شیلنگ ها یکی از ابزارهای مناسب برای انتقال سیالات در مسیرهای کوتاه یا بلند می باشند و دارای تنوع زیادی نیز هستند. شیلنگ حصیری یکی از انواع مختلف این محصول است. خرید انواع شیلنگ حصیری پیسوار با قیمت مناسب در حال حاضر امکان پذیر است. آیا شما با مشخصات بهترین این نوع شیلنگ آشنایی دارید و می دانید که چگونه و از کجا می توان اقدام به خرید آن نمود؟

خرید انواع شیلنگ حصیری پیسوار

بهترین نوع شیلنگ حصیری

بهترین نوع شیلنگ حصیری حتماً تا به حال به شیلنگ های موجود در زیر ظرفشویی یا آبگرمکن دقت نموده اید. شکل ظاهری این شیلنگ ها فلزی بوده و از آلومینیوم یا استیل ساخته شده است.

این نوع شیلنگ ها دارای دو لایه بیرونی و داخلی هستند. جنس لایه داخلی از لوله پلاستیکی بسیار محکم است که توانایی تحمل فشار بالای آب را دارد. بهترین نوع شیلنگ حصیری دارای تراکم بسیار بالایی از الیاف استیل و آلومینیوم در سطح خارجی خود می باشد که به صورت حصیری در هم تنیده شده اند.

بالا بودن کیفیت لوله پلاستیکی سطح داخلی این شلنگ یکی از دلایل مرغوبیت بالای شیلنگ حصیری است. طول این شیلنگ ها معمولاً کم بوده و به ندرت به بیشتر از یک متر می رسد. هر چه طول شلنگ کوتاه تر باشد مقاومت بیشتری در برابر جریان آب وارد شده به آن دارد.

بهترین نوع این شیلنگ ها در دو انتهای خود دارای سر پیچ های بسیار محکم و فاقد درز بوده و مانع از خروج آب می‌شوند.

از این شیلنگ ها علاوه بر انتقال آب برای انتقال گاز نیز استفاده می شود و به همین دلیل لایه داخلی آنها که غالباً از جنس پلاستیک pvc یا پکس می باشد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین این محصولات در قسمت انتهایی خود دارای زانو هایی می باشند که امکان اتصال راحت آنها به سایر بخش های مختلف سیستم لوله کشی را فراهم آورده است. همچنین این نوع شیلنگ ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند و به راحتی می‌توانند در فضاهای کوچک وارد شوند.

قیمت شیلنگ حصیری پیسوار

قیمت شیلنگ حصیری پیسوار بهترین یک کاربرد زیاد شیلنگ حصیری در سیستم های لوله کشی قیمت شیلنگ حصیری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار اصل برای خرید شیلنگ حصیری پیشوا می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید و پس از اطلاع از قیمت این نوع شیلنگ نسبت به خرید آن اقدام کنید. خریداران عمده این محصول می‌توانند در صورت سفارش آن در تعداد بالا و با قیمت ارزان تری آن را به دست آورند. همچنین امکان ارسال کلیه سفارشات مشتریان در نقطه‌ای از ایران در اسرع وقت امکان پذیر می باشد