنها در بسیاری از موارد می تواند بسیار با اهمیت باشد. از این شیلنگ ها می توان در انواع شرایط محیطی و دمایی استفاده کرده و برای انتقال مواد غذایی کاملاً بی خطر هستند و هیچ نوع ماده زیان آوری را به مایعات درون خود انتقال نمی دهند. انعطاف پذیری و مقاومت کششی بسیار بالای این شیلنگ ها و همچنین دوام آنها در برابر انواع مواد شیمیایی و انواع اسید ها سبب افزایش موارد مصرف این نوع کالا گردیده است.

کاربرد اصلی شیلنگ آبنما فنردار

شیلنگ ها را با انواع مواد اولیه از جمله پلاستیک نیز تولید می کنند . اما هر شیلنگی عمر مفید خاص خود را دارد و طی گذشت چندین سال عمر ان به پایان می رسد. این عمر چندساله برای مکان هایی که شیلنگ درون ساختار کارگذاشته می شود بسیار مهم است زیرا نمی توان به راحتی هر چند سال یکبار کل ساختار را بهم زده و شیلنگ را تعویض کرد . شیلنگ آبنما فنردار این دغدغه را رفع کرده است . شیلنگ آبنما فنردار از مواد اولیه pvc تولید شده که استحکام و مقاومت بالایی دارد . همین متریال خوب باعث بالا رفتن عمر مفید شیلنگ شده و نیاز به تعویض را در طول سال ها کاهش داده است .

بدون هیچ نگرانی برای پوسیدگی و تعویض زود هنگام این شیلنگ ها می توان انها را در ابنماها به کار برد.رشته های فولادی به کار رفته در شیلنگ آبنما فنردار باعث انعطاف بالاتر این شیلنگ ها شده و همچنین استحکام ان را چندبرابر کرده است. شفاف بودن ان شیلنگ ها نیز خود مزیت بالایی دارد که یکی از انها تشخیص راحت مکان بسته شدن شیلنگ به هر دلیلی است.

شیلنگ آبنما فنردار مزایای زیاد دیگری دارد مانند: شفافیت سطوح داخلی و خارجی ان مقاومت در برابر نیروی کششی انعطاف پذیری بالای این شیلنگ مقاومت بالا در برابر شرایط اب و هوایی مقاوم در برابر اسید ، باز و روغن ها استقامت خوب در برابر فشار و خلاء مقاومت در برابر مواد شیمیایی نصب اسان حمل و نقل و جابه جایی راحت ان بهداشتی بودن و قابل استفاده برای انتقال مایعات خوراکی این مزایا باعث شده تا این شیلنگ بازار گسترده ای داشته باشد. از مزیت مهم و ناگفته شیلنگ آبنما فنردار قیمت مناسب این محصول است که اهمیت فراوانی دارد. علاوه بر این ها ، این محصول به راحتی در دسترس است .

بررسی سایز شیلنگ آبنما فنردار

بررسی سایز شیلنگ آبنما فنردار برای خرید شیلنگ ابنما فنردار باید به کیفیت و استحکام شیلنگ دقت کرد که این ها بسته به مواد اولیه استفاده شده و رعایت استاندارد هاست. امروزه تولید کنندگان شیلنگ آبنما ایرانی با بالابردن سطح کیفی محصولات خود توانسته اند جایگاه خوبی در بازار بدست اورند و تا حد زیادی اطمینان مصرف کنندگان را جلب نمایند. برای خرید و سفارش شیلنگ آبنما اگر محصول مدنظر شما ،از نظر کیفی نمونه داخلی ان با خارجی برابری می کند پس صرفه خرید شما در استفاده از نمونه داخلی است .

زیرا هزینه های اضافی مانند هزینه حمل و نقل زیاد و یا هزینه واردات از ان کسر می شود و شما همان محصول با کیفیت خارجی را با قیمتی پایین تر و ساخت داخلی تهیه می کنید. با این کار شما هم به تولیدات داخلی کمک کرده اید و هم از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده اید.

این کار مزیت دیگری نیز دارد و ان این است که با خرید محصولات داخلی به تولید کننده کمک می کنید تا کیفیت محصولات را هرروزه بالا تر برده و بتواند کالایی باکیفیت تر تولید کند. امروزه تولیدکنندگان داخلی بسیاری به شکل موفق در ین حوزه فعالیت می کنند و توانسته اند محصولی باکیفیت را روانه بازار کنند. در مواردی حتی به قدری موفق عمل کرده اند که توانسته اند کالای خود را به دیگر کشورها نیز صادر کنند.با داشتن چنین تولیدات داخلی می توان نیاز خود را از داخل تامین کرد و همچنین باعث دلگرمی تولیدکنندگان داخلی شد.

چرا شیلنگ آبنما فنردار ایرانی استفاده کنیم؟

چرا شیلنگ آبنما فنردار ایرانی استفاده کنیم؟ شاید شما هم به این فکر کرده باشد که هنگام خرید شیلنگ آبنما بهتر است از فروشندگان خرد خرید کنید و یا مستقیما به تولید کننده مراجعه کنید. در این قسمت قرار است مزایای خرید شیلنگ فنردار آبنما از تولید کننده را باهم بررسی کنیم . برای خرید از تولید کننده اولین قدم انتخاب برند مناسب است . پس ازاینکه برند مورد نظر را که کالایی متناسب با نیاز شما تولید می کند را پیدا و انتخاب کردید باید دفاتر مستقیم فروش ان را نیز بیابید.

هر شرکت تولید کننده ای دفاتر و مراکز فروش مستقیمی را در سطح کشور دارد . یکی از مزایای خرید از تولید کننده این است که با مراجعه با این نمایندگی های مستقیم فروش می توان ابتدا یک مشاوره رایگان دریافت کرد تا بتوان شیلنگ آبنما فنردار متناسب با نیاز که بیشترین کارایی را داراست انتخاب کرد. این شیوه خرید می تواند صرفه اقتصادی زیادی نیز داشته باشد . از انجا که در این روش خرید هیچ واسطه ای در بین شما و تولید کننده وجود ندارد پس می توان گفت قیمت این کالا تا حدی کمتر می شود و هرچقدر میزان خرید شما بیشتر باشد قیمت محصول پایین تر می اید.

می توان گفت خرید مستقیم یک روش بسیار به صرفه برای خریدهای عمده است . میزان هزینه برای جا به جایی محصول نیز تا حد زیادی کاهش پیدا می کند . بسیاری از تولیدکنندگان خدماتی مانند حمل و نصب رایگان نیز ارائه می دهند که خود یک مزیت بسیار خوب به شمار می رود و هزینه ها را تاحدزیادی کاهش می دهد . در این صورت دیگر نیازی به صرف هزینه جدا برای نصب نیست و شما با خرید یک محصول هزینه نصب راهم پرداخت کرده اید. این خرید می تواند با ضمانت نیز انجام شود که در این صورت خیال شما تا چندین سال راحت است . دیگر نگران پوسیدگی و صرف هزینه دوباره نخواهید بود.

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ آبنما

برای خرید شیلنگ آبنما با قیمت های بسیار مقرون به صرفه بهتر است به سایت اینترنتی مخصوص فروش این کالا مراجعه کنید و از تنوع محصولات به فروش رسیده آگاهی پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را با توجه به کارایی مورد نظر خود انتخاب کنید و آن را در همین سایت ها سفارش داده و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید.

این شیلنگ ها به صورت عمده به بازار عرضه می شوند و با توجه به کیفیت بسیار مطلوب آنها هم اکنون بازار بسیار گسترده‌ای را در کشورهای همسایه نیز به خود اختصاص داده‌اند و میزان تقاضا به عرضه این کالا به صورت سالانه در حال افزایش می باشد که این موضوع نشانگر توسعه و رشد شرکت تولید کننده ی این محصول می باشد.

فروش فوق العاده شیلنگ آبنما فنردار

فروش فوق العاده شیلنگ آبنما فنردار برای داشتن خریدی خوب باید به دنبال کالایی با کیفیت و در عین حال با بهترین قیمت باشید. برای این کار می توانید از تجربه اطرافیان خود استفاده کنید. از انهایی که از این محصول استفاده کرده اند سوال کنید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید. هنگام پرس و جو باید دقت کنید که فقط قیمت ملاک نباشد بلکه قیمت مناسب در کنار کیفیت خوب را مدنظر قرار دهید . خیلی از افراد فقط به دنبال کالایی با قیمت پایین هستند اما نباید کیفیت را فدای قیمت کرد . در این صورت در عرض مدت کوتاهی شما باید دوباره هزینه زیادی را متحمل شوید و تمام شیلنگ های مصرفی را تعویض کنید .

اما هنگامی که قیمت مناسب را در کنار کیفیت خوب بیابید این اتفاق رخ نخواهد داد و تا مدت زیادی خیالتان از شیلنگ های آبنما فنردار راحت خواهد بود. این یک انتخاب مناسب و به صرفه است. برای خریدی خوب می توانید به سایت های فعال در زمینه فروش شیلنگ آبنما فنردار مراجعه کنید و انواع این شیلنگ ها را ببینید و سفارش دهید. مزیت این روش این است که نیازی به مراجعه حضوری ندارید و هزینه رفت و امد هم از ان کاسته می شود .

همچنین وقت کمتری را صرف می کنید. بیشتر فروشگاه های اینترنتی محصولات را با درصدی تخفیف عرضه می کنند که یک مزیت خوب به شمار می رود. اما اگر به دنبال خرید شیلنگ آبنما فنردار به صورت عمده هستید و قصد خرید در مقیاس بالا را دارید بهترین گزینه مراجعه مستقیم به درب کارخانه و تولیدی ها است. خرید به این شکل بسیار با صرفه تر و با قیمت مناسب تری انجام می شود. یا اینکه می توانید از طریق سایت مستقیم شرکت ها انواع محصولات انها را به همراه قیمت مشاهده کرده وسفارش خود را ثبت کنید .در این روش خرید نیز قیمت بسیار مناسب تر از دیگر روش ها محاسبه می شود. قیمت شیلنگ آبنما در این مجموعه بسیار مناسب است.