شیلنگ آبیاری کالایی است که برای آبرسانی به گیاهان و محصولات کشاورزی و یا موارد مختلف دیگر استفاده می ‌شود و از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد، نمایندگی فروش شیلنگ پلاستیکی آبیاری انواع مختلفی از این محصول را در اندازه و سایز های مختلف در معرض فروش قرار داده است و با فروش مستقیم و بی واسطه آنها سبب می ‌گردد تا واسطه گران حذف شده و خریدار بتواند آن را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نماید.

نمایندگی فروش شیلنگ پلاستیکی آبیاری

مدل های مختلف شیلنگ پلاستیکی آبیاری

مدل های مختلف شیلنگ پلاستیکی آبیاری در چند سال اخیر با توجه به مکانیزه شدن سیستم های کشاورزی استفاده از شیلنگ های آبیاری گسترش بسیار زیادی پیدا کرده است و بسیاری از تولید کنندگان این محصول، انواع مختلفی از آن را در جنس ها و کیفیت های مختلف تولید می کنند و آنها را با قطرهای متفاوت و مورد نیاز بازار هدف در اختیار مشتریان و خریداران قرار می ‌دهند.

شیلنگ پلاستیکی آبیاری محصولی است که دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و با توجه به نوع، جنس و قطر و همچنین اندازه شیلنگ برای مصارف کشاورزی، آبیاری، باغبانی، صنعتی و در مکان‌ های مختلف مانند شهرداری، مصارف مسکونی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل های مختلف شیلنگ پلاستیکی آبیاری بسیار متنوع می باشد که از بین مدل های رایج در بازار می ‌توان به شیلنگ آبیاری قطره ای، شیلنگ آبیاری پی وی سی، شیلنگ پلاستیکی باغبانی و نمونه‌ های مختلف دیگر اشاره کرد که هر کدام از آنها در رنگ ها و قطرهای مختلفی تولید می گردند و با دارا بودن ویژگی بازیافت قابلیت استفاده مجدد را نیز دارا می باشند.

عمدتاً شیلنگ های پلاستیکی با کیفیت های مختلفی تولید می گردند و با توجه به نیاز بازار و موارد مصرف زیادی که دارند، بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

قیمت شیلنگ پلاستیکی آبیاری قطره ای

قیمت شیلنگ پلاستیکی آبیاری قطره ای این روزها با توجه به تغییراتی که در قیمت مواد اولیه برای تولید محصولات مختلف از جمله شیلنگ آبیاری شاهد هستیم، سبب گردیده تا محصولات تولید شده نیز با قیمت های مختلف و متفاوتی در بازار عرضه گردند و خریدار نتواند قیمت ثابت و مشخصی برای آنها در نظر بگیرد.

قیمت شیلنگ پلاستیکی آبیاری قطره ای نیز متأثر از نوسانات و التهابات حاکم بر بازار گردیده است و با توجه به تغییراتی که در قیمت مواد اولیه و نوسانات بازار و شرایط حاکم بر آن موجود می باشد، سبب گردیده تا قیمت این محصول نیز متغیر گردد.

متقاضیان می توانند قیمت انواع شیلنگ آبیاری قطره ای را از طریق این سایت استعلام نمایند و در صورت نیاز می توانند آن را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کنند.