وقتی از شیلنگ های آب صحبت می کنیم بدیهی است که به شیلنگ لاستیکی نخ دار اشاره می کنیم. این ابزارها به ویژه برای حفاظت خوب از باغ یا مناطق سبز شما بسیار مهم هستند. ما ارائه کننده شیلنگ لاستیکی نخ دار هستیم. فرقی نمی کند که فضای بیرونی شما چقدر باشد، نیازهایی که این شلنگ ها پوشش می دهد متنوع است.

ارائه کننده شیلنگ لاستیکی نخ دار

استحکام شیلنگ لاستیکی نخ دار

استحکام شیلنگ لاستیکی نخ دار استحکام شیلنگ لاستیکی بی نظیر است. طیف گسترده ای از شیلنگ های لاستیکی وجود دارد. همه شیلنگ ها بسته به محصولی که حمل می کنند، با مشخصات فنی آنها تولید و ساخته شده اند. قالب شیلنگ های لاستیکی با توجه به کیفیت و کاربرد متفاوت است، از متداول ترین اندازه های 30، 40، 50 و 100 متر طول، این شیلنگ های ساخته شده از لاستیک بسته به کاربری که قصد استفاده از آن را داریم، دارای کاربردها و اشکال زیادی هستند.

مشخصه آن ساخت آن با اکستروژن است که به ما امکان می دهد با ساخت مداوم آن، رول را به طول مورد نظر برسیم. آنها همچنین می توانند روی یک سنبله با ردیابی خارجی ساخته شوند، که به ما امکان می دهد شیلنگ هایی با قطر داخلی بزرگ برای جریان های بزرگ تولید کنیم. مقاومت شلنگ لاستیکی و پی وی سی با مقاومت و هندلینگ و حمل و نقل بسیار عالی آن مشخص می شود زیرا طول زیاد شلنگ حداقل فضای را اشغال می کند.

آنها با دو سیستم مختلف مانند چسباندن متشکل از یک ورق لاستیک با یک پیوند چسب ولکانیزه و همچنین توسط یک سیستم جوشکاری بدون پیوند چسب تولید می شوند. این برای اتصالات انعطاف پذیر در مکش و تخلیه استفاده می شود.

در حال حاضر معمولاً شیلنگ هایی با عرض بین 1.3 تا 1.8 سانتی متر پیدا می کنیم که حدود 35 لیتر در دقیقه تأمین می کنند. این باعث می شود که مصرف آب نسبتاً کنترل شده ای انجام شود. در هر صورت، اگر مقدار مورد نیاز شما جریان بیشتری در شلنگ آب شما باشد، باید سعی کنید گزینه ای را پیدا کنید که کمی ضخیم تر باشد، به این ترتیب فشار آب قوی خواهد بود و با مسافت پیموده شده افت فشار نخواهد داشت.

تولید کننده شیلنگ لاستیکی نخ دار

تولید کننده شیلنگ لاستیکی نخ دار ما تولید کننده شیلنگ لاستیکی نخ دار هستیم. ما شیلنگ های لاستیکی برای کاربردهای مختلف داریم. شیلنگ های لاستیکی ما به طور خاص برای محصولی که حمل می کنند ساخته و تولید شده اند. با توجه به تنوع زیاد فرمولاسیون برای تولید آن، شلنگ های لاستیکی و لاستیکی بسیار متنوع هستند. اینها را می توان برای عبور محصولات متنوعی از محصولات شیمیایی، نفتی، خوراکی یا ساینده استفاده کرد.