این مرکز یکی از بزرگترین تولید کننده های شیلنگ خرطومی آب بوده که می تواند شیلنگ های مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنان قرار دهد.
شیلنگ های خرطومی  بازار نسبتا بزرگی در بین انواع شیلنگ ها داشته که به دلیل ویژگی های عالی محصولی پر طرفدار و متمایزی شده است.

شیلنگ های خرطومی امروزه جایگزین بسیار مناسبی برای انواع لوله های فلزی و پلی اتیلن شده است،این شیلنگ ها که در بین مردم به لوله خرطومی شناخته شده اند یکی از محصولات بسیار عالی برای آبیاری می باشد.
کارایی آن ها در استفاده باعث شده بعد از یکبار استفاده از آن ها مشتریان آن را محصول دائمی خود کنند.

تولید شیلنگ خرطومی اب

انواع شبلنگ خرطومی آب

برای انتقال آب از نقطه ای به نقطه دیگر در زمین ها کشاورزی و استفاده در چاه ها از شیلنگ های خرطومی بهره می گیرند.
استفاده در صنایع مختلف،کفکش ها و کشاورزی که از پرمصرف ترین حوزه این شیلنگ ها می باشد.

شیلنگ های خرطومی به دلیل ارزان قیمت بودن،سبک بودن و راحتی در انتقال، دوام بالا و طول عمر زیاد به اولین گزینه در انتخاب مصرف کنندگان تبدیل شده است.
این شیلنگ ها در سایزها و تنوع ساختاری بالایی تولید می شوند که مشتریان بنا به نیاز خود می توانند از آن ها بهره بگیرند.
چند نمونه از پر مصرف ترین این شیلنگ ها به شرح ذیل می باشد:

انواع شیلنگ خرطومی اب

تولید کننده شیلنگ خرطومی

تولید یک محصول یکی از کارهای بسیار مهم در ادامه حیات اقتصادی یک کشور بوده و با خود اکتفایی در زمینه نیازهای کشور می توان به پیشرفت های زیادی دست یافت.
در امر تولید شیلنگ های خرطومی کارخانه های داخلی انواع این نوع شیلنگ ها را تولید می کنند که در کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد.

ما با اتکا به توان متخصصین داخلی و تجهیزات به روز موفق شده ایم یک تولید کننده شیلنگ خرطومی در تنوع بالا باشیم و قادر به ارائه محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان می باشیم.
مواد اولیه این شیلنگ ها از پی وی سی بوده که از صنایع پالایشگاهی ایران تامین شده و مطابق استانداردهای جهانی تولید می شوند.

تولید کننده شیلنگ خرطومی اب