مرکز پخش شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی به دو صورت مستقیم و زیر نظر تولید کننده و غیر مستقیم و به طور مستقل محصول را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان می گذارد شیلنگ کامپوزیتی تخلیه سوخت دارای یک سیم داخلی و خارجی از فولاد گالوانیزه، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم می باشد و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارد در صنعت نفت و گاز به جای شیلنگ های لاستیکی استفاده می شود و برای انتقال مشتقات نفتی و گازی بهترین شیلنگ محسوب می شود.

مرکز پخش شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی

انواع شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی

انواع شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی انواع شیلنگ سوخت کامپوزیتی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • شیلنگ کامپوزیتی نفت
  • شیلنگ کامپوزیتی گاز
  • شیگ کامپوزیتی مواد شیمیایی

شیلنگ های کامپوزیتی با توجه به نوع کاربرد شان دارای روکش های فولاد، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه و آلومینیوم می باشند به همین دلیل در هنگام خرید باید حتما به نوع کاربرد آن ها توجه شود چون هر نوع روکش این شیلنگ ها می توانند دمای بالا و پایین خاصی را تحمل کنند تمام استاندارد های بین المللی در ساخت آنها رعایت شده است تا ایمنی کامل خدمه و محیط زیست کشتی ها در هنگام انتقال مشتقات نفت و گاز تامین شود.

شیلنگ های کامپوزیتی در سایز های مختلفی تولید می شوند که سایز آن ها بر اساس اینچ و قطر داخلیشان تعیین می شود که می توان به 1.4اینچ، 1، اینچ، 12اینچ، 2 اینچ و… اشاره کرد در هنگام خرید این نوع شیلنگ ها باید به اتصالات آن ها هم توجه شود به طور کلی جنس اتصالات شیلنگ های کامپوزیتی می تواند از جنس آلومینیوم، آهن، چدن و برنج باشد این نوع شیلنگ ها در رنگ های سفید، آبی، سبز، زرد و قرمز تولید می شوند.

خرید شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی خوب

خرید شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی خوب خرید شیلنگ تخلیه سوخت کامپوزیتی خوب بازار داغی دارد چون مشتریان همیشه به دنبال خرید محصول با کیفیت مقعول و مناسبی می باشند علاوه بر این کاربرد های فراوان شیلنگ کامپوزیتی باعث شده خرید آن رونق خوبی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • شیلنگ کامپوزیتی برای انتقال سوخت از یک کشتی به کشتی دیگر استفاده می شود این نمونه شیلنگ ها بسیار باکیفیت می باشند و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارند.
  • برای انتقال سوخت از کشتی به ساحل استفاده می شود این شیلنگ ها هیچ گونه خسارتی در پایانه ها هنگام انتقال سوخت ایجاد نمی کنند و برای محیط زیست دریایی هم مناسب می باشند.
  • در صنعت هم استفاده می شود که می توان برای تخلیه و بارگیری مخازن ماشین ها و قطارهای راه آهن، پر کردن درام و عملیت پمپ انواع سوخت، کاربرد در تجهیزات کارخانه ها اشاره کرد.
  • برای انتقال سیالات در شرایط ویژه استفاده می شود مانند بارگیری و تخلیه در راه آهن، انتقال در حرارت بالا، جا به جایی مواد خاص و…