شیلنگ خرطومی یکی از انواع شیلنگ های موجود در بازار است که به دلیل کاربردهای زیاد آن فروش زیادی دارد. بازار فروش شیلنگ خرطومی تهران انواع و اقسام این لوله ها را در سایز های کوچک و بزرگ، با طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رساند. با توجه به کاربردهای فراوان این محصول حتما قبل از خرید هدف از خرید خود را با فروشنده در میان بگذارید تا به راحتی جنس مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

بازار فروش شیلنگ خرطومی تهران

راهنمای انتخاب شیلنگ خرطومی

راهنمای انتخاب شیلنگ خرطومی

شیلنگ های خرطومی مانند سایر انواع شیلنگ ها از ماده ی pvc تولید می شود. ظاهر این شیلنگ های به گونه ای است که سطح بیرونی آن برآمدگی های خاصی دارد که باعث بالا رفتن استقامت آن شده است. سطح داخلی این شیلنگ ها نیز صاف است و هیچ عاج و شیاری ندارد. اما برای خرید این نوع شیلنگ ها حتما باید به موارد مختلفی توجه کنید که عبارت است از:

  1. درجه حرارت شیلنگ: باید توجه داشته باشید که این شیلنگ ها تحمل دمایی بالایی دارند‌. به همین منظور از جابجایی مایعات با دمای بالا و یا استفاده از آن در سیستم های گرمایشی متداول است.
  2. طول عمر: شیلنگ خرطومی عمر بالایی دارد و سال های سال کارایی دارد. شما هم حتما دیده اید که بعضی ساختمان ها حتی تا ۳۰ سال استفاده می شوند. از شیلنگ های خرطومی می توان بدون آن که افت کیفیت داشته باشد سال های سال در ساختمان استفاده کرد.
  3. استحکام کششی: این شیلنگ ها معمولا کشش خوبی دارند و در مقابل ضربه و یا کشش شدید به خوبی مقاومت می کنند. دلیل استفاده زیاد از این محصول نیز همین ویژگی های بسیار مناسب آن می باشد.

ارائه شیلنگ خرطومی تهران

ارائه شیلنگ خرطومی تهران

ما انواع شیلنگ خرطومی که برای مصارف مختلف استفاده می شود در اختیار مشتریان می گذاریم. استفاده از این محصول در آبیاری زمین های کشاورزی، امور آزمایشگاهی، انتقال آب و انواع سیم در ساختمان ها، انتقال مواد مختلف در کارخانه ها بیشتر مرسوم است.

ارائه شیلنگ خرطومی تهران با کمترین قیمت انجام می شود. دلیل آن نیز این است که مواد اولیه این محصول یعنی pvc به راحتی یافت می شود و تولید این شیلنگ ها نی پیچیده نیست و انجام می شود.شما برای خرید شیلنگ خرطومی بهتر است که خرید خود را به صورت عمده انجام دهید.

خرید عمده می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود. شما می توانید مقدار اندازه ای که به این شیلنگ احتیاج دارید را به فروشنده ارائه دهید تا در آن سایز برای شما برش دهد و در اختیار شما قرار دهد. همچنین امکان انتخاب شیلنگ خرطومی با قطرهای مختلف برای شما وجود دارد.