یکی از شیلنگ هایی که در صنعت کشاورزی مورد توجه و کاربرد قرار گرفته، شیلنگ خرطومی است که دارای لایه لایه هایی در سطح بیرونی خود بوده و انعطاف پذیری بالایی را داراست. همچنین نسبت به ضربه مقاومت نشان داده و از هر لحاظ می توان آن را گزینه ای مناسب دانست. اکنون فرصتی خوبی برای استعلام قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی میسر گشته و می توانید پیش از سفارش، این اقدام را انجام دهید.استعلام قیمت شیلنگ خرطومی کشاورزی

انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی

انواع شیلنگ خرطومی کشاورزی شیلنگ ها امروزه در صنایع متعددی از کشور مورد توجه و استفاده قرار گرفته اند که صنعت کشاورزی از جمله‌ آنهاست، در واقع از شیلنگ به عنوان مهمترین عنصر وجودی در بخش کشاورزی می توان نام برد که تمامی عملیات انتقال و مکش آب توسط آن صورت می پذیرد.
یکی از شیلنگ هایی که در بخش کشاورزی، بیش از همه مورد کاربرد واقع شده، شیلنگ خرطومی است که وظایفی همچون انتقال آب را بر عهده دارد.

جالب است بدانید که شیلنگ خرطومی کشاورزی که به رنگ طوسی، قابل مشاهده می باشد را با نام های متنوع دیگری از قبیل لوله خرطومی، خرطومی سوپر فلکس و … می شناسند، این لوله ساختار کم وزنی داشته و البته ویژگی های بارز دیگری مانند مقاومت نسبت به کشش و ضربه را هم می توان در آن دید.

در ادامه به معرفی انواع شیلنگ خرطومی خواهیم پرداخت:

  • شیلنگ خرطومی 2 اینچ: دارای قطر 5/08 اینچ بوده و در اراضی کشاورزی و به منظور انتقال آب مورد مصرف قرار می گیرد، آن را از مواد درجه یک پی وی سی تولید نموده و از سه لایه تشکیل یافته است.
  • شیلنگ خرطومی 3 اینچ: در انواع اراضی و باغات کشاورزی استفاده گشته و به عنوان لوله مکش برای پمپ های آب از آن بهره می برند، مشخصاتی مشابه با شیلنگ های خرطومی دیگر را دارا می باشد.
  • شیلنگ 6 اینچ: مقاومتی بیش از شیلنگ های 2 و 3 اینچ داشته و انواع انتقالات را به نحو احسن انجام خواهد داد.

مراکز خرید شیلنگ خرطومی کشاورزی

مراکز خرید شیلنگ خرطومی کشاورزی یکی از بهترین مراکز خرید شیلنگ عمده که از طریق آن می توانید به محصولات درخواستی خود یعنی شیلنگ خرطومی، سریع تر دسترسی یافته و متحمل زمان و هزینه کمتری برای این امر خواهید شد، مرکز پیش روست که انواع شیلنگ خرطومی درجه یک و متعلق به بهترین برندهای سازنده همراه با این مشخصات کلی را تقدیم حضورتان خواهد کرد:

  • شیلنگ هایی همراه با تحمل فشار دمایی خیلی کم یعنی منفی 40 درجه و دمای خیلی زیاد بالای 150 درجه
  • مقاومت بسیار بالا نسبت به اجسام تیز و برنده و عدم تاثیرپذیری از آنها
  • فاقد هر نوع درز و شکاف و قابلیت غیر نفوذی بالا
  • دارای عمر کارکردی بسیار طولانی
  • از شیلنگ های مقرون به صرفه