امروزه شیلنگ از اهمیت بسیاری مخصوصا در خانه ها برخوردار می باشد. از این رو تولیدکنندگان بسیاری به تولید این نوع محصولات روی آورده اند زیرا این حرفه یا شغل از سود بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد. همان طور که ذکر شد این نوع محصولات از ارزش بسیاری نزد خریداران برخوردار می باشد و هم چنین از مشخصات فنی بسیار خاصی تشکیل می شوند که می توان گفت، از بهترین مواد اولیه ساخت می شوند به نوعی که بسیار مقاوم هستند و در تنوع های رنگ و کیفیت مختلفی در بازار های عرضه می شوند. قيمت روز شیلنگ آبنما فنردار بسته به خيلي از عوامل از جمله جنس آن ، ابعاد آن ، وجود واسطه ها و… دارد که در ادامه هم درباره ي کاربرد شيلنگ و قيمت آن مي پردازيم.

آخرین قیمت شیلنگ آبنما فنردار

معرفی انواع شیلنگ آبنما فنردار

معرفی انواع شیلنگ آبنما فنردار شیلنگ آبنما فنردار به دليل دوام و ماندگاري بالايي که دارد بسيار محبوب مي باشد. انواع شیلنگ آبنما در بخش هاي مختلفي از جمله کشاورزي، صنعت، تاسيسات، خانه ها و… کاربرد دارد. اين نوع شيلنگ ها همچنين در کشتيراني، معدن، ساختمان و… نيز کاربرد دارد و در بازار نيز انواع و مدل هاي مختلف آن ازجنس هاي مختلف که البته غالبا پي وي سي مي باشند، توليد مي گردد.

جنس آن ها از فولاد بوده و داراي بدنه ي شفافي نيز مي باشد که البته ضخامت هاي توليدي آن نيز متفاوت است و به دليل وجود مفتولي که در اين شيلنگ به کار رفته است ( که از جنس فلز است )، اين شيلنگ ها داراي مقاومت و ماندگاري بالايي مي باشند.

تولید اين شیلنگ ها براي کشاورزي و مزارع و ساير صنايع در کشور به وسيله ي شرکت های زيادي انجام می شود به همین منظور کیفیت اين محصول و همچنين قیمت فروش و خرید شیلنگ آبنما با هم تفاوت زيادي دارند. از جمله مواد ساخت اين شيلنگ مي توان به طول رول هاي شيلنگ، قطر آن و…بستگي دارد.

خرید مستقیم شیلنگ آبنما فنردار

خرید مستقیم شیلنگ آبنما فنردار خريد انواع شیلنگ آبنما توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

در بازار شهر های مختلف شیلنگ هاي آبنما در مدل های متنوع با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. بسیاری از این نمونه ها دارای جنسی مرغوب هستند که در بعضی از مراکز فروش با قیمتی مناسب فروخته می شوند. فروش و تولید شیلنگ آبنما در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌شود که خریداران می‌توانند انواع این محصولات را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند