هم اکنون امکان توزیع شیلنگ خرطومی پمپ بنزین به صورت مستقیم میسر گشته و لذا شما خریداران گرامی می توانید سفارشات انبوه خود از این محصول را خیلی فوری به ثبت برسانید. شیلنگ خرطومی یکی از پرکاربردترین لوازم انتقال دهنده ای است که به منظور انتقال سیالات مختلف از جمله بنزین از آن بهره برده و منجر به انتقال سریع و درست بنزین از پمپ به داخل باک خودروهای مختلف می شود و این شیلنگ پی وی سی دارای کیفیتی مناسب و کارایی عالی می باشد.

توزیع شیلنگ خرطومی پمپ بنزین

مشخصات شیلنگ خرطومی پمپ بنزین

مشخصات شیلنگ خرطومی پمپ بنزین امروزه با طیف بسیار متنوعی از انواع شیلنگ در بازار روبرو هستیم که شیلنگ خرطومی یکی از آنها به شمار می آید، این محصول که ساختار خرطومی شکلی را به خود اختصاص داده و از انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار می باشد، به منظور مکش و انتقال سیالات مختلف از جمله بنزین، مورد کاربرد قرار می گیرد، به همین جهت از این محصول در جایگاه های پمپ بنزین کشور استفاده نموده و انتقالات مربوط به آن را به نحوی عالی به ثمر می رسانند.

اما در ادامه نگاهی خواهیم داشت بر مشخصات شیلنگ پمپ بنزین خرطومی که با کاربرد روزافزون روبرو گشته است:

  1. این شیلنگ که دارای برآمدگی هایی در سطح بیرونی خود می باشد، مقاومت خیلی بیشتری را نسبت به شیلنگ هایی که دارای سطح خارجی صاف هستند، بروز خواهد داد.
  2. مناسب برای انتقال سیال پرفشاری مانند بنزین بوده و حتی تا دمای 80 درجه سانتیگراد را هم می تواند به خوبی تحمل نماید.
  3. ساختار قوی بنزین هیچ نوع تاثیری را در ویژگی های ظاهری و کیفیتی این شیلنگ به جا نمی گذارد، چرا که شیلنگ خرطومی نسبت به خوردگی و عوامل شیمیایی، مقاوم می باشد.
  4. دارای استحکام مناسبی بوده و نسبت به پارگی یا سوراخ شدگی نیز تاثیر نمی پذیرد، یعنی بنزین به خوبی از مجرای این شیلنگ عبور کرده و به مقصد نهایی یعنی باک اتومبیل می رسد.
  5. از آستانه تحمل زیادی در برابر شکستن نیز برخوردار می باشد و به طور کلی می توان آن را از سری شیلنگ های استاندارد همراه با کارکردی بهینه معرفی کرد.

عرضه کننده شیلنگ خرطومی پمپ بنزین

عرضه کننده شیلنگ خرطومی پمپ بنزین یکی از بهترین شیلنگ هایی که امروز در جایگاه های بنزین کشور به وفور دیده شده و روز به روز بر درصد استفاده از آن افزوده می گردد، شیلنگ خرطومی پمپ بنزین است.
این محصول نسبت به سایر شیلنگ های موجود، دارای قیمت فروش مناسب تری بوده و از این رو انتخاب آن کاملاً مقرون به صرفه تر خواهد بود.

حال اگر تصمیم به سفارش عمده شیلنگ خرطومی گرفته اید و نمی دانید از کجا باید اقدام کنید، به شما راه بهتر را نشان خواهیم داد، شما خریداران عزیز می توانید با ورود از اینجا که خود یکی از برترین مجموعه های عرضه کننده شیلنگ به شمار می رود، می توانید سریع تر به محصول درخواستی تان دست یافته و در آخر موفق به دریافت چنین شیلنگ هایی خواهید شد:

  • شیلنگ های خرطومی باکیفیت و ساخته شده از ترکیبات پی وی سی
  • در متراژ و اندازه های متنوع
  • شیلنگ های همراه با نشان استاندارد و سایر تاییدیه های لازم