شیلنگ خرطومی پی وی سی متشکل از رشته فیلم پی وی سی و یک رشته سیم مفتول فنری فولادی می باشد. این سری از لوله ها داره قطرهای متنوعی هستند که افراد می‌ توانند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نمایند.

تولیدکنندگان شیلنگ خرطومی پی وی سی با توجه به کارایی بالاب این سری از محصولات، در اقصی نقاط کشور به ارائه این نمونه شیلنگ پرداخته و با این وجود افراد می‌ توانند با خیالی راحت محصول را تهیه نمایند.

تولیدکنندگان شیلنگ خرطومی پی وی سی

کاربرد شیلنگ خرطومی پی وی سی

کاربرد شیلنگ خرطومی پی وی سی

محدوده دمایی کارایی شیلنگ های خرطومی بین منفی ۲۰ درجه سانتیگراد تا مثبت ۸۰ درجه سانتیگراد می باشد، اما در حرارت غیر دائم می‌ توانند دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۱۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. این سری از لوله ها در برابر مواد شیمیایی از خود مقاومت بالایی نشان می‌ دهند. از طرفی سبک هستند و از سطح داخلی صافی برخوردار می باشند. شیلنگ خرطومی پی وی سی در برابر بنزین و روغن از خود مقاومت نشان داده و انعطاف پذیری بالایی دارد.

همچنین در برابر رطوبت و برخی از اسیدها کارایی خود را از دست نخواهد داد. شما می توانید از آن در برابر نور آفتاب استفاده داشته باشید؛ چرا که آستانه تحمل آن بالا می باشد. همچنین تراکم پذیر بوده و تحمل فشار بالایی دارد و به مانند بسیاری از شیلنگ های موجود در بازار پیچ و تاب نخواهد خرد و کار کردن با آن ها بسیار راحت است.

شیلنگ های خرطومی در موارد کثیری استفاده دارند؛ به عنوان مثال از آن ها به عنوان رابط انعطاف پذیر برای انتقال هوا، پودر و ذرات در کارخانه های چوب به عنوان مکنده استفاده می شود، بنابراین در کارخانه های سرامیک و سنگ سازی و کارخانجات نساجی کارایی بالایی دارد. در آزمایشگاه ها و معادن ساختمان ها به وفور از آن ها استفاده می شود. برای ساخت دستگاه های هواساز و فیلتر باکس از شیلنگ خرطومی استفاده می شود، علاوه بر این در صنایع چوب فلز و پلاستیک کارایی بالایی دارد.

فروشنده شیلنگ خرطومی پی وی سی

فروشنده شیلنگ خرطومی پی وی سی شیلنگ خرطومی به طور معمول در طول های ۶ متری تولید و بسته بندی می شوند. این نمونه شیلنگ ها در رنگ های متنوعی ارائه می شوند و نمونه‌ های شفاف، مشکی و… در بازار به وفور یافت می‌ شود و افراد می توانند با توجه به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری کنند.

با توجه به کاربرد شیلنگ پی وی سی، بازار خرید و فروش این شیلنگ ها بسیار داغ بوده و در این زمینه فروشنده شیلنگ خرطومی در اقصی نقاط کشور این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در مواردی فروشندگان به صورت عمده شیلنگ را به فروش می رسانند که در این صورت افراد می توانند با نازل ترین قیمت محصول را تهیه نمایند.